Medya--Miraç
Miraç
Yolda durmadan düşündüm doğrumu söylüyor acaba ona aşık ola bilirmiyim? Yok ya ben öyle birine neden aşık olayımki, hem o deli doktoru aşık ola-ola onamı oluyorum? "Noldu yine daldin" dedi sırıtıyordu pislik gibi "Ne gülüyorsun ya attın ortaya bir laf yalandan, kafandan kurma şeyleri beni hasta ediyorsun" deyip indim arabadan eve girdiğimde "anne oğluna birşey söyle vallaha kalcak elimde" dedim. Hala gülüyordu "tamam tamam sakin ol şampiyon demedim birşey zaten yoksa öyle birşey kafana takmanada gerek yok"deyip göz kırptı. Ah sinirleniyordum, kendim etmişdim ben ne bok yemeye sevgilim dedimki zaten. Şimdi gelde çık işin içinden Miraç.
"Oğlum gelde yemek ye sofra hazır" annemin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım " yok anne ben tokum siz yemeğinizi yeyin" dedim aslında hiçbirşey yememiştim ama dolu gibiydim. "Tamam acıkınca söyle mutlaka" dedi annem.
"Ali kalksana bugün güzelce gezelim haftasonunu uyuyarak geçirmeyelim" dedim Aliyi kaldırmaya çalışarak "biraz daha uyuyayım sonra gezeriz" dedi uykulu sesiyle "o zaman sen uyu ben eve gidiyorum kendime birşeyler alcam sonra gelip seni götürürüm" dedim. Kafasını kaldırıp "istersen seninle gele bilirim" dedi gülümsedim beni düşünmesini seviyordum " yok sen uyu zaten gecede geç uyudun, nerdeyse 2 saate gelirim, geldiğimde hazır ol"dedim kapıdan çıkarak.
Eve vardığımda kimle karşılaşacağımı kestiremiyordum kapıya vardığımda zili çaldım. Kapıyı evin kahyası Nermin teyze açtı " Günaydın Miraç Oğlum hoş geldin" dedi annem evin çalışanlarıyla yakın olmalı hiçbir zaman izin vermezdi ama ben her zaman onlarla iyi anlaşırdım nede olsa üstümde annemden daha çok emeği geçmişti "hoş buldum teyzeciyim" dedim gözlerimle içeri baktımda "oğlum kimse yok evde keyfine bak" dedi beni nasılda iyi tanıyordu "Yok teyzem odamdan birşeyler alıp gideceğim" dedim. Odama girdiğimde bu evde benim tek dünyam bu odaydı.
Yanlız ağladığım, hasta olduğum, güldüğüm ve daha neler neler yaşadığım dünyam. Odamdan birşeyler alıp mutfağa indim teyzeme hoşçakal demek için nede olsa uzun zaman gelmemeyi düşünüyordum bu eve " teyzem ben gidiyorum, biraz zaman alcak birdaha gelmem" dedim üzülmüştü gözlerinden anlıyordum " Hadi gel birşeyler ye git bari oğlum" dedi onu kıramazdın tamam dedim başımla. Yemeyi yedikten sonra "teyzem bak burda kaldığım evin adresi var nezaman istersen gel tamammi, hem seni tanıştırmak isterim kardeşlerim ve annemle" dedim yüzünde buruk gülümsemeyle "elbette gelirim seni böyle mutlu eden insanlarla tanışırım" dedi sarılıp ayrıldım evden.
Birdaha dönmek istemiyordum bu eve. Evden çıktımda annemle babamın geldiğini gördüm arabadan iniyordular onlara bakmadan arabama atlayıp son hızla yanlarından geçtim onları görmeye bile dayanamıyordum.
Eve gidip Aliyide aldım. Önce araba yarışı olan yere gitdik bugün biraz aksiyon hiç fena olmazdı. Sonra yemek yeyip basketbol oynaya gitdik. Akşam olmuştu şimdide eve gidip Ayana verdiğimiz film sözünü tutmalıydık.
"Hangi filme bakalım Ayan" dedim filmleri göstererek "bekleyin bir arkadaşım gelcek ondan film istedim onu götürüp gelcek nerdeyse varmak üzeredir. Kapı zilini duyar duymaz "ben bakarım kesin kankaların gülü gelmiştir" dedi koşarak. "Tanıştırayım bu benim birtanecik kankam Hayat bunlarda abilerim Miraç ve Ali" dedi Ayan "memnun oldum Hayat"dedim. Ali ise ağzı beş karış açık kıza bakıyordu karnına kolumla vurdumda kendine gelip "memnun oldum Hayat" dedi. "Aklıma yazayim da sonra seninle çok fena dalga geçeceğim kardeşim" dedim kendi kendime Ayan duymuş olcakki, kıkırdadı dönüp göz kırptım aynı şekilde karşılık verdi ah benim küçük prensesim😊.
"Hayat getirdin mi söylediğim filmi?" Dedi "ha evet getirdim ay çok merak ediyorum, keşke evde izlememe izin verseydin"dedi bu prenses ne planlıyordu acaba "filmi koysanizda baksak gece yarısı oldu" dedim "filmimizin ismi 'uncontrolled love' " dedi "durun bir dakika benim düşündüğüm film deyil demi?" Dedim Ayana bakarak gülüp CD takmıştı. Evet ya tamda düşündüğüm çıkmıştı. "Ayan bu ne demek oluyor neden bu filmi seçtin ki?"dedim " Ya abi Hayatla ben seni öğrenmeden öncede fanatikdik sadece sizlerden gizli izliyorduk artık sizinle izleye bilcez diye çok mutluyuz. Kızma bize abi abim abiii" dedi ah bana böyle şirinlik yaparsa nasıl kızacaktım şimdi "fangril ne be" dedi Ali Hayat geldiğinden beri ilk kez konuşuyordu. "Şimdi eşcinselleri destekleyen kızlara fangril diyorlar abicim" dedi neyse en iyisi susmak yoksa bu konu uzanır ve bir filmi izleyemeyiz.
