❝ Whatever happens,
I'll leave it all to chance
Another heartache,
another failed romance ❞▾
Draco ve Harry on dakikadır Profesör McGonagall'ın talimatlarını yerine getirmeye çalışıyorlardı ama iki kişinini birbirlerinin konuşmasına tahammül bile edemezken derslere odaklanmasının ne kadar zor olduğunu fark etmişlerdi.
Olay basitti, partnerlerden biri laboratuvar masasına uzanacak ve vücudunu Bazal Metabolizma'ya* olabildiğince yakın tutmaya çalışacaktı. Bu da nefes almak dışında birçok şeyden uzak durması anlamına geliyordu. İkinci partner ise elindeki listedeki yönergeleri yerine getirirken bunun birey üzerindeki etkilerini not edecekti.
Düzeltme: Olay basitti, tabii partnerler olarak atışmadan zaman geçirmeyi başarabiliyorsanız.
Draco bir Malfoy'un asla ağır işleri halledip ayakta dikilen kişi olamayacağını söyleyerek Harry'ye söz hakkı vermeden masaya uzanmıştı. Harry şu an kafasını her zamankinden daha kısa kestirdiğini fark ettiği sarı saçlarından tutarak masaya vurmak istiyordu. Sınıfta olmasalar gayet de bunu yapabilirdi, birbirlerine hiç el kaldırmadıklarını düşünmüyordunuz değil mi?
"Ne zaman şu listeye başlayacaksın?" diye sordu Draco. Gözlerini kapatmıştı ve gevşediği her halinden belliydi."
"Yeterince yattığından emin olduktan sonra." diyerek kestirip attı Harry. Hayır, gerçek cevap McGonagall yapması için zorladıktan sonra olmalıydı. Açık konuşmak gerekirse listeyi uygulamak istemiyordu çünkü Draco Malfoy'u incelemek - evet tam olarak yapacağı şey buydu - midesinin bulanmasına sebep olacaktı.
"Benimle yatmak istediğini bilmiyordum, Potter" diyerek alaycı ve kısık bir kahkaha sundu. Harry göz devirdi.
"Seninle yatmak demedim, sen yatacaksın. Daha grammer bilmiyorsun, bu yaşa kadar nasıl geldin Malfoy?" Kulağa biraz inekmiş gibi geldiğini biliyordu ama sonuçta bütün okul Harry'nin inekten en uzak şey olduğunun farkındaydı.
Draco cevap vermek için ağzını açmıştı ama Profesör McGonagall başlarında belirdi. Harry bazen onun ışınlanabildiğini düşünüyordu. "Bay Malfoy'u konuşturmaya devam ederseniz, Bay Potter düzgün sonuçlar alamayacaksınız ve alamazsanız yemin ederim ki iki binadan da ellişer puan kıracağım."
"Özür dileriz Profesör!" dediler aynı anda, sanki ilkokul öğrencisiymiş gibi. Profesör biraz daha başlarında durup başka öğrencilere bakmak için diğer masalara ilerledi.
Draco tekrardan gözlerini kapattı. Harry düşmanı olan çocuğu yıllardır birlikte olsalar da onu hiç böyle görmediğini fark etti.
Şu an bile görmek istediğinden değildi, ona bakmak istemiyordu ama. yapacak daha iyi hiç bir şey yoktu.
Sarışın ten rengi hayatında hiç güneş görmemiş gibi bembeyazdı ve Harry göz kapaklarındaki damarları açıkça görebiliyordu. Bu kadar beyaz olmayı nasıl başardığını merak etti. Kendisi onunla kıyaslandığında resmen karamel kahvesi kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wind of change ☰ drarry, au
Fanfic❝ Harry Potter, Hogwarts'da dördüncü yılında bir şeyleri değiştirmek için her şeyi yapardı. Ve buna Draco Malfoy ile konuşmak bile dahildi. ❞ ➥ WATTYS 2021 YARI FİNALİSTİ!¡ ➥ #1 in romine ➥ #1 in drarry ➥ cast'e 'tom'dan devam', 'tom daha iyi', 'to...