|část 1| úvod

4K 82 8
                                    

*crrr*
„zase ten otravnej zvuk budíku" řekla jsem si. Je ráno a já musím vstát abych jela do města za svojí nejlepší kamarádkou Laurou. Půjdeme nakupovat, asi hlavně oblečení, ale je možný, že koupíme i něco do mého nového pokoje. S mamkou jsme se teď přestěhovaly do velkého domu, koupila si ho se svým přítelem Mirkem Albrechtem (pozn. autorky- pochybuji že se Greyův táta jmenuje Mirek, ale co už) a jeho synem, popravdě ani nevím jak se jeho syn jmenuje, vím jen že mu je 18. Mně je 17 a jmenuju se Kája, jak už jste mohli slyšet moje nejlepší kamarádka je Laura, je ji taky 17. V mém přemýšlení mě přerušila mamka.

*Rozhovor s mamkou*
(Mamka- M, - já)

M- „Ježíš ty se ještě valíš v posteli !? Pojď vstávej jinak ti ujede autobus a Laura na tebe bude zase čekat"
M- „Jooo, však už vstávám"
M- *odešla z pokoje*

Zrovna jsem vstala šla jsem se učesat a obléct, vzala jsem si černé rifle a bílou vans mikinu. Nasnídala jsem se, udělala hygienu a šla se namalovat. Moc se nemaluju takže jsem si dala jen řasenku a korektor. Přiběhla jsem na zastávku zrovna v čas. Když jsem vystoupila hned jsem věděla kde najdu Lauru, seděla se sluchátky v kavárně a poslouchala nějakého Greye, vůbec nevím co na něm vidí, stejně to bude jen debil co střídá holky častěji jak ponožky... zbytek dne se nedělo nic zajímavého, prostě jsme nakupovaly. Když jsem přijela domů tak jsem si hned lehla do postele a usla.

Doufám že se vám první kapitola líbila... v příštím díle se objeví Grey, nezoufejte.

⚠️Omlouvám se za chyby ⚠️

Jenom sen !?/ Grey, STEIN27  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat