Następny dzień..
8:40
Pov. Łukasz
Obudziłem się przed chwilą i pomyślałem że sprawdzę swoje social media i tak zrobiłem. Było dużo nowych obserwujących, komentarzy i serduszek. Postanowiłem nagrać coś na instastory, powiedziałem że wyjechaliśmy i że filmy będą nadal wrzucane. Popatrzyłem na godzine, była już 9:24. Napisałem na grupie.Wiadomości grupowe (wszystkich chłopaków)
Ł- Śpicie?
K- Nie.
M-Nie.
O- właśnie się obudziłem.
B- Ja tak samo.
Ł- To co ogarniamy się i lecimy na śniadanie?
-tak- odpowiedzieli wszyscy.
Ł- To jak będziecie gotowi to napiszcie na grupie.
Pół godziny później...
Pov. Łukasz
Dobra jestem gotowy. Zapytam się chłopaków czy już się ogarneli.Wiadomości grupowe (wszystkich chłopaków)
Ł- Gotowi wszyscy?
-tak- napisała cała reszta.
Ł- Dobra to spodkamy się na korytarzu za 2 min.
2 min. później
Pov. Kubańczyk
Wyszłem z pokoju i zobaczyłem Oskara i Łukasza. Zbiliśmy pione i poczekaliśmy na resztę. Gdy byliśmy już wszyscy razem poszliśmy na śniadanie. Zamówiliśmy i po około 20 minutach dostaliśmy je, zjedliśmy i postanowiliśmy pójść do pokoi przebrać się w spodenki kompielowe i pójść na basen hotelowy.10 min. później
Pov. Marek
Przebraliśmy się w spodenki kompielowe i poszliśmy na basen. Na basenie było dość dużo ludzi ale znaleźliśmy jeszcze wolne leżaki.
Kubańczyk i Łukasz poszli do basenu popływać, ja Oskar i Błażej siedzieliśmy na leżakach. Po chwili postanowiłem dołączyć do chłopaków w basenie. Po około 15 minutach wyszliśmy z wody i położyliśmy się na leżakach.
Pov. Kubańczyk
Wyszłam z wody i położyłem się na leżaku, zobaczyłem trzy ładne foczki wchodzące do basenu. Poprosiłem Marka i Łukasza na bok i pokazałem na te śliczne panienki. Wraz z chłopakami postanowiliśmy wejść do basenu. Aby zwrócić na siebie uwagę zaczęliśmy chlapać się wodą, przypadkowo ochlapaliśmy stojące nie daleko dziewczyny. 😏P.S hejka❤️ mam nadzieję że wkręciliście się w tą książkę. Tym razem jest 304 słów.
CZYTASZ
Zakochany chłopak ❤️ - Łukasz Wawrzyniak ❤️
KurzgeschichtenBędzie się działo 🔥🔥🔥 (Zakończona)