Nějak jsme se dostali do auta, já s Péťou jsme seděli vzadu a Laura s Marťou ve předu...
Už se blížíme k domu, bude to asi ještě zajímavé. Když jsme zastavili (samozřejmě před našim domem, nenechala bych Péťu samotného v tomhle stavu) tak jsme vystupovali, dala jsem Lauře klíče ať jde otevřít a já s Martinem jsme vzali Péťu a šli jsme směrem ke dveřím. Odvedli jsme ho ke mně do pokoje. Martin nás doprovodil k posteli a šel pryč. Chtěla jsem si s Péťou vážně promluvit. Vypadal že má hodně protivnou náladu a bude na mě hnusný, počítala jsem s tím a brala to tak že za to nemůže.
Já- „Péťo musíme si promluvit"
P- „to počká, teď ne" řekl hnusným tónem
Já- „Petře, je to důležitý" vykřikla jsemDocela se lekl, oklepal se, trochu naklonil hlavu a díval se na mě.
Já- „věříš mi?"
P- „jasně, proč bych neměl?"
Já- „tak mi věř že tohle dělám pro tvoje dobro"Pořád na mě tak nevinně koukal. Sedla jsem si na něj obkročmo tak aby se nemohl moc hýbat a začala jsem ho líbat a u toho jsem mu prohledávat kapsy. Vytáhla jsem toho hodně, až na konci jsem našla to co jsem hledala. Našla jsem pytlíky s bílým práškem, další ty tabletky co si vzal v klubu a trávu. Jakmile jsem to vyndala sebrala jsem to a utekla s tím pryč. Schovala jsem to před nim v koupelně tak aby to nenašel. Vrátila jsem se za nim do pokoje.
Já- „teď mi upřímně odpověz, máš ještě něco?"
P- „Jo"
Já- „a dáš mi to?"
P- „zadarmo to nebude"Bylo mi úplně jasné kam tím míří. Sedla jsem si mu na klín a začala ho zase líbat. U toho jsem ho "osahávala" (prostě jsem ho prohlížela kde má ten zbytek drog 😂) jemu asi nic nedošlo, myslel si že ho jen chci osahat. Po chvilce osahávání jsem něco ucítila v jeho kapse na stehnu. Zajela jsem tam rukou a vytáhla pytlík. Nepřestávala jsem ho líbat. Malinko se pousmál a já věděla že ví o tom že mu právě kradu jeho asi poslední drogy. Hned jak jsem je měla v ruce odtrhla jsem se od Péťi a vítězně se zasmála.
Tak dneska další kapitolka 😂❤️❤️ jak jsem říkala, píšu když na to mám chuť a když dopíšu tak vydám 😂🤦🏽♀️💞
388 slov 💞
ČTEŠ
Jenom sen !?/ Grey, STEIN27 [DOKONČENO]
FanfictionPříběh o holce jménem Kája, které se v rodině objeví její nevlastní bratr Grey... Grey jí seznamí se S...... (příběh se nezvrhne v "incest")