TOPLANTI⏳(Bölüm 3)

311 16 1
                                    

~Evet arkadaşlar Papatya için Gigi Hadid karakterini koydum oylamalarınızı eksik etmeyin bi hatam varsa yorumlardan veya başka yollardan bildirebilirsiniz.
~Medya:Papatya

Uras ile arabadan indik ve korumalar ile beraber uçağa giriş yaptık 12 saatlik yolculukta Uras'ı konu hakkında bilgilendirdim ve Yağız'ı anlattım ne kadar tedbirli olması gerektiğini de anlatmayı unutmadım. Silahını verince bana ters ters baktı bu bakış (lan sen minnoş bi kızdan nasıl mafyaya bağladın tarzıydı sorgulamayın böyle bi bakış var 😂)bakışıydı. Biraz da dinlendikten sonra iniş zamanı geldi hazırlanıp korumalar eşliğinde aracımıza bindik. Bizim şirkete gelince herkes selam verdi ve kızların bakışları bir noktada toplandı. Kızların baktığı yere bakınca giydiği tişört sayesinde kasları ve baklavaları gayet net bir şekilde belli oluyordu. Saçları eliyle dağıtılmış bir biçimdeydi ve çok hoş görünüyordu. Kızlara dönüp
-Hanımlar Uras beyi izlemek yerine önünüzdekiler ile ilgilenmenizi tavsiye ederim aksi taktirde önünüzdeki tek kağıt istifa kağıdınız olacaktır dedim ve asansöre binip yardımcılarım ile toplantıyı konuşmaya başladım. Anlamadığım tek nokta neden Yağız benimle toplantı yapmak istedi bizim onunla hem şahsi hemde şirketsel bi olayımız olmadığı halde bakalım yine ne planlıyor. Toplantı odasına geçip Yağızları beklemeye başladım. Onlar gelene kadar üstümü düzelttim mavi salaş üzerinde beyaz puantiyeleri olan pantolonun üstüne beyaz göbeği açık düz bir askılı giyinmiştim. Saçım ise sıkı bir at kuyruğu ve uçları hafif dalgalandırılmış şekildeydi. Makyakım yok denecek kadar azdı sadece rimel ten rengimde hafif fondaten ve nemlendiriciydi. Ayakkabım beyaz bir ayakkabıydı küçük beyaz bir de çantam vardı gayet güzel görünüyordum ve ciddi. Kapı çalındı ve içeriye Yağız ve asistanı girdi. Ayağa kalktık ve yanıma geldi ve beklenmedik bir şekilde elimi zarifçe öptü ve konuşmaya başladı. Bu arada Uras bir bana bir elimize bir de Yağız'a bakıyordu.
-Şirketi aydınlatan Papatya buradaymış demek.
-Ne oldu kafana bir şey mi düştü Yağız baban beni öldürmeyi planlamayı bundan sonra sana mı bıraktı? Dedim ve güldüm
-Papatya babamın yaptıklarını sanki ben yapmışım gibi göstermekten ne zaman vazgeçeceksin konuştuğumuzu zannediyordum dedi ve gözlerimin içine baktı.
-Her neyse bu kadar acil olan da nedir beni "Türkiye' den buraya kadar getirdin?" Dedim. O anda belimde bir el hissettim ve elin sahibi baktım Yağız bu sefer kendini aşıyordu.
-Yağız bu ne samimiyet dedim ve elini belimden çektim. Bana döndü ve konuştu.
-Bundan sonra bizin şirketin sahibi benim babamın size yaşattıklarından dolayı özür dilerim. Daha iyi ilişkiler kurabileceğimizi düşündüm ve ortaklık teklif etmeye geldim dedi.
-Yağız kusura bakma ama imkansıza meydan okuyorsun dedim. O an herkese eliyle dışarı çıkmasını söyledi ve herkes çıktı Uras hariç.
-Sen anlamadın herhalde dışarı diye bağırmaya başladı Yağız Uras'a doğru. Öne atıldım.
-Yağız kes sesini kime bağırdığına dikkat et hemen. Uras benim asistanım değil zaten asistanım olsa bile ona bu şekilde bağıramazsın dedim ve gözlerine baktım. Yağız Uras'a baktı ve konuşmaya başladı.
-Uras ha sende kimsin yoksa Papatya' nın sevgilisi mi ? Dedi ve kahkaha attı. Elini Uras'a uzattı ben Yağız dedi. Uras Yağız'ın elini havada bıraktı ve konuşmaya başladı.
-Bende Uras Karahan tanıştığımıza memnun oldum dedi. Bunun üzerine Yağız aniden silahını Uras'a doğrulttu bende hemen silahımı Yağıza çevirdim ve konuşmaya başladım bu arada Uras da silahını çıkarıp Yağıza doğrulttu.
-Yağız hemen o silahı indiriyosun eğer Uras'a bir zarar gelirse buradan cesedini çıkarırlar.
-Senin için o kadar önemli biri ha ne zamandan beri sevgililerin için birine silah doğrultuyosun.
-Senin ne haddine benim hayatıma karışmak hemen indir şu silahını yoksa beynin parçalar halinde etrafa yayılacak tabiki eğer varsa değil mi istemeyiz bunu kahkaha attım ve aniden ciddileştim indir şunu dedim. Yağız yavaş yavaş silahını indirdi ve yerine yerleştirdi.
-Yağız eğer buradan çıktıktan sonra bile Uras'a bir zarar gelirse senden bilirim ve o zaman yaşaman için çok geç olur YAĞIZ ATEŞ. Yağız konuşmaya başladı Uras'a dönerek.
-Papatya kimseyi bu kadar önemsemez değerini bil dedi selam verip kapıya doğru ilerledi tam kapıyı açarken bana döndü.
-En kısa zamanda görüşeceğimizden emin olabilirisin Papatya Soykan dudakların daha önce hiç bu kadar cezbedici görünmemişti dedi ve Uras'a baktı ve ekledi.
-Seninlede görüşmek için can atıyorum Uras Karahan dedi Uras konuştu.
-En kısa zamanda görüşmek dileğiyle Yağız. Ben araya girdim ve konuştum.
-Sakın Yağız eğer ona bişey olursa ölmek için yalvarırsın dedim. Yağız ise sırıttı ve kafa sallayıp çıktı. Kendimi koltuğa attım ve nefes verdim. Uras ise tam karşıma oturup gözlerime bakarak konuştu.
-Beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum dedi ve sırırttı.
-Önemsemek ile alakası yok senin yerinde kim olsaydı aynısını yapardım kimse benim yakınımda ki birine zarar veremez verirse cezasını fazlasıyla öder dedim ve ellerimi yıkamak için lavaboya doğru yürüdüm biri ağzımı kapatıp malzeme odasına çekti karşımdaki kişi şaşırmamı sağladı.

Evet acaba kim Papatya' yı malzeme odasına çekti¿ tahmini olanlar yoruma dökülün cancağızlarım

○Yağız " dudakların daha önce hiç bu kadar cezbedici gelmedi derken neden bahsediyordu¿

■Yağız neden yıllardır düşman olduğu şirketle ortak olmayı düşünüyor ¿

~ Aklımda deli sorular 😂 arkadaşlar oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınız sizleri çom seviyorum...

780 kelime oldu bu bölüm

DEVAM EDELİM Mİ ?








 Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin