14. Boj

397 24 0
                                    

O pár rokov neskôr.

Steve zaklopal na dvere jednej z izieb vo Wakande.
"Annie, prišiel som ťa skontrolovať..." hlesol potichu. Keď ani pochvíli sa mu nedostala žiadna odpoveď dovolil si dvere otvoriť. Anna sedela zničená na zemi pri posteli. Tak ako aj on, aj ona spolu s inými bojovníkmi mala zopár tržných rán po boji s Thanosom. V ruke držala prsteň a pozerala sa kam si inam. Steve si k nej prisadol. "Prídeme na to, ako ich dostaneme naspäť, sľubujem... Ale tie rany by ti mal niekto pozrieť."
Pokývala hlavou, snubák si nastokla na prst. "Musíme zistiť situáciu vo svete." Vstala a šla k dverám.
"Bruce s Natashou to už robia." Chytil ju za ruku. "Oddýchni si."
"Nedokázala som ho zastaviť..." po líci sa jej začali kotúlať slzy. "Vedeli, že ak ho zastavím tak ho zničíte. Bola som pre nich ľahký terč..." zastonala.
"Nie je to tvoja vina. Nikto z nás s tým nemohol nič spraviť. Niečo vymyslíme." Potiahol ju k sebe bližsie a objal ju.
"Som..."
Položil jej prst na ústa. "Viem, Bucky mi to povedal tesne pred bojom...." silnejšie ju objal a pobozkal na vlasy. "Sľúbil som, že ak by sa mu niečo stalo, že..." aj jemu sa začal hlas triasť. "Postarám sa o Vás, Annie, sľubujem... Bude to naročné obdobie najbližsie mesiace, pre každého z nás, ale zvládneme to. "
Prikývla.
"Ty sa ale teraz musíš šetriť. Teraz je najpodstatnejšie aby si s drobcom bola vporiadku." Pohladil ju po brušku. "Kým bude Bucky preč prisahám, že sa od Vás ani nehnem, žiadne misie. Ako keby ste boli... moji.. "

XxxxxxXXXXXXXXxxxxx
"Takže sa to nedá vrátiť späť?" Anna si chytila už rastúce zaguľatené bruško.
"Zničil všetky kamene..." Natasha prikývla. "Je mi to ľúto zlato." Sklopila od nej zrak.
Steve Annu objal okolo pliec a ruku položil na jej ruku na brušku. Prešlo niekoľko mesiacov od boja s Thanosom a ich nádeje sa rozplynuli.
"Už nikomu neublíži, je po ňom..." Thor sa pozrel na Annu. "Viem, že to Buckyho nevráti, ale sme tu všetci pre teba aj to malé. Ja si idem niečo vybaviť. Majte sa zatiaľ..."
"Ja ostanem na základni keby sa niečo objavilo." Odpovedala Natasha, ale tiež sa pobrala preč.
"A ja idem za Pepper." Hlesol Tony.  "S týmto už nechcem mať nič. Máte spolu rovnaký termín, ak by čokoľvek ozvi sa nám, Anna." Prešiel k nej a objal ju. "Mrzí ma to..." pozrel sa na Steva a podal mu ruku.

Steve Anne masíroval nohy. Sedela opretá na gauči a nohy mala vyložené na jeho nohách, ako pozerali film "Life as we know it".
"Cítiš sa trošku lepšie?" Spýtal sa po skončení filmu.
Prikývla "Vďaka Steve za všetko."
"Kedykoľvek. Chceš ešte niečo podniknúť?"
"Som len unavená. Asi si pôjdem zdriemnuť dnes skôr."
"Zajtra ráno máme tú poradňu..." pripomenul jej.
"Pôjdeš tam so mnou?"
"Ak si si to nerozmyslela?" Usmial sa na ňu.
"Budem rada ak tam budeš so mnou. A vďaka, že nás berieš ako svojich..."
"Anna, ja som rozmýšľal... možno to vyznie hlúpo, ale.... Bucky... ja..." prešiel k poličke v kuchyni. "Chcem aby sme boli rodina." Vzal niečo do rúk.
Zasmiala sa "Veď nás už tak rozmaznávaš. Sám si drobca už prijal za svoje."
"Psychicky áno... Anna, ja viem, že je to obrovská zmena... a možno prirýchlo, a v nevhodnú dobu.. naozaj nič od teba neočakávam ale... " prešiel k nej a pokľakol si "prosím, nič by ma nespravilo šťastnejším ak by ste obaja niesli moje meno, ak by sme spolu tvorili rodinu."
Anna sa chytila za bruško.
"Si vporiadku?" Preľakol sa.
"Len... ma drobec kopol... neviem aké znamenie mi teraz vlastne dáva na javo..." vzala mu ruku a položila na bruško a  on pochvílke ucítil  drobné kopance. Steve jej dal pusu na bruško a zašepkal "Sľubujem,že sa o maminku aj teba postarám..."
Anna sa smutne usmiala.
Steve k nej zodvihol svoj zrak. "Naozaj nič od teba neočakávam, Annie. Do  ničoho ťa nebudem nútiť. Buckyho ti nikto nevráti. Nikdy ním nebudem, ani ho plne nenahradím. A ak sa raz nájde niekto kto by rolu otca mal nahradiť, tak ťa nechám ísť..."
Anna sa dotkla jeho tváre, naklonila sa k nemu a pobozkala ho.
Steve sa odtiahol. "To bolo áno?"
Neiste prikývla. "Ach, hlúpe hormóny..."zasmiala sa.

