Prešlo niekoľko mesiacov odkedy Avengeri dostali výpomoc z Európy. Niekoľko mesiacov od tragédie a tím už plnohodnotne fungoval ako jeden. Anna už bola na viacerých misiách, vždy s iným parťákom, čo jej nevadilo. Steve s Buckym pochopili, že majú dať Anne priestor, aj keď sa navzájom neustále podpichovali.
Jedno ráno si ich zvolal Fury.
"Som vďačný, že ste tak rýchlo prišli...a všetci. " pozrel sa na Tonyho, ktorý došiel ako posledný a sadol si vedľa Wandy.
"Uvedomujem si, že Vás všetkých zajtra čaká náročná misia v Sokovii, ale prišlo do toho ešte čosi súrnejšie. Z misie presúvam Annu a predeľujem ju dočasne k Shieldu..."
"To len tak bez opýtania?" Ohradil sa Tony.
"No, Natasha aj Wanda je známa tvár, to by nám neprešlo... okrem toho pre Natashu by to bolo asi dosť citlivá téma." Fury hodil pre Annu doklady a zapol hologramy.
"Náš informátor na Ukraine nám dal echo na súkromnú kliniku, v jednom menšom mestečku, kde kšeftujú s deťmi..."
"Prečo sa o to nepostarajú federáli?" Spýtal sa Steve a pokrútil hlavou.
"Robia na nich pokusy. Ak nie na nich, tak na matkách ešte pred pôrodom a potom ich predavajú ďalej." Vysvetlil Fury."Shield poslal viacero agentiek, ale oni si zo žiadostí vybrali Annu.."
"Vybrali mňa k čomu?" Spýtala sa znechutene.
"Ako zdravotnú sestru. Behom pár minút máš mať pohovor skrz skype."
"A to mi zožerú, že som akože zdravotná sestra?"
"Uvidíme....prečítaj si zatiaľ túto zložku, nech vieš zbežne odpovedať."
"Nesúhlasím, nemôže tam ísť sama." Skočil mu do reči Steve.
"Máme tam agenta, bude jej spojka."
"Mal by tam ísť s ňou ešte niekto..." súhlasila Natasha
"Lenže Vás všetkých poznajú. Nemôžeme riskovať, že jej utajenie vybuchne. Sám som prekvapený, že zo všetkých agentov si náhodne vybrali ju... "
"No ešte ma nezobrali, neprešla som skrz pohovor... " zasmiala sa a pozrela na hodinky. "Idem do svojej izby, skúsiť ich očariť, nech tie deti nemusia trpieť..." vyšla z miestnosti.
"Sama tam nepôjde." Súhlasil Tony so Stevom.
"Majú pravdu. " pridala sa Natasha.
"Mám tam jedného z najlepších agentov, nebudem riskovať, že ju niekto uvidí s niekým z Vás!"
"Pôjdem ja!" Ozval sa Bucky, ktorý doteraz len mlčal a sledoval situáciu."V Sokovii som myslím si nepotrebný, a mnoho ľudí si myslí,že neexistujem, alebo stále spím. Takže si myslím, že z celého tímu by som bol najmenej nápadný..."
"To bol teda preslov." Zarehotal sa Iron man. "Ale možno má pravdu."
"Nesmú ju ale s ním vidieť. Bolo by to priveľké riziko."
"Budem ju sledovať z diaľky. Ale sama tam nepôjde."
"Vzali ma.." vrátila sa do spoločenskej miestnosti. "Ale šlo to až moc ľahko... nepáči sa mi to."
"Pôjde s tebou Bucky..." povedala Natasha.
"Vďaka." Pozrela sa na neho" Ale zajtra ráno mám nastúpiť..."
"A čo narodeninova párty?" Spýtal sa Tony.
"Oslavíme až sa vrátime." Usmiala sa Anna.Lietadlo priletelo na letisko Boryspiľ. Väčšina cestujúcich už vystúpila.
Bucky a Anna sedeli celý let od seba.
"Prosím pomôžete mi s taškou?" Hlesla
Usmial sa. "Samozrejme." Ako jej podával tašku jej zašepkal "Máš tam od nás darček. Všetko najlepšie. Tak by som ťa objal...budem ťa sledovať, dobre? Celý čas... príjemný pobyt slečna." Povedal hlasnejšie a vystúpil z lietadla.V príletov hale ju čalal chalan s tabuľkou s jej novým menom.
Usmiala sa na neho. Podľa výzoru vedela, že je to agent z Shieldu, ktorého jej ukázal Fury na fotke.
Usmiala sa na neho a zakývala. Pribehol k nej a ako z nejakého romantického filmu ju vzal do naručia. "Aká bola cesta zlato?" Dal jej pusu a ona sa pochvíli odtiahla. "Môžme ísť prosím domov, som unavená, Teo..."
Bucky pri pohľade na nich dvoch zovrel ruku v päsť."Ospravedlňujem sa za ten bozk, a vďaka, že si to so mnou hrala. Ale nikdy nevieš, kto ťa sleduje. Auto by malo byť čisté od všetkých ploštíc. Byt zatiaľ tiež, ale musíme byť opatrní.." povedal agent kým opustili letisko.
"Fury nespomínal,že by sme mali hrať nejaký zamilovaný pár..." zasmiala sa.
"No budeš so mnou v byte, detaily ti asi riaditeľ nepovedal..."
"Koľko ľudí nám kryje chrbát?"
"5.. v nemocnici je jeden človek, zdravotná sestra, je môj informátor, ale nevie o tebe. Ja pracujem dolu pri nemocnici v kaviarni. A teda plus ten tvoj Avenger. Bude bývať nad nami. Ale má zakázané sa do toho miešať, alebo niekam ísť, aby ho nik nespoznal..."
Prikývla. "Aké je inak tvoje ozajstné meno?"
"Adam. Oddýchni si, ešte máme kus cesty pred sebou."Anna si vyložila kufor a ostala jej tam jedna krabička a telefón. Otvorila ju ;)
"Všetko najlepšie." Stál tam odkaz.
Usmiala sa a zobrala blokovaný telefón. Bolo tam jediné číslo.
"Vďaka James ;) pozdrav odo mňa ostatných. " vyťukala.
O chvíľu jej prisla odpoveď. "Pôvodne sme chceli niečo iné :P ale nos to prosím stale so sebou, Tony do toho zakomponoval gps, aj mikrofón, budem všetko počuť.... stačí slovo a zakročím. Je to aktívne vždy keď to máš zapnuté na ruke... Naši došli vpohode do Sokovie. Všetko je ok."
"Vďaka :) Dobrú noc, Buck ♡ "
"Dobrú zlato :)
Ps. Nech sa od teba drži ten týpek čo najďalej!"
"Žiarliš? :D " usmiala sa
"Nooo, myslím, že mi ukradol bozk...buď opatrná. Dobrú. "
" :* " usmiala sa a odložila telefón.
YOU ARE READING
Anna
FanfictionČo všetko sa udeje ak do tímu Avengers pribudne niekto nový? Zistite sami ;) príjemné čítanie Ps. Začala som písať jednodielovky oc vs avengers ;) nájdete ich v mojom profile. Tento príbeh je už dokončený ;) https://my.w.tt/ZSvFXnsgy7 Ps2 nie som vl...