Atlas
Sıla benimle konuşmak istediğini söylediğinde akşam onu yemeye çıkarmaya karar verdim.
Miraçı gördüğüm anda kalbim hızlanıyor, sanki dahada hızlı olacakmış gibi. Aliden ayrıldığını dediğinde çok mutlu olmuştum ama sonra onunla kaldığını söylediğinde dünya durdu sanki, hiç düşünmeden benimle kalmayı teklif etdim ama kabul etmedi.
Sılayı da alıp PAPATIYA restoranına gitdik. Yemekleri söyleyip konuşmaya başladık ve birden Sıla "aa Miraç" söylediğinde kalbim tekledi arkaya bakmak istesemde dönemedim. Yanımıza geldiğinde arkasında Alini görmemle başımdan kaynar sular dökülmüştü. Sonra gözlerimi Miraçın üzerinde gezdirdim çok yakışıklı olmuştu. Beyaz tişörtü teni ile uyuşmuşken siyah ceketi sarı saçlarıyla uyum yaratıyordu. Gözlerimi Miraçdan çekmesem konuya odaklanamayacağımı anladım. Ali Miraçın omzuna elini atarak özel konuşacaklarını söylediğinde başımı kaldırıp Miraça baktım, Gerçekten de yapacakmıydı.
Miraçlarin masasına gidip kendi masamıza davet ettiğimde Ali barışmak için konuşacaklarını söylediğinde hiç düşünmeden Miraçın kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım kalbim kıskançlıktan kahroluyordu. "GeGerçekten barışacakmısın onunla"dedim kendimi taniyamiyordum artık "sana ne ha sanane kimsin ki sen? hayatıma karışma hakkını kim veriyor sana, ne hakla soruyorsun bu soruları" dediğinde "doğru sana karışmaya hakkım yok sana ben kimim ki zaten"dedi sinirle elimi saçıma geçirdim sonra sakinleşmeye çalışdım. Ona yaklaşıp elini kalbime götürdüm "peki neden burası acıyor Miraç"dedim gözlerimi gözlerine dikerek. Miraç ağzını açtı ama sonra vaz geçti söyleyeceği şeyden. "Miraç bak bilmiyorum, anlamıyorum ve nasıl haraket edeceğimi bilmiyorum ama yalvarırım Ali ile birleşme yeniden. Dayanamıyorum ona öyle sevgiyle baktığında" dedim. Miraç "Atlas sen yani sen benden hoşlanıyormusun?" Dedi. "Bilmiyorum sadece seni başkasıyla görmeye dayanamıyorum" dedim. "Ben şey Ali beni bekliyor gitmem lazım" dedi arkasında beni bırakıp gitti.
Arkasından gitdim Sılayı yanlız bırakmıştım. Miraç başını kaldırıp bana bakmadı bende Sılanın yanına geçip yerimi aldım "nereye gittiniz yani nereye götürdün Miraçı"sorusuyla başımı kaldırıp baktım "hiç, bir konu konuşacaktık, onu konuştuk" dedim.
"Atlas sana bir soru sorcam ama şimdi istesen cevap verme"dedi. Başımı tamam anlamında salladım. "Ben senden çok hoşlanıyorum, bana bir şans verirmisin?" Dedi. Ah şimdi ne yapacaktım Sılanınsa kalbini kırmak istemiyordum. "Şey Sıla ben aslında"dediğimde Sıla "Atlas lütfen düşün sonra cevap ver bana"dedi "tamam" dedim bende.
Ali masamıza yaklaşıp "abi biz gidiyoruz size hoşçakal demek için uğradım"dedi benim gözlerimse Miraçı arıyordu ama yoktu ortalıkta "Miraç arabada beni bekliyor"dedi. Ikimizde"güle güle"dedik.
Miraç
Ali "benden hoşlanıyor" dedim "tamam kabul etmemiş ola bilir ama beni kıskandığını itiraf etdi. Seninle barışmamak için nerdeyse yalvarcakti"dedim. Ali gülüyordu halime ilk defaydı beni böyle görüyordu halinden memnundu beni böyle gördüğü için çok mutluydu biliyordum çünkü bunu çok gösteriyordu.