Ráno vošli na kontrolu spolu ruka v ruke. Steve snubný prsteň vyrobil z Buckyho snubáku, ktorý Anne daroval a pridal tam ešte jednu radu s kamienkom. Tak mala pamiatku aj na Buckyho. A niečo nové čo symbolizovalo aj ich nový rodinný vzťah.
Lekár najprv skontroloval všetky orgány, srdiečko, potom premeral drobca. Steve len nadšene mlčky sedel.
"Pohlavie som Vám minule nepovedal, alebo ste to nechceli vedieť?" Spýtal sa lekár.
Anna sa pozrela na Steva a ten prikývol.
Lekár sa pozrel na obidvoch. "S chlapčekom vyzerá byť všetko vporiadku. Zodpovedá 28týždňu, radil by som Vám sa trošku viac šetriť."
"Vďaka..." povedal Steve a usmial sa na Annu a tá si bruško pohladila. "Tak James, v brušku pekne maminu počúvaj ešte máš kopu času ísť von.."

*flashback*
Bucky pozoroval Annu, ako sa s ľahkosťou prekorčulovala na zľadovateľom jazere, z jednej strany na druhú, na konci urobila malú piruletu.
Zatlieskal jej a pomaly sa k nej priblížil."Pri tebe to vyzerá tak elegantne a ja som ako taký medveď."
Zasmiala sa a prikorčulovala k nemu a podala mu ruku. Keď bol pri nej pobozkali sa.
"Do kelu, že nám to tak dlho trvalo."
"Niečo mi hovor, ja dlhujem Natashe 50 dolárov..." zasmiala sa Anna.
"Povedz jej, že až raz bude krstná aj nášmu dieťaťu tak jej tých 50 dolárov odpustíme..."
"Hmmm, niekto je nedočkavý. Tak skoro by si chcel mať deti?"
"Nooo, keď si vezmeš aký som starý," zasmial sa a medzi bozkami povedal" Najprv budeme mať malého Jamesa, a potom malú Annushku."
Koniec flashback-u*

"Si vporiadku?" Spýtala sa Natasha.
Prikývla" Len som nečakala, že to celé takto dopadne. Bucky chcel tak veľmi dieťa a buď to nešlo, alebo som o drobca prišla a keď už to konečne vyšlo, Bucky sa z toho celého nemôže tešiť."
Natasha sa zapozerala na fotku z ultrazvuku."Celý otec..." zasmiala "Už teraz má ten nos ako Barnes, a tá pohoda.. bude to lámač sŕdc."
Obe sa zasmiali.
"Steve ma požiadal o ruku, chce aby sme mali jeho priezvisko..."
"Viem, spolu sme vymýšľali návrh toho snubného prsteňa...."
"Takže ste sa spolčili proti mne?"
"Prajem ti všetko šťastie sveta, Annie. A to môžeš mať po jeho boku.. vždy ťa mal rád..."
"Viem.." zložila si hlavu do dlaní. "Najhoršie je, že aj skrz tie blbé hormóny tiež k nemu niečo viac začínam cítiť..."
Natasha sa zasmiala a pozrela sa na Steva, ktorý čosi kuchtil pri linke.

xxxxxxxxxXXXXXXXXXXxxxxxxxxxx
5rokov neskôr
"Máme všetky kamene! Vyšlo to, Annie!" Povedal Steve do telefónu nadšene"Clintovi práve volá manželka, sú s deťmi vporiadku, ale ešte som iných nevidel..." v tom sa ovzal výbuch a hovor sa prerušil.

Tbc ;))))

AnnaWhere stories live. Discover now