Boyunlu beyaz kazağı onu sevimli gösteriyor ve kısa deri etek altındaki ince kalçaların seksiliğini gölgede bırakıyor. Açık kırmızı saçları beline kadar iniyor ve etrafındakilere romantik bir filmin kahramanıymış gibi geliyor. Güzel yüz hatları ve kırmızı ruj onun asıl kimliğini herkesten çok iyi saklamasına yardımcı oluyor.
- Lanet olsun, niye kabul ettim ki? Ufff, çok utanç verici... — Hoseok, aynada kendine bakıyor ve göz kenarlarına dağılan rimeli temizliyor. — Pislik Yoongi! Bilerek geç kalıyor, öküz! — Jung, elindeki kokteylden bir yudum alarak dikkatlice dans pistine bakıyor. — Ah şu iddia olmasa buraya gelmezdim bile.... — biraz da olsa cesaret bulabilmek için bir yudum daha alıyor.
Hoseok, yan masada oturan birkaç erkeğin kendisine baktığını, sırıtmalarını ve gayet açıklayıcı olan bakışlarını görmüyormuş gibi davranmaya çalışıyor. Ama onlardan biri ayağa kalkarak kendisine doğru hareket edince Jung, geriliyor ve düşmanca kaşlarını çatıyor. Kahverengi saçlı ise tatlı tatlı gülümsüyor ve Hoseok'un yanına oturuyor:
- Böyle bir güzellik neden tek başına?
Ama "güzellik" cevaplamıyor, kaşları çatık bakıyor ve bakışıyla gitmesini rica ediyor. Karşındaki ise pes etmiyor, daha da yaklaşıyor ve elini "kızın" dizlerine koyuyor.
- N'oldu? Tanışalım mı? Ben Kim Taehyung, sen?
Jung, anında dizindeki eli sertçe çekiyor ve Taehyung'a öldürücü bakış atarak, kafasına "Uzasan mı şuradan" diyor. Sesli de söylerdi bunu ama karşısındaki sesini duyunca, yerinden fırlayıp "Erkek misin sen?!" diye bağırmaya başlamasından korkuyor. Hoseok, gerçek kimliğinin açıklanarak dalga geçilmesini hiç istemiyor olduğu için inatla susuyor.
- Prenses, hadi ama, - kahverengi saçlı, kıza omzundan sarılmaya çalışarak kulağına mırıldanıyor. Hoseok, karşı çıkmaya çalışıyor ve karşındakini var gücüyle koltuktan ittiriyor. Taehyung yerinden kalkarak, kendisinden kurtulmaya çalışan Hoseok'u elinden tutarak dans pistine doğru çekiyor – tanışmak istemiyorsan en azından dans edelim. – Taehyung sırıtıyor, elini karşısındaki "kızın" beline koyarak hafifçe sıkıyor – Çok zayıfsın, beğendim.
"Sapığa bak! Düşün, Hoseok, düşün! Nasıl kurtulacaksın bundan?!"
Yanlarında dans eden çifti gördüğünde, Hoseok, o anki her şeyi unutuyor. Şaşkın şaşkın, sevgilisinin başkasıyla öpüşmesini izliyor ve titreyen bir sesle "D..Dain" diye fısıldıyor. Gözleri korku dolu, içinde ise kalbi paramparça oluyor. Aldatılma acısı tüm vücudunu sarıyor ve kendini kaybetmesine neden oluyor. Jung, sevdiği kızdan gözlerini alamadan, boğazındaki düğüm nedeniyle boğuluyor. Sevgilisi, her zamanki sıcaklığıyla gülümsüyor ama ona değil, yabancı birisine. Daha önce Hoseok'la yapmadığını yapıyor, karşısındakini ilk kendisi öpüyor, nezaketle sarılıyor. Hoseok, ortalığı yıkıp dökmek istiyor ama bir adım bile atamadan, kendisine dikkatle izleyen Kim ona sarılmasıyla durduruluyor.
- Anladığım kadarıyla aldatıldın, doğru mu?
Hoseok, sinirle Taehyung'a bakıyor ve daha da fazla sinirleniyor:
- Seni ilgilendirmez! – Hoseok, Kim'i ittirerek çifte doğru ilerliyor ve yumruğunu sıkıyor. Sevgilisini elleyen o pisliğe söylemek istediği cümleleri düşünüyor. Ve söyleyeceği her şeyi birazdan söyleyecek, 5, 4, 3, 2,...
