#6

1K 23 4
                                    

(EDITED)

Als ik wakker word ben ik eerst in shock wanneer ik iets om me heen voel, maar al snel merk ik dat het Harry's sterke armen zijn die me in een niet pijnlijke houdgreep houden.

Herrineringen van gisteren schieten door mijn hoofd maar vooral één die me laat glimlachen: Harry is gay!

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom me dat laat glimlachen, oh ik houd mezelf voor de gek, ik begin langzaam te vallen voor de jongen wie ik eerst een klootzak noemde.

Maar wat moet ik nu doen? Het hem zeggen? Hij zou me voor gek verklaren. Harry Styles, de jongen die best populair is zou niet vallen voor een loser zoals ik.

Harry moet wakker zijn geworden en mijn sippe gezicht hebben gezien want ik betrap hem in het naar mij staren, zijn ogen een beetje bezorgd.

"Alles oke Lou?" Daar heb je het weer, die bijnaam. Ik denk dat ik er nooit aan zal wennen hoe het van zijn tong rolt.

"Ja," zucht ik maar geloofwaardig klinkt het niet. Ik voel zijn wijsvinger onder mijn kin en kijk hem in de ogen. "Je kunt me alles vertellen hé," zegt hij.

Even denk ik eraan om het hem te vertellen maar ik bedenk me. Straks is dit allemaal een spelletje, straks doet hij dit gewoon om mijn hart weer te breken.

"Nee Harry dat wil ik niet, waarom doe je opeens zo aardig eigenlijk? Is dit een deal met Zayn ofzo?!" Snauw ik en ga van hem af. Ik kijk hem nog steeds in de ogen en zie een soort pijn? Maar hij draait snel zijn hoofd weg.

"Waarom zou ik dat doen Louis?! Nu ben ik een keer aardig voor je, doe jij zo!" Snauwt hij terug en staat op om zijn kleren te pakken. "Ik had mam en Mark al gebeld en vertelt dat je met voetbal je zij hebt geblesseerd, je kunt thuis blijven. Ik was dat ook van plan, maar blijkbaar ben ik de boosdoener hier," zegt hij en stormt de kamer uit.

Ik wil hem nog terugroepen, zeggen dat het me spijt maar de woorden zitten vast in mijn keel. Ik voel me schuldig, alweer was mijn hoofd me de baas, niet mijn hart.

Ik zucht en ook mijn zij begint nu te prikken, geweldig. Ik belsuit iets te gaan doen voor Harry, als een soort sorry.

Ik had een reden voor mijn gedrag, iets wat ik nooit aan iemand heb verteld behalve Liam. Ik moest wel, anders had ik geen vrienden. Ik wou het hem ook niet zo snel vertellen, maar de slimmerd kwam er achter.

Alsnog is dat geen excuus om dat zo op deze manier tegen Harry te gebruiken en daarom zal ik sorry zeggen.

Ik text Liam en vertel hem alles over wat er vanmorgen gebeurd was. Ook het plan heb ik hem verteld en hij stemde in, nu alleen nog de uitvoering...

Ik ga me omkleden en grijp af en toe naar mijn zij, het deed best veel pijn. Ik doe mijn shirt uit en ik loop dan naar de spiegel en een zucht verlaat mijn lippen wanneer ik mijn zij zie.

Mijn zij is blauw, geel, paars en het ziet er al pijnlijk uit, maar de pijn die ik voel is verschrikkelijk. Ik pak één van mijn veelste grote truien en doe hem aan, de stof zal mijn huid niet aanraken en het klonk beter dan een strak shirtje dat tegen mijn huid aan kwam.

Ik doe mijn jeans aan en dan loop ik naar beneden. Ik liep meteen naar de keuken voor wat pijnstillers en klokte ze naar binnen. Daarna trok ik mijn witte vans aan en ging naar de winkel. Ik had al een idee wat ik wilde doen. Ik ga een tent halen.

