❝ I'm so sorry, I forgot you
Let me catch you up to speed
I've been tested like the ends of
A weathered flag that's by the sea ❞▾
Bir önceki bölüm uzun süreli bir aradan sonra yüklenmiştir. Lütfen atlamadığınıza emin olun.
▾
Ron koridorlarda yoktu, en azından aynı yöne gidip birbirlerini takip etmediklerini göstermeye çalıştıkları o tuhaf şovu yapmalarına gerek kalmamıştı. Ama Harry buna sevinemedi çünkü ana binaya girdiğinde, idari kattan gelen bağırış için endişelenmekle meşguldü.
Sirius bağırıyordu, bir şeyler anlattığı açıktı ama Harry bulunduğu uzaklıktan tam olarak anlayamıyordu. Koşmaya karar verdi.
Kendisi, Profesör Lupin ve Sirius hakkında dedikodularının duyulmaması için çaba bile sarf etmeyen öğrencilerin yanından aceleyle geçti. Kalbi, Sirius'a veya Remus'a bir şey olması ihtimalinden dolayı sıkışıyordu. 'Ciddi bir şey olmak zorunda' diye düşündü. 'Yoksa neden okul sınırlarında kavga etsinler?'
Merdivenleri ikişer ikişer çıkarak sesi takip etti. Anlaşılan, Müdür Dumbledore'un ofisinin oralardaydılar. Gerçi kim bilir, konu Sirius Black'ken hiç beklemediği bir yer de çıkabilirdi.
Köşeyi döndüğünde - tahmin ettiği gibi Dumbledore'un odasının girişinde - gördü onları. İkisi de Harry'den tarafa bakmıyorken sesini çıkarmadan izledi Harry. Ne olduğunu anlayabilmeyi umuyordu.
Durum vahimdi. Dumbledore ve Remus, Sirius'a sakin olmasını ve kavgayı bırakmasını söylüyordu. Sirius ise tavrında netti. Bütün gücüyle bağırıyordu sanki, "Harry'nin kaydını bu okuldan alıyorsunuz!" dedi tekrardan.
Harry dünyasının durduğunu hissetti.
Hogwarts'tan alınmak? İstemeyi ve nedenleri geçmişti, Sirius böyle bir şeyi nasıl dillendirebilirdi? Sebebi ne olursa olsun Harry'yi İngiltere'nin en prestijli lisesinden, arkadaşlarının yanından ve dahası anne babasının okuduğu ve tanıştığı yerden nasıl ayırabilirdi? Birlikte spor bursunun kabul mektubunu gördüklerinde nasıl sevindiklerini unutmuş olamazdı.
Düşüncelerini Dumbledore'un sakin sesi böldü. "Bay Black, size dönem ortasında böyle bir şeyin imkansız olduğunu söyledim ama odama geçip bu dileğinizin sebebini konuşmamıza izin veri-"
"Bu dileğimin sebebini bal gibi biliyorsun Albus!"
Sirius'un sesinin az önce kötü çıktığını düşünmüştü Harry ama şu anda tam anlamıyla çileden çıkmıştı. Saklandığı yerden çıkmak, Sirius'u sakinleştirmek - tabii bunu başarmak mümkünse -, ve ne saçmaladığını sormak istiyordu. Bu arzusu o kadar güçlendi ki kendini bulunduğu yerde tutmak için tırnaklarını yaslandığı duvara geçirmek zorunda kaldı. Bununla beraber gelen acı hissi kaybettiği mantığının geri gelmesini sağlamıştı neyse ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wind of change ☰ drarry, au
Fanfiction❝ Harry Potter, Hogwarts'da dördüncü yılında bir şeyleri değiştirmek için her şeyi yapardı. Ve buna Draco Malfoy ile konuşmak bile dahildi. ❞ ➥ WATTYS 2021 YARI FİNALİSTİ!¡ ➥ #1 in romine ➥ #1 in drarry ➥ cast'e 'tom'dan devam', 'tom daha iyi', 'to...