S Péťou je to těžké, je to asi 24 hodin od té doby co jsem mu na show dala tu tabletu od Calina. Rozhodla jsem se že ho nemůžu jen tak odtrhnout od něčeho na čem je závislí. Dovolím mu jednou denně si dát dávku. Šla jsem se na to zeptat bráchy, přece jenom se vyzná víc než já.
Já- „hele Martine, chtěla bych se na něco zeptat"
G- „jasně povidej"
Já- „chci Péťovi nějak pomoct s těmi drogami"
G- „klidně pomůžu, ale tohle bude hart"
Já- „no to vím, už teď je to docela nepříjemný"
Já- „jde mi hlavně o to že když mu chci dát odvykačku, tak nemůže jentak přestat. Chci mu dávat míň a míň. Myslíš že jednou denně je hodně málo?"
G- „no pro něj jo"
Já- „a když bude mít najednou tak málo tak bude jenom nepříjemný jako je teď nebo něco víc ?" (😁)
G- „no bude takhle nepříjemný a možná ještě víc. Myslím že tě za chvíli přestane bavit jeho prosení o dávku"
Já- „to zvládnu, teď mu ještě jednu malou dovolím."
G- „dobře"Šla jsem zpátky za Péťou, prohledávat mi můj stůl a asi doufal že něco najde.
Já- „tam nic nenajdeš, nejsem tak blbá"
P- „můžeš mi je dát? Pjosím"
Já- „neboj zlato. Nemůžu tě jentak odtrhnout od něčeho na čem jsi závislej"
Já- „budeme to omezovat a omezovat dokud to nepřejde. Bude to dobrý, slibuju"
P- „takže dneska ještě něco dostanu?"
Já- „taky to nebude zadarmo"Ouuu, tak na to že jsem myslela že dneska vyjde jenom jedna tak jsem se teď docela rozepsala, a aby to nebyla moc dlouhá kapitola tak vyjde další. Čekejte každou chvíli 😂💞💞❤️
ČTEŠ
Jenom sen !?/ Grey, STEIN27 [DOKONČENO]
FanfictionPříběh o holce jménem Kája, které se v rodině objeví její nevlastní bratr Grey... Grey jí seznamí se S...... (příběh se nezvrhne v "incest")