Medya--Atlas
Miraç
Söylediği sözlerle kendime gelemiyordum hala. Hiç bu yönden düşünmemiştim. Eve varır varmaz Alinin üstüne atlayıp "Ali bu gün neler oldu neler, hadi kalkda anlatayım"dedim.
"Anlat bakalım aşk böceğinle neler yaşadınız" dedi gülerek ah buna anlatsam benimle alay edecek " Tamam ya sana anlatmıyorum gidip yeni kankama anlatırım. Hayatıma anlatayım"dedim. Kapıdan çıkmadan kolumdan yakaladı
"Tamam ya anlat dinliyorum alay etmiycem"dedi. Bende olanların tamamını anlatmaya başladım. Ağzı beş karış açık kalmıştı, oda benim gibi Atlasın sözlerine inanamıyordu. "Sence sorusuna ne cevap vermeliyim"dedim sonda "abi açık açık sormuş işte ne yaşadığını neden dosdoğru anlatmıyorsun ki?"dedi haklıydı bende öyle yapacaktım olduğu kimi anlatacaktım. "Abilerim ne yapıyorsunuz hadi dörtlü geziye çıkalım"dedi heyecanla Ayan, "olur bencede çıkalım kafamızı dağıtırız, Hayatda gerçekmi?"dedim "ailesinden izin koparırsa gelcek" dedi "peki neden gidip Hayatı kendimiz izin alıp çıkarmıyoruz" dedi Ali bencede iyi fikirdi.
Hayatın evinin yanına vardığımızda hepimiz arabadan indik Ali kapıyı çaldı. Ayanla ben onun bu haklarına kahkaha atıyorduk. Kapı açıldığında orta yaşlı bir kadın gülümsedi "buyurun evlâdım kime bakmıştınız?"dedi. "Selam teyze ben Ayan bunlarda benim abilerim Hayatın okuldan arkadaşıyım izin verirseniz Hayatda bizimle gele bilirmi biraz gezeceğiz" dedi Ayan "Hayat kızım bak arkadaşların seni götürmeye gelmiş hadi in aşağı" dedi Hayatın annesi. Hayat hazırlanana kadar kapıda beklemiştik eve davet etmişti ama rahatsızlık vermemek için içeri geçmemiştik. Hayat gelip çıkmak üzereyken "kızım sizlere emanet sağ-salim eve getirin tamammi?"dedi teyze "merak etme teyzem gözümüz gibi koruycaz" demişti Ali ah çok şeker görünüyor bu halleri "Tamam o zaman saat 12 olmadan gelirsiniz" bizde tamam deyip ayrıldık.
Bara gitmeyi çok istedikleri için onları kırmamıştık hem bizimde kafamız dağılırdı dedik en tanınmış bara götürdüm onları ve sadece limonata içmelerini sağladım, bizede ikitane içki aldık etrafda dans eden insanlara bakmaya başladık, dans etmeyi çok sevmezdim ama izlemeyi severdim insanların daha ne kadar deli ola bildiklerini görmek hoşuma gidiyordu. Ta ki, Alinin yüzündeki siniri görene kadar ne oluyordu nereye bakıyordu başımı çevirdiğimde okulda kavga ettiğimiz çocukların bizim kızlara baktığını gördüm artık bende sinirlenmiştim çocuk kızlarımıza bakıp diğerinin kulana birşeyler söyleyip gülmeye başladığını ve bizim kızların bundan rahatsız olduğunu görmemiz bardağı taşıran son damlaydı. İkimizde gidip çocuklara kafayı gömdük artık ortalık karışmıştı. Kim kimi dövüyordu belli diğildi ama kardeşime baktığı ve güldüğü için onu öldürmek istiyordum. Biri beni biride Aliyi sıkı sıkı tutup kendimize getirmeye çalışıyordu, ama sakin olamıyorduk arkamı dönüp bırakması için yumruğumu kaldırdığımda karşımda Atlası görmemle kala kaldım.
Beni kolumdan tutup dışarı çıkarmaya başladı, tabiki ilk arkadaşı olduğu sandığın adama göz kaş işareti ederek Alini sakinleştirmesini diyiyordu. Dışarı çıktımızda kolumdan beni savurarak " ne yattığını sanıyorsun, okadar insanın içinde nasıl yaparsınız böyle düşüncesizlik"dedi bağırarak. "Ya ne yapsaydım yanımızdaki kızlara gözlerini dikip baktıklarında, bende başımı sallayıp iyi yapıyorsun kardeşim mi deseydim" aynı bana bağırdığı gibi bende bağırıyordum. Hala sinirliydim zaten "bak doktor vallahi şuanda hiç kaldıramam seni ve içinden çıkamadığım derslerini, şimdi gidip kardeşim nasıl deye bakacam ve sende siktır olup gideceksin" dedim kafan boştu biliyodum yarın hatırladığımda teorilerim için pişman olcakdım ama yinede içinde kalmasın söyleyeyim de sonra sarhoştum söylerim, hem yalan olmaz hemde içimden atmış olurum deye düşündüm. "Kardeşin kim anlamadım yanındaki kızmı?" Dedi "hıhı" dedim. Senin kafana tüküreyim doktor sen deli doktorusun ama senden akılsızı yokki beni mi sana, seni mi bana emanet etmişler belli değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloğuma Aşık Oldum (B&B) (Düzenleniyor)
Teen FictionÇoçuklarinin eşcinsel olduğunu öyrenen aile çoçuklarini doktora götürecekler. Peki çoçuk iyleşe bilecekmi yoksa ailesinede yönlemini kabul etdirecekmi? Homofobikler girmesin lütfen.... 18+ mutlaka olcak😍😍