Pohled Káji :
Martin se mě zeptal jestli s nim a s Péťou na show. Já nikdy na ničem takovém nebyla, takže jsem hned souhlasila...
Už jsme před klubem a čekáme na Péťu, jsem tady já, Martin a Laura. Moc nás to nebavilo a když jsme tam čekali tak 15 minut tak Martin řekl :„počkáme v backu" ani jsme neodpověděli a šli za nim do backu. Za chvíli má začít zvukovka a Péťa nikde, zvukař říkal že ho vidět a že už tady byl. Šla jsem se teda porozhlédnout po budově. Chvíli jsem chodila a uslyšela jsem nějaké zvuky. Následovala jsem je a došla jsem k něčemu co byly asi toalety, podle dveří to nešlo poznat. Zaťukala jsem a čekala na odpověď, nikdo nic neřekl, jen se ty vzlyky trochu utišily. Pomalu jsem otevřela dveře a naskytl se mi pohled na Péťu, brečel, vůbec jsem nevěděla proč. Rychle jsem si před něj sedla a zvedla mu bradu tak abych viděla do jeho očí, byly rudé a měl velké zorničky, hodně velké. Nevěděla jsem co dělat. Jen jsem se zeptala „ty jsi měl drogy ?" Ztratila jsem se v jeho očích a jen jsme tam seděli. Z transu nás vyrušil až...
Dneska zas trochu kratší kapitolka, ale zase vyšla takhle brzo. 😂💖💖 Budu se snažit být více aktivní, zase mě to začíná bavit 😂👌😆
Kdo myslíte že přišel?
Proč se zfetoval ?
ČTEŠ
Jenom sen !?/ Grey, STEIN27 [DOKONČENO]
FanfictionPříběh o holce jménem Kája, které se v rodině objeví její nevlastní bratr Grey... Grey jí seznamí se S...... (příběh se nezvrhne v "incest")