- Gidelim! – Taehyung, "kızı" elinden tuttuğu gibi oradan uzaklaşmaya başlıyor.
Hoseok, kaşlarını çatarak hırlıyor. İçinde sinir alevleniyor, lanet olası Kim Taehyung yüzünden planladığı şeyleri yapamadı. Ve Dain'in sevgilisi(?) cezasız kalmış oldu. Yoongi ile olan iddiasını bile kazanamadı.Gerçi, dört senedir birlikte olduğu sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrendikten sonra iddia kimin umurunda. Onun için idealmiş gibi gelen dört sene bir anda uçurumdan yuvarlandı. Duyguları gerçek olmasa Hoseok, tanımadığı, zengin bir kız avcısıyla birlikte oturup soju içmiyor olurdu.
- Ama ben güzelimi seviyorum... - Hoseok, bulanık bakışlarla yoldan geçenleri izleyerek homurdanıyor.
- Güzelim? Yakışıklım demek istemiş olmayasın? – Taehyung anlamıyor sonra boşalmış olan beş şişeye bakıyor ve "kızın" iyice sarhoş olduğunu düşünüyor – Prensesim, sanırım senin için yeterli.
Taehyung, karşısındaki "kıza" acıyor ve onu nasıl sakinleştirebileceğini, olanları nasıl unutturabileceğini düşünmeye başlıyor ama hiçbir şey yapamadan karşısındaki kafasını masaya koyarak uyuyakalıyor. Bunu gören Kim, bitkin bitkin iç çekiyor, sonra kızı eline alarak arabasına doğru gidiyor.
- Seni nereye götürmeliyim? – hareketsiz bedeni düşürmemeye çalışarak iç çekiyor. Arabasının arka koltuğuna oturtmaya çalışırken "kızın" anlaşılmayan homurdanması yavaş yavaş fısıltıya dönüyor.
Evine doğru giderken Taehyung, planından şüphelenmeye başlıyor ama Namjoon aradığında bir anda tüm şüpheler yok oluveriyor. Arkadaşı, kendisine iddiayı hatırlatıyor. İddia şartlarına göre Taehyung'un arkadaşlarının rastgele seçtiği bir kızla tek gecelik bir ilişkiye girmesi gerekiyor. Bu iddia, onlar için üniversitenin en iyi çapkını Kim Taehyung'dan bir gösteri daha, yeni bir eğlenceleriydi. Taehyung, gücüne hep güveniyor, karşısındaki kızın gözlerinde ilgi, hayranlık ve coşku yerine sinir ve nefret görünce biraz kayboldu. Harika, zengin, baştan aşağı ideal olan kendisini görmezden geldiklerinde TaeTae'nin kendine güveni sarsıldı, öyle çok büyük bir sarsılma olmadığı için oyuna devam etmeye karar veriyor.
Taehyung, dairesine giriyor ve ayakkabılarını çıkararak yatak odasına doğru gidiyor. "Kızı" yatağına bırakmaya çalışıyor ama o sırada uyuyan Hoseok, rüyasında birisinin kendisini uçurum kenarından itmeye çalıştığını ve kendisinin oradaki renkli yapraklı ağaç dalına tutunmaya çalıştığını gördüğü için Kim'in boynuna sıkı sıkı sarılıyor ve bırakmak istemiyor. Taehyung, sessizce gülüyor ve "kızın" ellerinden kurtularak, üstünü örtüyor. Taehyung, birkaç dakika daha uykusunda komik bir şekilde burnunu buruşturup duran "kızı" izliyor, yanağını okşuyor, sonra hiç istemeden diğer odaya geçiyor.
Kimden: Siz
"İddiamızı biraz ertelememiz gerekiyor" 01:34
Kimden: Nam hyung
"Neden? Vermedi mi? :D" 01:36
Kimden: Siz
"Hayır, sorun o değil. O, özel bir durum))" 01:37
Kimden: Nam hyung
"Özel bir yollanılma olmasın o?)))" 01:37
Kimden: Siz
"Evimde uyuyor" 01:38
Kimden: Nam hyung
"Sadece uyuyor? Ahahahaha. Özelliği bu demek!" 01:39
Kimden: Siz
"Aptalsın, Namjoon hyung!))))" 01:39
Kimden: Nam hyung
"Yeap, sana benziyorum :000" 01:40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princess VS Idiot || VHope
Hayran KurguErkek arkadaşı tarafından terk edilen bir kıza aşık olduğunu sanıyordu. Ama aslında...