Nowy Dom 😊💦

447 7 0
                                    

M- dobra ludzie nie chce wam przerywać ale musimy iść się wymeldować z hotelu.
K- rzeczywiście
Ł- dobra lecimy
Pov. Łukasz
Dobrze że Marek na przypomniał o tym że musimy iść się wymeldować z hotelu. Musze się jeszcze spakować.
W hotelu
Pov. Łukasz
Jesteśmy z Zuzą już u mnie w pokoju. Jezuu jak ja nie lubię się pakować ale muszę. Jak będziemy w nowym domu to zapytam się Zuzki czy zamieszka ze mną, chłopacy też się spytają swoim dziewczyną.
Ł- Zuzka, pomożesz mi się spakować?
Z- No tak pomogę Ci, wiem że tego nie lubisz.
Ł- Jak ja cię kocham, jesteś idealna i na dodatek tylko moja❤️
Z- Ja ciebie też, a ty tylko mój. Ale nie zapomnij o nagrodzie za pomoc hah❤️😂
Ł- Mmm Ja chyba wiem jak ci to wynagrodzę ❤️
Podszedłem do Zuzki i złapałem ją w talii i przyciągnęłem do siebie. Patrzyliśmy sobie prosto w oczy, nasze usta znów się spodkały. Zuzia zaplątała nogi wokół mnie, gdy obkręciłem się z nią na rękach wokół własnej osi, wyladowaliśmy na łóżku ja byłem na dole. Zaczęła całować mnie w usta i szyję zrobiła mi dużo malinek. Obruciłem się i teraz to ona była na dole, zacząłem ją całować. Zuzka powiedziała że musimy to przerwać bo musimy się wymeldować z hotelu, ale obiecała że kiedyś to dokączymy.
W pokoju Kuby
Pov. Kuba
Byłem wraz z Jessicą już u mnie w pokoju, Jessica stała przy szafce tyłem i coś robiła stwierdziłem że znajdę ją od tyłu i pocałuje w szyję. Uśmiechnęła się i odwróciła, zaczęliśmy się całować gdy oderwaliśmy się od siebie spytała czy jestem spakowany powiedziałem że tak. Wróciliśmy do całowania, oparłem ją o ścianę i zacząłem jeździć po niej ręką od góry do dołu. Zrobiła mi malinkę i powiedziała że zrobimy to, ale nie tu i nie teraz. Dostałem wiadomość że wszyscy są na dole i czekają na nas, powiedziałem że musimy już iść. Zeszliśmy na dół.
W nowym domu...
Pov. Jessica
Jesteśmy pod nowym domem chłopaków jest piękny, nie mogę się doczekać jak wygląda w środku.
M- Chodźcie pokaże wam..- przerwał mu Łukasz i Kuba
Ł- Marek najpierw wiesz co musimy zrobić.
M- A tak pamiętam.
Ł- Zuzka bo ja mam do ciebie pytanie, Kuba do Jessicy, a Marek do Ani.
Czy nie chciałybyście zamieszkać z nami?
Z&J&A- naprawdę?
Ł&K&M- tak. Dlatego wynajeliśmy większy dom.
Z&J&A- no to chyba nie mamy wyboru. - popatrzyłyśmy się na siebie z dziewczynami
Ł- Naprawdę, zgadzacie się?
Z&J&A- Takkk ❤️
Każdy z chłopaków przytulił swoją dziewczynę.
M- to może ja wam pokaże który pokój jest kogo. Dziewczyny macie oczywiście pokoje ze swoimi chłopakami - uśmiechnął się.
Po ty jak Marek pokazał kogo jaki jest pokój, pojechaliśmy do nas do hotelu po rzeczy. Po około 1,5h byliśmy już w domu.

P. S Coraz więcej się dzieje i uprzedzam jeszcze raz że będą sceny 16+ (w sumie 18+)

Zakochany chłopak ❤️ - Łukasz Wawrzyniak ❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz