Θα μιλήσεις με 10 άτομα σε μια μέρα; Οι 8 θα θέλουν απλά μια συνάντηση η οποία θα τυχαίνει να 'ναι σε κρεββάτι και θα τυχαινει επίσης να είστε γυμνοί, α και δεν θα το πιστέψετε, θα τυχαίνει να πηδιέστε κιόλας... Το ξέρω δεν το περιμένατε το τελευταίο. Μιας και ο τίτλος όμως του βιβλίου αναφέρεται σε κατηγορίες ανδρών, ας τους κατηγοριοποιήσω σχετικά με τον τρόπο που θα ζητήσουν sex date. Ο κύριος "just sex" είναι ο ξεκάθαρος που θα σου πει, εγώ ψάχνω για γαμήσι (συνήθως κάνει topping). Θα θέλει εναν γυμνασμένο έτοιμο να δεχτεί τα πάντα (άγριες δηλαδή προοπτικές και διάθεση για ξεφτύλισμα). Ο κύριος "ευγενικός" είναι αυτός ο οποίος θα μιλήσει πρώτα μαζί σου, θα σε ρωτήσει με τι ασχολείσαι και θα καταλήξει με ωραίο τρόπο στο τι ψάχνεις (αν πεις ότι δεν θες sex date δεν θα σου ξαναπαντήσει, είπαμε ευγενικός αλλά μη το χέζουμε). Ο κύριος "μένω μόνος μου" είναι μεταξύ των δύο προηγούμενων στο τρόπο που θα στο ζητήσει, θα σου πει πάντως σε κάποια φάση "έλα απ' το σπίτι μου να αράξουμε μένω μόνος μου" (αν θες πήγαινε αλλά θα κάνετε sex... just saying). Ο κύριος "δεν ξέρω ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά" είναι κάποιος Άραβας συνήθως που θα στείλει την πούτσα του (άθλια) μαζί με ένα μήνυμα που θα γράφει "sek?" (ναι παιδιά εννοεί sex). Ένας τελευταίος είναι ο κύριος "απελπισία" ο οποίος θα κάνει τα πάντα μπας και κάνει ένα sexάκι. Συνήθως είναι 30+, κάπως ασχημούλης και θα σου πει πολλά γλυκόλογα μπας και του κάτσεις.
Υ.Γ.: Υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν αν θέλουν sex date, αλλά αυτοί συνήθως κλείνουν τα profiles και δεν τους ξαναβρίσκεις (θλιβερό).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κατηγορίες ανδρών (grindr edition)
MizahΌ,τι ακριβώς λέει ο τίτλος! Απλά, συνοπτικά και ξεκάθαρα... Κατηγορίες που συναντάς και στην πραγματική ζωή φυσικά, απλά στο grindr είναι μαζεμένοι και δηλωμένοι. Προσοχή: ακατάλληλη φρασεολογία!