(EDITED)
"Oké dus hoe zie jij alles voor je?" Vraagt Harry terwijl ik tussen zijn benen gaat zitten.
"Waar heb je het over?" Vraag ik en probeer mijn grijns te verbergen.
"Je weet waar over ik het heb," zegt Harry en kietelt mijn zij. Een giechel verlaat mijn lippen en ik probeer weg te komen, maar hij doet zijn armen om mijn middel en drukt mij dicht tegen hem aan. "Je weet waar ik het over heb mijn verloofde," zegt Harry en plaatst kusjes in mijn nek.
Een glimlach komt op mijn gezicht en ik sluit mijn ogen. "Ik houd er nog steeds van," fluister ik. "Mijn verloofde, ik hou ervan," glimlach ik.
"En binnenkort is het mijn man," zegt Harry en ik kijk hem aan. "Mijn man," fluister ik en zie hem glimlachen voordat hij een kus op mijn lippen drukt.
"Vind jij dit een goede plek?" vraagt Harry en ik knik en we kijken door de foto's heen. Het was een huisje op het strand. Buiten op het strand zouden we gaan trouwen en binnen hadden ze het eten en alles erop en eraan. "Dit is prachtig Harry," fluister ik.
Ik pak zijn hand en ik verstrengel onze vingers. "Ik zie het al helemaal voor me," zegt hij en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. "Hier trouwen, jij die komt aangelopen en je ziet er zo mooi uit," zegt hij en ik glimlach en ik kijk naar hem.
"Hoe je aan het glimlachen bent en wanneer je eindelijk voor me staat pak ik je hand vast. Je ogen stralen zoals altijd en ik weet zeker dat ik mij geen betere toekomst voor had kunnen stellen," zegt hij.
"Wil je kinderen?" Vraag ik random. "Dat weet je toch babe, Ik wil er heel veel," zegt hij en hij leunt met zijn hoofd tegen die van mij. "Wil je het al snel nadat we getrouwd zijn of wil je nog wachten?" Vraag ik. "Wat wil jij?"
"Snel samen zoeken," zeg ik en ik voel mezelf blozen. "Ik ook schat, ik kan niet wachten totdat er hier een kleine rond loopt."
"Ik hoop dat ze op jou zal lijken," zeg ik. Hij glimlacht. "Hoe weet je dat het een zij zal zijn?"
Ik haal mijn shouders glimlachend op. "Moedergevoel," lach ik en kijk uit het raam. "Zullen we samen gaan wonen?" Spuug ik uit en mijn ogen worden direct wijder. Ik kijk naar Harry die gewoon glimlacht.
"Lijkt me een goed idee, we zijn altijd samen dusja," giechelt hij en ik knik. "Dat is waar, maar hoe komen we aan het geld?"
"Jouw Starbucks baantje," lacht hij en ik schud mijn hoofd. "Nee daar zullen we een villa mee krijgen."
"We komen wel op iets, anders vragen we Mark en Anne of ze ons vooruit willen helpen en betalen we ze later terug?"
"We zien het wel."
"Ja baas!" Lacht hij en natuurlijk begin ik ook te lachen, wat heb ik toch een geweldige, wat zeg ik perfecte verloofde gevonden...
JE LEEST
𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑽.𝑺. 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 °𝑳.𝑺° ✔︎
Romance"I need you like a heart needs a beat, and how closer we are, how more my heart skips one..." Of Wanneer Louis een nieuwe stiefbroer krijgt, maar of hij er zo blij mee is? #nederlands #dutch (Edited)