Eve vardığımızda Hayatla Ayan bizi bekliyordular. Bizi görür görmez üstümüze atladılar "neler oldu nasıl geçti, gordunuzmu?" Durmadan konuşuyorlardı. " Tamam sakin anlatacam" dedim ve onlan biteni anlatmaya başladım. Hayatla Ayan ayağa kalkıp göbek atmaya başladılar. "Ben demişdim değilmi. Kadın iç güdüleri deye bir laf var bilirmisiniz. Anlarız biz hemen anlarız" dedi Hayat. Bende mutluydum ama anlayamadığım neden hoşlanıyorum demedi. Düşüncelerimden telefonun sesiyle ayrıldım.
Delidoktorum: Miraç
Miraç: Atlas
Delidoktorum: miraç
Miraç: Atlas
Miraç: ne söyleyeceksen söyle bunu böyle devam etdirmiycez herhalde
Delidoktorum: şey ben bir soru soracaktım
Miraç: sor hadi
Delidoktorum: sen ve Ali yani şey barıştınız mi?
Miraç: hayır yani Ali ile biraz zaman verdik alınmazsa yine sevgili oluruz dedik
Delidoktorum: tamam
Miraç: Sıla ile ne hakkında konuştunuz?
Delidoktorum: Sıla benden hoşlandığını söyledi ve ona bir şans vermemi istedi
Miraç: sen ne dedim?
Delidoktorum: ben birşey demedim yani bana zaman verdi düşünmem için
Miraç: düşüneceksin yani
Delidoktorum: Evet düşünmeliyim galiba,
Miraç: düşünmelimisin? Sen bir kac saat once bana beni kıskandığını söylemedin mi? Şimdide karşıma geçmiş düşüneceğim mi diyorsun
Delidoktorum: haklısın ama Aliyle araniza biraz zaman veren sensin
Miraç: lan ben herşeyden çok sevdiğim insana senin için şans vermedim. Sen gelmiş bana trip mi atıyorsun?
Delidoktorum: herşeyden çok seviyordunsa neden vermedin şansı? Ben trip falan atmiyorum
Miraç: düşün sence herşeyden çok sevdiğim insana neden seni düşünerek şans vermedim
Delidoktorum: ben anlamıyorum, anlayamıyorum yada sen anlamadığım dilde konuşuyorsun
Miraç: sen piskolog degilmisin nasıl anlamazsin
Delidoktorum: vallaha bir tek senin dilinden anlamıyorum jsjshshsbbs
Miraç: rondom atma ya gözlerime kan geldi sayende
Neyse ben gidiyorum bence sende düşün. Yada Sıladan zaman kalırsa düşünürsün
Delidoktorum: Miraç?
Miraç: efendim?
Delidoktorum: seni düşündüğüm kadar kimseyi düşünmedim şimdiye kadar
Miraç: ne?
Delidoktorum: diyorumki, aklımdan çıkmıyorsun ki, başkasında düşüneyim
Miraç: ee ozaman neden 1 saattir kafa utuluyordun? Söylesen senden hoşlanıyorum
Delidoktorum: Alinin evinde kalmaktan vaz geç başka yere taşın yada gel bende kal
Miraç: burda mutluyum
Delidoktorum: tamam ben gidiyorum. Iyi geceler
Telefonu yere bırakıp sinirle soldum hem hoşlandığını söylemiyor hemde beni ailemden etmeye çalışıyor salak ya vallaha salak dedim kendi kendime. "Noldu lan bir gülüp iki ağlıyon" dedi Ali. "Bak lan benden hoşlandığını itiraf edemiyor, başkasını düşünmeye karar veriyor ama sonra seni düşünmeden yapamıyorum söylüyor. Artık kafayı yemek üzereyim"dedim sinirle. "O zaman Hayat bir plana daha ihtiyacımız var" dedi Ali. Hayat " hemen yaparım" dedi.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Yeni plan ne sizce?
Atlas itiraf edecek mi?
Sılanın itirafı nolcak?Yorum yapmayı, oylamayı ve takip etmeyi unutmayın sizleri çok seviyorum ❤😘🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloğuma Aşık Oldum (B&B) (Düzenleniyor)
Teen FictionÇoçuklarinin eşcinsel olduğunu öyrenen aile çoçuklarini doktora götürecekler. Peki çoçuk iyleşe bilecekmi yoksa ailesinede yönlemini kabul etdirecekmi? Homofobikler girmesin lütfen.... 18+ mutlaka olcak😍😍