~16~

238 17 0
                                    


Отне им около половин час да украсят апартамента. По пода имаше балони, а на стената красив надпис "Честит рожден ден, Джуни", всички гости държаха по конфета в ръка, чакайки рожденикът да се прибере. Докато Джин взе господаря си от работата му. 

Всички извикаха в един глас "Изненада", когато Намджун влезе.

Момчето угря всички с усмивката си. Беше толкова щастлив. Не беше очаквал, че ще отпразнува 25-тия си рожден ден така.

Всички бяха тук -  Юнги, Хоби, Джимин, Мина, Куки и не напоследно място човекът, който го караше да се усмихва всеки ден Джин. Забеляза също, зяпащите го гузно, Соми и Те-хьонг.

- Честит рожден ден, Джуни - прегърна го, изневиделица, Джин и го целуна, като го целуна по бузата. Господарят се изчерви.

- Честит рожден ден, Джуни - каза Джимин, подарявайки му една огромна кутия, опакована в празнична хартия. - Желая ти всичко най-хубаво. А вие с Джин срещате ли се?

- Да - потвърди Джун. След което каза тихо - С Джин знаем, че ти и Юнги сте заедно - Джимин остана изненадан и тъй като Юнги беше до него той също чу.

- Някой път може да излезем на двойна среща - каза Юн, прегръщайки Джимин през кръста.

- Да, може. А, кога ще кажете на другите? - попита рожденикът.

- Скоро - отвърна Джимин.

Всички му честитиха и му подариха все възможни подаръци.

- Хей, Честит рожден, Джуни. Ние искаме да ти се извиним. Мн-

- Не сте ли малко нахални? - рожденикът прекъсна Соми и скръсти ръце.

- Виж, Намджун. Ние направихме грешка, за която много съжаляваме. Не искаме тя да развали приятелството ни. Дай ни втори шанс.

- Може да си останем приятели, но никога няма нещата да бъдат, както преди, не мога да ви простя за болката, която ми причинихте...

- Еее, поне може да си пиинем водка? - извика Джин от барплода на кухнята.

- Хайде - каза Соми, хващайки
двете момчета под ръка.

***

Това беше един от най-щурите рождени дни на Джун. След като всички изпиха огромно количество алкохол, копонът започна. Джимин правеше стриптийз отгоре на масата, а Юнги до него се опитваше да тлърква, Мина и Куки рисуваха по стената с парче останало от тортата на Джин, Хоби пък гризеше една възглавница, мислейки се за мечката, която даваха по телевизията, Соми и Те-хьонг чупиха празните шишета от алкохол в земята, викайки "Водке, Водке знам, че си вътре".

SEVEN WISHES          ~namjin~Where stories live. Discover now