(EDITED)
3 jaar later...
"Robert wil jij de kinderen van school halen?" Vraag ik aan onze butler. Ja dat hoor je goed, we hebben een butler.
Nadat hazz en ik zijn getrouwd zijn de zaken erg goed gegaan. Harry is nu directeur bij Geoff's bedrijf en ik ben ondertussen drama docent maar alleen als invaller omdat we sinds 2 jaar kinderen hebben.
Grace Lucia Styles is de oudste en is 10, we hebben haar geadopteerd 1 jaar nadat we zijn getrouwd.
Ze kwam uit een gezin waarbij haar ouders beide verslavingsproblemen hadden en niet meer voor haar konden zorgen. Het is een hele vrolijke, liefe meid die houd van uitdagingen en ze lijkt zelfs de sass van mij te hebben. Ook kan ze heel eigenwijs zijn net zoals Harry maar al met al houden we natuurlijk van haar net zoals bij onze 6 andere kinderen.
7 maanden na onze 1e hebben we 2 jongens die broertjes zijn geadopteerd. Dante Eric Styles (8) en Lok Jude Styles (Net 7). 2 heel erg drukke jongens die beide heel stoer doen, maar heel erg zacht van binnen zijn. Ook hebben ze allebei een obsessie met voetbal, wat Harry en ik echt leuk vinden.
Hun moeder overleed toen ze Lok baarde en haar man (de vader van de twee) was weggegaan toen hij over de 2e zwangerschap hoorde.
Toen kregen we de kleine Zhalia Anne Styles in huis. Zij is 5 en een heel verlegen meisje. Haar ouders kwamen om toen hun huis in vuur en vlam stond en Zhalia naar buiten was gerend om haar konijn die buiten stond te redden. Ze heeft af en toe nachtmerries maar het gaat best goed met haar. Ze heeft kuiltjes in haar wangen en als ze samen met Harry lacht krijg ik direct stralende ogen.
Een tijdje later namen we een tweeling in huis: Myron Jay Styles en Josiah Edward Styles die 3 zijn. De twee werden opgevoed door hun opa en oma omdat hun ouders in de gevangenis zitten, maar toen de grootouders overleden hadden ze dus geen andere oplossing dan de kinderen naar het centrum te laten gaan. De twee zijn heel verschillend van elkaar, Josiah houd ervan om in jurkjes rond te lopen en pakt vaak de kleren van Zhalia. Myron houd er juist van om in jongenskleren te lopen en in de plassen te stampen en vies te worden.
Natuurlijk vinden we het niet erg dat Josiah van meisjes dingen houd en we steunen hem er compleet in, we vinden het super schattig! Ook hoe ondanks dat de tweeling heel verschillend is, ze samen heel goed overweg kunnen is echt geweldig.
En onze jongste en nieuwste aanwinst is Archer Mark Styles. Hij is net twee maanden en echt een klein aapje. Hij was gevonden op straat en ze zijn nog aan het uitzoeken hoe hij daar terecht is gekomen. Hij houd ervan om geluid te maken en dingen vast te pakken. Zijn zussen er broers vinden hem echt geweldig en doen niets liever dan hem de hele dag optillen en dragen (iets wat alleen mag als hazz of ik erbij ben).
Verder zijn zoals je kunt zien Harry en ik heel gelukkig met onze 7 kinderen en ook met elkaar. Elke dag lijkt het wel of ik meer en meer verliefd word op Harry. We hebben natuurlijk zo nu en dan een argument maar dat heeft iedereen wel eens en het is altijd al snel weer goed tussen ons.
Wie had ooit gedacht dat we van Stepbrothers naar Steplovers zouden gaan?
Ik kan met trots zeggen dat ik niets zou willen veranderen!
JE LEEST
𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑽.𝑺. 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 °𝑳.𝑺° ✔︎
Romance"I need you like a heart needs a beat, and how closer we are, how more my heart skips one..." Of Wanneer Louis een nieuwe stiefbroer krijgt, maar of hij er zo blij mee is? #nederlands #dutch (Edited)