|čast 14| už mu je líp 😌

1.1K 46 4
                                    

Vrátila jsem se zpátky do koupelny, vedle něj seděla Laura a dohlížela na něj. Nevěděla jsem jestli dělám dobře, ale vytáhla jsem tabletku, poprosila jsem Lauru aby někde sehnala skleničku s vodou. Sedla jsem si vedle něj, už trochu vnímal. Sledoval mě těmi jeho krásnými oči, já byla rozhodnutá věřit Calinovi, řekla jsem Péťovi ať mi věří a poslechne co mu řeknu. Vypadal že protestuje, asi nebyl schopný mluvit. Za chviličku přiběhla Laura se skleničkou v ruce. Vzala jsem si skleničku, Laura řekla že nás nechá o samotě a počká za dveřmi. Skleničku jsem zatím položila na umyvadlo a klekla si před Péťu, vypadal že nechápe co se bude dít. Trochu jsem toho využila protože mi bylo jasné že si ten prášek nevezme dobrovolně. Chytla jsem ho za bradu, nadzvedla jí, otevřela mu pusu a dala jsem mu do pusy tu tabletu. Hned potom jsem jí zalila vodou a čekala až ji poslušně spolkne. Když ji spolknul šla jsem pro Calina ať mi ho pomůže odnést. Přišel i s Martinem, tomu bylo asi jasné co se děje. Calin mi řekl že tak do 20 minut bude v pohodě jakoby se nic nestalo. To jsme stihali do začátku show, takže jediní "vysrašený" jsme byli mi s Laurou. Martin se mě snažil nějak uklidnit, trochu jsem brečela no. Komu by taky bylo do smíchu kdyby vidět svého zfetovaného přítele na záchodech.

Takže další část je venku, dneska už asi třetí. Omlouvám se za chyby, teď jich bylo asi dost 😂😅😇💞

Jenom sen !?/ Grey, STEIN27  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat