#2

1K 31 6
                                    

🔶️🔶️

(EDITED)

"Sassy," zegt Harry en gaat op zijn bed zitten.

"Wen er maar aan," zegt Louis en legt zijn koffer op het bed. "Waar moeten mijn kleren?"

"Die kast," Harry wijst naar een kast. Louis opent de kast en ziet een deel van Harry's kleren er in. "Wat doen jouw kleren in mijn kast?"

"Hangen."

"En waarom hier?"

"Het is mijn kamer, je kan niet meteen alles in nemen, Lewis."

"Louis, mijn naam is Louis," zegt hij en Harry haalt zijn schouders op. Louis zucht en legt zijn kleren in de kast.

"Dat is niet veel," zegt Harry en Louis kijkt naar hem. "Niet iedereen is verwend," snauwt Louis terug.

"Ik ben niet verwend, ik werk."

"Zo zie je er niet uit."

Er wordt op de deur geklopt. "Kom maar!" roept Harry. Ik zie Mark en ik rol met mijn ogen. Ik leg mijn andere spullen ergens neer.

"Louis wij moeten praten."

"Wij moeten helemaal niks."

"Ik zeg dat we gaan praten," Louis zucht en hij gaat op het bed zitten. "Andere keer, ik ben bezig met uitpakken," zegt hij en pakt wat van zijn boeken.

"Sorry Harry dat mijn zoon zo is, hij valt je niet lastig, toch?" Harry schud zijn hoofd. "Goed en anders moet je het even zeggen."

"En tegen wie kan ik zeggen als jij irritant bent?" Vraag ik en Mark werpt mij een dodelijke blik. "Ik help je moeder met koken, ik roep jullie als het klaar is, Louis gedraag je." ik rol weer met mijn ogen.

"Ben je altijd zo tegen je vader?"

"Moet jij altijd alles weten?"

"Jeez, niet meteen zo opgefokt," hij zucht en doet zijn koffer onder zijn bed. "Je weet niet wat er aan de hand is oké? En doe niet alsof het je geïnteresseerd," zegt Louis en hij pakt meteen zijn telefoon en start WhatsApp op om een bericht te sturen naar Stan, een vriend van zijn oude voetbal club.

Pro master:
Haal me uit deze hell pls.

Stan da man:
Zo erg?

Pro master:
Mijn vader doet niet eens zijn best om aardig te blijven Stan. Alles wat ik zeg is niet goed en Harry, de zoon van Anne daar moet ik dus een kamer mee delen.

"Jongens we gaan eten!"

Pro master:
Ik moet gaan, spreek je snel.

Harry loopt de kamer uit en ik loop achter hem aan nadat ik mijn telefoon weg leg. Ik was eerst mijn handen voordat ik aan tafel ga zitten.

"Louis morgen ga je mee naar Harry's school," zegt mark tijdens het eten.

Ik kijk op. "Welke opleiding?"

"Muziek." Ik knik alleen.

Ik prik een beetje door mijn eten heen met mijn vork, ik had totaal geen honger.

Alles zou gaan veranderen. Wat als Anne probeert mama's plaats in te nemen? Dat kan niet, dat kan ik niet aan.

"Louis ga eten." Ik kijk op en ik kijk naar Mark. "Ik heb geen honger," zeg ik zacht. "Maakt niet uit Lieverd."

"Louis, Anne heeft haar best erop gedaan. Eet." Ik knik alleen en neem een hap. Ik krijg al een misselijk gevoel als ik begin te eten. Mijn lichaam blokkeert het op dit moment. Ik slik de hap door en leg mijn vork neer. Ik durf niet niet naar mijn vader te kijken. Waarschijnlijk keek hij mij aan met een dodelijke blik.

Dan word alles me te veel, ik snel naar boven heen en voel 3 paar ogen me na staren maar het boeit me niet.

Ik ga onder de dekens van mijn nieuwe bed liggen

"Mam wat moet ik doen?" Fluister ik met tranen in mijn ogen.

■■

En dat was 2! ❤

Klein beetje kort maar hey we're only human. 🤷‍♀️

𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑽.𝑺. 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 °𝑳.𝑺° ✔︎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu