Yazardan
Miraçı masadan ayrılıp lavobaya koşarken görmek Atlası yıkmıştı. Hemen ardından oda Miraç gibi koşarak lavobaya daldı. Miraçı öyle görmek hayatda en son isteyeceği şeydi. Bilmiyordu, belki gelecekte daha çok görmek istemediği şeylerin olacağını.
Miraç Atlasin onu bu halde görmesini istemediği için ayağa kalkıp elini yüzünü yıkadı. Atlas durmadan sorular soruyordu, ama Miraç ilk defa Atlasin yaninda olduğu için lanet etdi. Onu, bu halde görmesini istemiyordu. Miraç iyi olduğunu endişelenmemesini söylediği halde, Atlas kendine engel olamiyordu.
"Hadi Atlas gidip kahvaltımızı edelim, ben çok iyiyim" dedi gözlerini Atlasin endişeli gözlerine dikerek.
"Tamam gidelim, ama iyi olmasan söyle hastahaneye gidip doktora görünelim" dedi Atlas Miraça yol açarak. Miraç yorgundu hem başındaki, hemde midesindeki sızı yüzünden. Hemen bitirmek istiyordu bu konuşmayı, eve gidip uyumak istiyordu.
Masaya geçtikten sonra iki tarafda sessizliği bozmadan yemeye başladılar. Miraç yemek yerine oynuyordu tabakdakilerle, Atlas bir gözünü Miraça, bir yemeğine bakıyordu.
Miraç sessizliği bozarak "bugünkü dersimiz ne hocam"dedi ortamı yumuşatmak için, istediğide olmuştu Atlas başını kaldırıp gülümsedi."Miraç Altınay ailemi konuşalım, yönlemmi yoksa arkadaşlıktan mı?"dediginde "Siz hangisini istesinizse ondan konuşalım" dedi. "Tamam hepsinden konuşalım"
"Miraç babanı aradın mı?" Miraç içinde yanma hissini yeniden hiss ederken "hayır aramadım. Arayıp ne diycem?" Dedi başını yeniden aşağı salarak.
"Nerdeyse 1 ay oldu Miraç özlemedin mi aileni?" Dediklerinden kendide rahatsızdı hangi insan ailenizi özlemez, ben bile hergün yada, gün aşırı seslerini duymasam özlüyordum. " Ne yalan söyleyeyim özledim hatta geçen gün elime aldım telefonu dedim arayayım, sesini duyayım ama bil bakalım ne oldu?"dedi alaycı sesiyle nefes aldı ve devam etdi. "Aklima 20 yıl aynı evde olduğumuzda bile beni merak etmeyip, özlemeyip ve ellerinde olsa sesimi bile duymak istemedikleri geldi."
"Arkadaşların biliyormu ailenle olan ilişkini?" Sormak zorundaydı Atlasta ancak bu yolla Miraçı babasına kovuştura bilirdi. "Bildiğin gibi fazla arkadaşım yok zaten. Ali ve Ayan biliyor çünkü onlarda kalıyorum, Hayatsa öyle herşeyle ilgilenmez, anlatmamı beklediği için bilmiyor galiba, Ayan anlatmadıysa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloğuma Aşık Oldum (B&B) (Düzenleniyor)
Teen FictionÇoçuklarinin eşcinsel olduğunu öyrenen aile çoçuklarini doktora götürecekler. Peki çoçuk iyleşe bilecekmi yoksa ailesinede yönlemini kabul etdirecekmi? Homofobikler girmesin lütfen.... 18+ mutlaka olcak😍😍