Kafede.
- İstediğinizi söyleyim, ben ödüyorum, - Taehyung gururla konuşuyor, Yoongi mutlu mutlu gülümsüyor ve gözleri önünde güzel bir "Bedava" yazısı beliriyor, Hoseok'a olan tüm soruları ikinci plana itiliyor.
Ne de olsa, yemek önemli bir konu.
- Menüyü görmeliyim! Garsooon!
Bir saat sonra.
- Demek, Empire Group varisisin? – Yoongi, Taehyung'a bakıyor. – Çok iyi!
- Evet ama şimdilik sadece bir bölümün başındayım, - Taehyung, hafifçe sırıtarak konuşuyor. Karşısında oturan ve Yoongi ile olan konuşmasına hiç dikkat etmeden, sakince dondurmasını yiyen kıza bakıyor
"Benim hakkımda hiçbir şey mi merak etmiyorsun? Tamam sözlersiz hallederiz"
Aniden Yoongi yerinden fırlayarak "Geliyorum" diye lavaboların olduğu tarafa gidiyor.
"Teşekkürler, kardeş!" Taehyung, vakit kaybetmeden kıza doğru eğiliyor.
- Bulaştırmışsın.
- Efendim?
Hoseok, kafasını kaldırabiliyor, Taehyung anında üst dudağını yalıyor ve hemen ardından alt dudağına da bir öpücük konduruyor.
- Kafayı tamamen mı yedin?!
- Sinirlenme, yardım ettim sadece. – Taehyung, kaymağa doymuş kedi gibi sırıtıyor.
Büyü yapılmış gibi Hoseok'un siniri bir anda kayboluyor. İstemsizce karşısındakinin büyüsüne kapılıyor, yüzünü inceliyor. Taehyung'un yakışıklı olduğunu düşünüyor...
- Beni öpmek mi istiyorsun? – Taehyung, sırıtıyor. Karşısındakinin gözlerini kırpmadan kendisini incelemesi hoşuna gidiyor. Büyülenmiş gibi. Bu durum, Taehyung'un gururunu iyice pohpohluyor.
Ama Hoseok, anında kendine geliyor.
- Ne?
- Beni öper misin? – Taehyung'un sırıtması Hoseok'u sinirlendiriyor.
- Defol! Niye beni rahat bırakmıyorsun? Başka kız mı yok?
- Hayır, beni sadece sen ilgilendiriyorsun, - Taehyung gayet ciddi, Hoseok da nedenini sormak istiyor ama...
- Ne konuşuyorsunuz? – aniden beliren Yoongi, Hoseok'un yanına oturuyor. Utanan ikili birbirine bakıyor ve hoş olmayan şeyler yaparken yakalanmış gibi biraz garip hissediyorlar.
- Gitme vaktimizin geldiği hakkında, - Hoseok, arkadaşını dürtüyor. - Kalk
- Ama yeni geldim, tatlımı bitirmedim daha
- Yemesen de ölmezsin, kalk dedim! – Yoongi'yi yakasından yakaladığı gibi ayağa kaldırıyor.
- Sizi bırakayım! – Taehyung, cüzdanından para çıkararak masaya bırakıyor ve ikilinin arkasından koşuyor. Kızın kaçabileceği düşüncesi korkutuyor.
"Yine kaçmasına müsaade edemem. İstemiyorum..."
- Bir dursana! – Yoongi, kendisini sürükleyen eli tutarak Hoseok'u durdurmaya çalışıyor. – En azından bilekliğini geri al, aptal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princess VS Idiot || VHope
FanficErkek arkadaşı tarafından terk edilen bir kıza aşık olduğunu sanıyordu. Ama aslında...