36 bölüm

702 26 0
                                    

YAZARDAN

Her kes bir taraflarda acısıyla yaşıyordu. Sevmekten başka ne günah işlemişlerdi ki, bu kadar acı çekiyordular. Atlas evde yazılan mektupun her satrini, hetta her sözünü hafızasının derinlerine kayd edecek kadar çok okumuştu. Ama nedense her okuduğunda daha çok canı yanıyordu. 'Ne kadar kördüm onun çektiği acıları görmedim' diyordu kendisine Atlas. 3 gündü haber alamıyordu sevdiğinden. Kalbimde atmayı bırakmıştı. Ne zaman yemek yeyip ne zaman uyuduğunu bile bilmiyordu.

Ali odaya kapanmış saatleri dakikaları sayıyordu. Ilk kez dün annesi ile konuşmuştu. Endişeden kalbi duracaktı. Kardeşinin bu gun ameliyat olacağını annesinin ağzından ancak almıştı. Gece uyumamıştı sabah yemek yememişti. Telefona bakıyor, sonra dört dönüyor bide telefona bakıyordu. Sonradan bulduğu kardeşini kaybetmeye dayanamazdı. Her sırını ona söylemiş yediği içtiği ayrı getmezdi. Şimdi kardeşi oluyor ama o hiç birşey yapamıyordu. Bu durumdansa kendini sorumlu tutuuyordu nasıl Hiç  birsey anlamazdı. Telefonu eline alıp bdun annesinin aradığı numarayı aradı siz vermişti aramamalıydı ama böyle giderse herkesden önce o ölecekti.

'Alo'

'Alo buyurun ...... hastanesi'

'Dün beni bu numaradan aramışlardı. Ismi Damla Demirci'

'Üzgünüz ama burdan çok insan telefonla konuştuğu için tanımıyoruz'

'Peki o zaman bir hasta hakkında bilgi ala bilirmiyim?'

'Hayır efendim birinci dereceli akrabalarına bilgi veriyoruz yanlız'

'Ben şey ben kardeşiyim. Bana bilgi verin lütfen'

'Tamam ismini söyleyin bakalım'

'Ismi Miraç Altınay'

'Tamam bana beş dakika verin'

'Miraç Altınay Kotu huylu tümörden rahatsız ve bu gun ameliyat oluyor'

'Ne zaman başladı ameliyat ve hala ameliyatta mi?'

'Ilk ameliyat olduğu için 5 saattir içeride'

'Ilk derken nasıl yani'

'Ah galiba bilmiyordunuz bu ameliyattan sonra 1 ay zaman veriyolar hem doktorların üzerinde çalışması hemde hastanın ilk ameliyatının başarılı olup olmamasını sonra 2 kere daha olucak'

'Nasıl yani 1 aya ölüp olmuyecegini  mi bekleyeceksiniz?'

'Malesef'

Teleonu elinden düşerek parçalandı. Bilmeden elindeki son şansı  da kaybetmişti. Hıçkıra hıçkıra ağladığında kapıda ona seslenen ne Ayanın nede Hayatın sesini duymuyordu. Hemen ayağa kalkıp birşeyler yapmalı olduğunu anlayıp kapıyı açtı. Ayanın elinden telefonu alıp grupa girdi.

Ayan: hepiniz bize geliyorsunuz hemde hemen

Tuna: Ayan birseymi oldu

Ayan: benim Ali hemen gelin

Tuna: tamam geliyoruz

Tuna anlamamıştı neler olduğunu ama Miraçı çok özlüyordu. Kenanı yanlız Miraça anlata biliyordu. Ve o girdiğinden herkes bir biri ile konuşmuyordu. Hemen ayağa kalkıp Atlası aradı.

'Alo Tuna'

'Uyuyormuydun Atlas?'

'Evet neden ne oldu'

'Ali yazdı ve herkesin hemen oraya gelmesini istedi'

'Tamam sen git bende şimdi çıkıyorum'

Psikoloğuma Aşık Oldum (B&B) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin