Джун веднага отвърна на целувката на Джин.- Не ме разбирай погрешно. Не искам да се привързвам,...защото ще трябва след...желанията да се прибера в... меча - промърмори джинът между целувките.
- Има много време до тогава...ще се притесняваме по-късно - отговори Намджун, притиснат до стената.
Двамата се отделиха един от друг задъхани.
- Ще направя рамен - каза Джин и тръгна към кухнята.
Джуни стоеше и не можеше да повярва. Зарязаха го. "Ще му го върна по-късно" помисли си той.
След като се наядоха решиха да си пуснат филм. Джин беше пропуснал много филми през всичките тези години, през които бе затворен в лампата. Малко по-късно, докато още гледаха, Джун заспа и бавно главата му падна върху рамото на Джин.
- Сигурно е бил много изморен - каза той тихо на себе си.
Останаха така, докато филмът свърши. Джин вдигна господаря си в булченски стил и го занесе до леглото. Зави го с одеалото и после и той легна да спи.
На сутринта се събудиха един до друг. Полежаха си по-дълго време, но все пак Джун трябваше да отива на работа, затова не продължи дълго. Направиха си сутришната рутина и закусиха.- Хайде, трябва да тръгваме - каза Джун и взе ключовете от масата.
Докато пътуваха, в колата беше пуснато радиото и когато свърши песента, която звучеше, водещия започна да говори.
- Сега дойде ред и на хороскопа ви за седмицата - мъжът заяви и започна да казва на всяка зодия хороскопа - Тези, които сте деви...
- О, моята зодия - отвърна развълнувано Джун.
- Дева ли си? Значи рожденият ти ден е близко - попита Джин.
- Да...близко е, но аз не го празнувам.
- Защо?
- Рождените дни ти напомнят, че остаряваш - след изказването му и двамата се засмяха.
- Кажи ми го - отново смях.
- Кога е? - попита от любопитство джинът.
- Уутре... - отвърна по-малкият и погледна през прозореца, за да избегне очен контак с приятеля си.
- Ким Намджун! Защо не ми каза по-рано.
- Мислех, че не е важно...
- Всичко, което е свързано с теб е важно за мен... - Джуни се изчерви.
Пристигнаха до сградата и редакторът тръгна да слиза от колата, но забеляза, че Джин не помръдва.
YOU ARE READING
SEVEN WISHES ~namjin~
FanfictionНамджун е редактор в голяма компания, но мечтата му е да стане истински писател. Има хоби да събира антики и така отива с приятеля си Хосок на търг, за да купи една пишеща машина, но вместо това се прибира вкъщи с меч, който крие повече тайни от кол...