(EDITED)
Alles ging best snel vanaf dat moment. Het is nu 4 maanden later en alles lijkt wel veranderd te zijn.
Liam en ik zijn gelukkig nog altijd beste vrienden en hij heeft nu zelfs een vriendin genaamd Sofia! De twee passen echt goed bij elkaar en ik kan zien dat Liam echt smoorverliefd op haar is.
Het is dezelfde blik die ik Harry geef wanneer ik hem zie. Zelfs Harry zag die blik bij Liam en dat zegt heel wat. Sofia is echt een aardige meid en ik gun het Liam om gelukkig te zijn.
Zayn is nog steeds in the picture maar nu op een goede manier. Hij bekende een maand geleden dat hij zelf Bi was maar zijn ouders het altijd slecht vonden en dat hij het daarom niet accepteerde. Harry en ik hebben het hem vergeven nadat hij honderden keren sorry zei en we konden zien dat hij het meende.
Hij heeft zelfs al iemand gevonden! Ze zijn niet samen en claimen gewoon vrienden te zijn maar ik weet gewoon dat het wat word tussen hem en Niall. Ja je hoort het goed, Zayn en Niall. Niall werd een hele goede vriend van ons en zag ook hoe Zayn veranderde en gaat nu vaak met hem om als 'vrienden'.
Harry gaat over een paar weken afstuderen en hetzelfde geld voor mij. Ik ben natuurlijk ouder en zou dit jaar sowieso al afstuderen, maar Harry was wat klassen lager.
Daarom begon ik hem bijlessen te geven wat niet mee viel. Harry is wel slim, maar de motivate ontbrak verschrikkelijk erg.
Maar met een paar kusjes hier en daar is het hem toch gelukt en mag hij voor 4 vakken afstuderen, om daarna de rest te maken en hopelijk met een paar maandjes compleet klaar te zijn met school.
Verder ga ik naar UNI maar niet op campus zelf, ik zal Harry teveel missen. Ik doe het vanaf huis met online lessen en dan kom ik twee keer per week op UNI om overleg te hebben over de vooruitgang.
Ik ga studeren om drama docent te worden omdat het me mega leuk lijkt. Harry vertelt me altijd dat ik zo'n drama queen ben dat het gewoon bij me past, het beroep.
Onze relatie is veel beter en sterker geworden. Met zo nu en dan onze ruzies en ik hem uitschelden voor klootzak, maar dat hoort bij een relatie.
Aan het einde van de dag maken we het altijd weer goed met elkaar en is alles oke. Mark en Anne weten ook van onze relatie. We hebben het ze een tijdje geleden verteld en ze waren eerst verbaasd, maar daarna super blij. Zelfs Mark was blij en doet zijn best de vader te zijn die ik eerder zou moeten hebben.
We hebben meer gesprekken met elkaar en het gehad over onze gevoelens. Eerder kon ik dat niet maar nu ik alle dingen een plekje heb kunnen geven had ik er tijd voor.
Ik noem hem nog steeds geen 'pap' maar het maakt hem ook niet uit, we zijn allemaal al lang blij met de vooruitgang.
Het is gek om te zien dat dit allemaal gebeurd is in zo'n korte tijd, maar het laat zien hoe snel alle nare dingen kunnen veranderen in leuke.
Ik sta nu bij mijn moeders graf met Harry's armen om me heen geslagen.
De stilte voelt fijn en de vogels die fluiten geven iets positiefs af. Ik kwam hier al best vaak maar heb besloten minimaal 1 keer per week te komen, gewoon voor mijzelf. Harry dwing ik nooit om mee te gaan, maar hij zegt dat hij het wilt en blij is zijn schoonmoeder toch op een manier te zien.
Ik vertel hem altijd verhalen over haar en hij zegt altijd dat ze blij is dat die vrouw mij op de wereld heeft gezet en hij daar heel dankbaar voor is.
Als we hier komen vertelt hij ook altijd tegen mijn moeder wat voor geweldige jongen ik ben, waardoor ik altijd moet blozen.
Hij maakt me gelukkig, iets wat ik lang niet meer gevoeld heb. Mijn glimlach die verschijnt als hij zo klunzig doet, mijn sass wanneer hij me plaagt, hoe hij me troost als ik verdrietig ben en zijn sterke armen die hij om mij heen slaat, hoe ik vlinders in mijn buik krijg als hij me complimentjes geeft.
Allemaal hem, Harry Edward Styles...
Ik glimlach en zie hem zijn wenkbrauw optrekken. "Waar denk je aan?"
Ik kijk hem aan. "Hoe blij ik ben om jou mijn vriendje te kunnen noemen," zeg ik trots. Hij geeft me een kus in mijn haar. "The feeling is mutual, we've discussed it."
Ik draai me om zodat ik nu met mijn gezicht naar hem toe sta. "Harry wil je ooit kinderen met mij?" Vraag ik random en hij lijkt verbaasd maar glimlacht dan weer.
"Natuurlijk lou, met niemand anders maar vanwaar die vraag?"
Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet, ik dacht aan mijn toekomst met jou en vroeg me af of daar ook kinderen in voorkwamen," hij kust mijn lippen en streelt mijn wang.
"Ik kan niet wachten om met jou kinderen te krijgen, Louis"
"Ik ook niet," zucht ik en kijk naar de zonsondergang, wat ben ik blij.
■●■●
Kidssss?! Ooooh jazeker hier gaan kinderen in voor komen! 😁 Geen mpreg maar alsnog!
Beetje snel maarja, het leven gaat snel 🤷♀️😂
Hoop dat jullie het leuk vonden!
Kindernamen? Comment ⬇️
JE LEEST
𝑺𝒕𝒆𝒑𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑽.𝑺. 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 °𝑳.𝑺° ✔︎
Romance"I need you like a heart needs a beat, and how closer we are, how more my heart skips one..." Of Wanneer Louis een nieuwe stiefbroer krijgt, maar of hij er zo blij mee is? #nederlands #dutch (Edited)