Vroeger droomde ik altijd dat ik met een jongen die ik leuk vond in een tent zou zitten. Buiten of in mijn kamer het maakte me niet uit. Ik wilde er veel kussens en dekens in hebben en heel veel knuffels, nu hoeven de knuffels in ieder geval niet meer, maar de rest wel.

Als ik buiten kom zucht ik.

Ik had nog niks hier. Geen auto, fiets of een scooter, lopen werd het. Ik zocht op internet het winkelcentrum, Harry moet me ooit een rondleiding geven door zijn stad heen. Ik deed mijn oortjes in en ik doe mijn muziek aan. Ed Sheeran begint af te spelen en mijn humeur begint te verbeteren. Ik probeerd ondertussen de pijn te negeren en te focussen op de muziek die in mijn oren galmt.

Toen ik aan kwam kocht ik bijna alles wat er te vinden was. De tent, kussens en extra dekens. Ik kwam een beertje tegen met een hart in zijn hand en met de tekst: 'I'm sorry' erop. Die nam ik ook mee.

Op de terugweg werd de pijn meer en met mijn kleine lichaam vielen die tassen sjouwen niet mee maar oke.

Eenmaal thuis tilde ik alles meteen naar boven. Ik kijk op de klok, 1 uur. Harry zou rond 4 uur thuis zijn. Ik besloot om eerst een half uur te gaan liggen. Ik had een wekker gezet die af zou gaan over een half uur. Ik sloot me ogen en nam een paar keer diep adem. De pijn was echt naar.

Harry had me nog gewaarschuwd dat ik geen dingen moest tillen als het zwaar was of te veel. Luisteren? Nee, dat kon ik niet. Ik wilde dit doen voor Harry, op dit moment was hij de pijn waard.

Ik had besloten om de tent in onze kamer neer te zetten. Misschien niet zo romantisch als buiten, maar het zou regenen en ik moet het gewoon romantisch maken.

Ik liep naar beneden toen de wekker ging en ik keek in de kastjes. Anne had een kastje met allemaal kaarsjes. Ik glimlach en neem er een paar mee naar boven. Ik legde boven de kaarsen even ergens neer en ik pakte de tent. Zonder gebruiksaanwijzing ga ik aan de slag maar goed gaat het nog niet echt, hier is Liam bij nodig. Ik belde hem en hij legde me uit hoe het moest.

ik glimlach als ik het resultaat zie. Ik had van de winkel kussenslopen gekocht. Ik deed die om de kussens heen en ik pak de dekens die ik had gekocht. Ik legde eerst een deken op de grond als ondergrondje. Daarna pak ik de kussens van mij en Harry die op het bed lagen en die doe ik in de tent. Ik doe de dekens er in en de kussens en als alles er in ligt kan ik een glimlach niet tegen houden, dit was perfect.

Precies wat ik wilde. Ik maak de rest van de kamer ook klaar. Dat zag er minder romantischer uit dan in de tent, maar we gingen toch in de tent zitten. Ik pak mijn laptop en die leg ik in de tent, zodat we films konden kijken op netflix. Ik kleed me om in wat beters dan die trui. Ik ga daarna naar beneden en ik neem nog een pijnstiller in. Daarna pak ik wat drinken en wat lekkere dingen voor mee naar boven.

Waarschijnlijk zouden Mark en Anne niet thuis zijn vanavond, dat zou geweldig uit komen als Mark er niet was, ik wilde hem niet zien.

Ik zette de kaarsjes aan en ik keek op de klok. Harry kon elk moment komen. Ik deed nog snel deo en een geurtje op toen ik de deur open hoorde gaan. Ik kijk nog even achter me en ik glimlach, alles zag er per-fect uit!

"Louis?!" ik pak snel de knuffel. "Boven!" roep ik en ik hoor hem de trap op gaan. Hopelijk begint hij niet meteen te schreeuwen. De deur gaat open. "Hey we moeten praten, het zit me dwar- wat is dit?!"

■●■●

Soort van cliffhanger? 😂😂 hoe loopt dit af?

1321 woorden! Whoop whoop 😂🔥

𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑽.𝑺. 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 °𝑳.𝑺° ✔︎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu