Annie uložila Jamesa, spolu s Morgan do postelí. Netrpezlivo čakala na informácie. Hneď ako telefonát prerušila explózia a Pepper bola FRIDAY informovaná o tom, čo sa stalo na základni, okamžite tam vyrazila. Anna ostala strážiť ich deti. Prešlo už niekoľko hodín a stále nič. Nazerala von z okna, kým sa k domu nezačalo približovať auto. Vytiahla zbraň a prešla k dverám a čakala, stále rozmýšľajúc čo bolo a čo bude ďalej.
James sa narodil o mesiac skôr ako mal, no medzi Morgan,dcérou Starkovcov bolo pár dní. Od narodení Jamesa sa Annine schopnosti ako keby zasekli a nikto nevedel prečo, Bruce to pripisoval stresovým situáciám, ktoré v živote prekonala. So Stevom tak viedli normálny rodinný život, za čo mu bola nesmierne vďačná. Svadbu stihli len v kruhu Avengerov ešte pred narodením syna. Všetko šlo relatívne fajn, ľudia sa spamätávali zo zmien, ktoré nastali pred 5rokmi. Veci šli relatívne do normálu, kým sa neobjavil Scot s myšlienkou vrátenia sa času a dostania sa ku kameňom včas.
A tak sa Steve vrátil do svojej role vodcu. Tých posledných pár dní bol z neho iný človek. Všetci sa zrazu zmenili. Všetci vedeli, že už nikdy nebude nič ako bolo predtým. Prvou stratou bola Natasha a všetvi veľmi dobre vedeli, že to nemusí byť ani posledná obeť vojny.Z auta vystúpili 2 postavy, chvíľu jej trvalo kým spoznala v tej tme Steva a tak zložila zbraň a otvorila dvere a rozbehla sa k nemu. Ako vybehla z dverí, rozvietilo sa svetlo a uvidela jeho zničenú, zakrvavenú tvár. Objala ho. Sprv si nevšímala postavu za ním, až kým po nezdvihla zrak. "Bucky!" Zašepkala a pokrútila hlavou. Neverila vlastným očiam.
"Ahoj zlato...." pohol sa smerom k nim a oboch ich objal. Steve sa pochvíli odtiahol zo skupinoveho objatia aby im obom doprial priestor.
"Vidím, že ste nezaháľali." Zasmial sa ako ucítil jej väčšie bruško. Odtiahol sa."Všetko bude vporiadku, Anushka." Z líca jej utrel slzu.
"Deti spia?"spýtal sa pochvílke zjavne trápneho ticha Steve. Anna prikývla, behajúc pohľadom po chlapoch jej života. "Tak poďme dnu." navrhol a ako prvý sa pobral do domu Starkovcov. "Bucky s tebou ostane, máte čo doháňať, nechcel som aby si ostala sama, ja sa musím vrátiť."
"Zničili ste ho?"
Bucky prikývol "Ale za život niekoho iného..."
Anna zbledla. Bucky ju objal okolo pliec a tiež vošli do vnútra.
"Čo sa stalo, Steve?"
"Thanosa zničil Tony." kapitán si sadol do kresla a zložil hlavu do dlani. "On nás všetkých zachránil. Thanos a jeho vojsko je preč. Všetci sa vrátili.... ale Tony..." pokrútil hlavou a rozplakal sa. Anna k nemu pribehla a objala ho."on sa obetoval za nás všetkých, on aj Strange to vedeli. Bola to jediná možnosť. Musím sa vrátiť na to čo ostalo na základni. Všetci tam ostali.. Pepper nás poslala za tebou, postaraj sa o Morgan kým sa vráti."
Anna prikývla a ešte silnejšie ho objala "Mrzí ma to. Spravili ste všetko čo ste mohli, Steve. Všetci to vedia a chápu. Tony a Natasha budú navždy hrdinami, čo zachránil nás všetkých za ich obetu. A vy ste tí najlepší z najlepších, vrátili ste ľudí naspäť a spoločne vyhrali boj. Ďakujeme. Som na teba... Vás... hrdá... Ľúbime ťa."
Prikývol, na slová sa nezmohol, len ju pobozkal, vstal pozrel sa na Buckyho a šiel k autu.
Anna ostala sedieť na gauči, rukou na ústach potláčala vzlyk. Bucky si k nej prisadol a ona sa mu hodila do náručia a rozplakala sa. "Mrzí ma to..."
"Čo ťa mrzí, Anushka?"
"Všetko, Tony, Natasha, iné obete tohto sveta...." odtiahla sa od neho. "Prepáč nám to so Stevom, ja...." sklopila zrak.
"Som rád, že Steve dodržal slovo a postaral sa o teba, som rád, že ste rodina. Aj že sa rozrastáte."
"Ale toto predsa malo byť naše a všetko sa zmenilo...."rozplakala sa ešte viac
"Steve je dobrý chlap, Anna. Budem mu vždy vďačný, že sa o Vás postaral..."
"Poď..." chytila ho za ruku. "Zoznámim ťa s Jamesom..."
Bucky sa usmial.xxxxxxxxXXXXXXXXXXxxxxxxxxxx
Po pohrebe sa Steve rozhodol vrátiť kamene tam kam patria. O celej situácii sa rozprával s Annou aj Buckym niekoľko dní predtým ako to mal v pláne urobiť. A obaja nakoniec súhlasili s rozhodnutím kapitána, koniec koncov zaslúžil si nájsť svoje šťasie. Anna vedela, že po boku Peggy bude šťastnejší. Steve si bol sto percentne istý, že sa Bucky postará o ich dcéru a prijme ju za svoju ako to spravil on sám s Jamesom. Boli najlepší priatelia a vedeli sa skrátka na seba spoľahnúť a Bucky si bol s Annou aj tak súdený.xxxxxxxxxXXXXXXXXXXXxxxxxxxx
Bucky vošiel do domu, ktorý kedysi patril Stevovi a Anne. Do nosa mu udrela vôňa práve uvarenej večere.
"Som doma!" Zvolal. Na to k nemu pribehol James a hodil sa mu okolo krku. Bucky sa na svojho syna usmial.
Anna vykukla z kuchyne a prišla k nim "Vitaj.." usmiala sa na nich a Bucky ju pobozkal na líce.
"Mala si vidieť výraz nového kapitána Ameriky.." zasmial sa.
"Sam si to slúžil. A čo Steve?"
"Zostarol, " znovu sa zasmial sa "ale je šťastný. Má všetko čo v živote chcel... " pozrel za na Jamesa a potom Annu pohladil po brušku "a ja tiež..." zacítil jemný kopanec a usmial sa."Milujem Vás"The end ;)))
Ak ste dočítali až sem, vďaka za Váš čas ;) toto už je naozaj koniec tohto príbehu ♡ príjemné dni
P.s Nám dnes čítal rozprávku pred spaním online Sebastian Stan ;)
https://youtu.be/vxKqFOclYfg
#iloveyoutothemoonandback
Edit2: Začala som písať jednodielovky:)https://my.w.tt/z43cA7bYw7 enjoy ♡
Vďaka ;)
YOU ARE READING
Anna
FanfictionČo všetko sa udeje ak do tímu Avengers pribudne niekto nový? Zistite sami ;) príjemné čítanie Ps. Začala som písať jednodielovky oc vs avengers ;) nájdete ich v mojom profile. Tento príbeh je už dokončený ;) https://my.w.tt/ZSvFXnsgy7 Ps2 nie som vl...