Jenom mi dal malou pusu, bylo mi to líto i jsem to chápala. Prostě chce drogy no. I tak to má jednu výhodu, třeba bude po drogách "aktivnější" (😏) už dlouho jsme nic neměli, něco jsem tušila, asi by mě nenapadlo že za tím stojí drogy.
Já- „to se nepočítá"
P- „ale notaaaak, pjosim"
Já- „lasko jen trochu, nemůžeš to přehánět"
P- „slibuju, jen trochu"
Já- „a ještě něco mi slib, nebudeš dělat žádné hlouposti"
P- „neboj"
Já- „tak si sedni na postel čelem ke zdi"Došla jsem do koupelny a vzala pytlík s kokainem.
Já- „jenom půlku"
Pořád jsem mu ten pytlík nedala, bylo mi jasný že mu půlka stačit nebude a vzal by si víc, začala jsem ho sypat na stůl tak abych vysypala půlku. Vypadal docela uraženě že má jenom půlku, pak mu asi došlo že nemá cenu protestovat. Sedl si a dal si lajnu. Vůbec se mi to nelíbilo. Pak vstal ze židle a já ho doprovodila k posteli, chvilku jenom seděl a pak vstal. Přitlačil mě ke zdi a začal líbat. Já věděla že to přijde tak jsem si to užívala. Asi ho přestalo bavit mě jen líbat tak mě zvedl, já si omotala nohy kolem jeho pasu a věděla že mě nese k posteli. Byla jsem ráda i ne, samozřejmě bych byla radši kdyby to dělal bez toho stavu ve kterém je, ale toho se asi ještě dlouho nedočkám...
Tak dneska už ani nevím kolikáta kapitola 😂
ČTEŠ
Jenom sen !?/ Grey, STEIN27 [DOKONČENO]
FanfictionPříběh o holce jménem Kája, které se v rodině objeví její nevlastní bratr Grey... Grey jí seznamí se S...... (příběh se nezvrhne v "incest")