Film bittiğinde herkesin suratında üzgün gülümseme vardı galiba filmin etkisinde kalmışlardı aslında çocuğun başına gelenler az sayılmazdı hatta çoktuda ama ben çoktan izlediğim için sonunda mutlu olduklarını biliyordum ama böyle emrivaki yaptıkları için onlara söylemeyecektim. Filmi onlarla utanmadan sıkılmadan izlemek çok iyi gelmişdi keşke çok daha erken anlatsaydım.Bugün yine deli doktorunun yanına gitcekdim of ya ne belalara bulaştım ben böyle daha 3 haftada mecburen gidecektim. "Bende geleyim mi seninle sevgilim" dedi Ali gülerek " yok sen görür görmez ağzının suyunu akıttın kızı görmeye git" dedim hemen suratı ciddileşti "abi çok güzel degilmiydi?"dedi "evet acaba ben biseksuelmiyim ya kız adayın güzel göründüde" dedim "Yok benim güzel kardeşim sen gaysin sadece erkekleri seve bilirsin kızlarıda bana bırak anlaşalım böylelikle dimi" dedi çok masum görünüyordu ya jdjdjdnnd
"Tamam gecikmeden gideyim iyi şanslar kardeşim" dedim ve evden çıktım.
Kapıyı çalıp içeri girdim "hoş geldin Miraç buyur geç otur" dedi " hoş buldum abi" dedim. Abi sözümle gözlerinin içine baktı alınmışmıydı. Yok ya neden alınsın ki, belkide ilk defa dediğim içindir ama öncede söylemiştim " Miraç kendine gel herşeyden söz çıkarma" dedim "efendim" " yok abi sana söylemedim, vardığımı Aliye haber etmedim, o geldi aklıma sadece"dedim tamam anlamında başını sallayıp elindeki belgeye geri döndü. Ben ne yapıyorsun böyle resmen Alinin oyununa ayak uydurmuştum. Gercekden ben bu adamı seve bilirmiyim, çok yakışıklı ama bende yakışıklıyım, hem coffeede gördüğüm kadınla sevgilidir kesin 27 yaşında genç, yakışıklı, akıllı, işinde başarılı ve başka say say bitmez bu adamın pozitifleri kesin ilişkiside vardır."Miraç burdamısın" dedi elini gözümün önünde sallayarak " ha evet dalmışım özür dilerim" dedim. "Bu günkü konumuzu sen seç" dedi. "Tamam bir soruyla başlayalım. Eyer birgün eşcinsel yada biseksüel olduğunu, hiss etseydin ne yapardın?" dedim evet hoşlanmayı göz önünde bulundurarak bu soruyu sormalıydım.
"Eşcinsel olmam" dedi bir anda kalbim kırılmıştı doruya doğru " ama biseksüel ola bilirim çünkü kızlarla ilişkim olmuştu ve halada güzel kızlara hissiz kalamıyorum. Nemi yapardım birgün bir erkeyi kızları bırakacak kadar çok seversem başka hiçbirşey düşünmem herhalde. Seviyorsam bırakmam zaten istesemde bırakamam" dedi cevabi çok güzeldi keşke birgün bende birine aşık ola bilseydim "Tamam aileniz karşı çıkarsa yada sevdiğiniz çocuğun ailesi karşı çıkarsa ne yapardın?" sorduğumda "benim ailem artık benden kınaya geldikleri için gelin ya damat fark etmez artık onlar için, onun ailesi çıkarsada anlatmaya çalışırım nede olsa bir psikoloğum yine anlamazlarsa oda beni seviyorsa onu kendime saklarım kimsenin görmesine izin vermem" dedi cümleleri çok derin ve netti belkide hiç yaşamadığı içindir deye düşündüm. "Peki birgün bir kızdan hoşlanırsan çocuğa ne olcak?" benimde sorularım netti sanki evlilik programında kendine koca arıyan kızlar gibi olmuştum. "Ben aşıksam başkasına bakamam bile, hoşlanmak kalsın geride" dedi ve zaman doldu oh çok şükür biraz daha kalsam adamın sözlerinde kaybolacaktım. " Ben gideyim artık" deyip apar topar kalktım "Birşey sorayim öyle git ve salı günü cevabını duymak istiyorum. Peki sen eşcinsel olduğunu öğrendiğinde insanlardan kaçmak yerine ne yaptın? hiç olduğun insandan gurur duydunmu?"dedi.
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Sizce Miraç ne cevab vercek?
Yorum yapmayı,oylamayı ve takip etmeyi unutmayın. Hepinizi çok seviyorum ❤😘🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloğuma Aşık Oldum (B&B) (Düzenleniyor)
Teen FictionÇoçuklarinin eşcinsel olduğunu öyrenen aile çoçuklarini doktora götürecekler. Peki çoçuk iyleşe bilecekmi yoksa ailesinede yönlemini kabul etdirecekmi? Homofobikler girmesin lütfen.... 18+ mutlaka olcak😍😍