Yağız eve geldi ve tişörtünü çıkardı. Bende hemen koltuğa oturdum ve onu beklemeye başladım. Yanıma geldi ve bana gülümsedi. Kolunu açtı ve benim başımı göğsüne yasladı. Bende hemen kolumu beline sardım ve gözlerimi kapattım. Oda bi elini belime doladı diğer eliyle saçımı okşamaya başladı. Arada saçıma öpücükler bırakıyor ve kokumu içine çekiyodu. Ben o zaman anladım bu adam çok güzel seviyor ve ben bu adama aşığım.
-Yağız diye mırıldandım.
-Efendim?
-Biliyor musun ben seni deliler gibi seviyorum.
-Ben de seni sırılsıklam aşıklar gibi seviyorum dedi.
-(Esnedim). Hadi yatağa gidelim uykum geldi.
-Tabiki bitanem dedi ve kucağına aldı beni bende gözlerimi açtım ve bağırmaya başladım.
-Uçur beni Yağız'ım.
-Ve prens yıldızlara bile kafa tutacak derece güzel olan prensesi öper dedi ve beni öptü.URAS'TAN
Gözümün önünde birbirlerini öpüyorlar. Hayatımda yaptığım en büyük hataydı Papatya'ya bunları yapmak fazlasıyla pişmanım. Her yerin popüler çocuğu yakışıklı,zeki,havalı olan Uras şimdi karşısında öpüşen kıza deliler gibi aşık. Eğer o gece olmasaydı diyordu içinden eğer olmasaydı Papatya'yı kucaklayan kişi Yağız değil de kendisi olabilirmiydi ?. Eğer Papatya'sı gittikten hemen sonra kendini başka kızların kollarına atmasaydı ona karşı şansı olabilirmiydi acaba ? Onu elde etmek için elimden ne gelirse yapacağım diye geçirdim içimden. Daha fazla bu görüntüye katlanmamak için odaya çıktı.
YAĞIZ'DAN
Ben Yağız Ateş kızların gözdesi tek gecelik olarak bilinen yakışıklı erkek. Onu ilk gördüğümde nefesim bi anda kesildiğinde ne yapacağımı şaşırdım. Hayır o düşmanımızın kızı olmaz dedim kendime. Senelerce onu her gördüğümde sol tarafımdaki çarpıntıyı umursamamaya çalışıyordum. İyiki diyorum iyiki o gün o odada onu öpmüşüm. Yanımda yatakta uyuyan Papatya'ma baktım fazlasıyla masum görünüyordu. Dudaklarına küçük bir buse bıraktım elimi beline sardım ve uyumaya başladım. Onun yanında uyumak çok hoş bi histi.
PAPATYA'DAN
Sabah uyandığımda yanımdaki sevdiğime baktım. Dudaklarına küçük bir buse kondurup elimi ve yüzümü yıkadım. Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım. En ilk başta sucuklu ve kaşarlı tost yaptım. Yanına omlet salatalık ve domates de doğradım. Papates kızartıp ketçap ve mayonez çıkardım. Çayı da koydum ve arkamı döndüm. Beklediğim manzara kapıda beni izleyen bir adet Uras değildi. Suratına bile bakmadan yanından geçip merdivenlerden inen sevgilimin beline sarıldım.
-Günaydın sevgilim.
-Günaydın güzelim.
-Bak sana kendi ellerimle kahvaltı hazırladım.
-Imm...kokusu burnuma kadar geldi hadi gidelim dedi.
Sessiz ve sakin bir kahvaltı yaptık. Ardından Yağız kendi şirketinde işi olduğunu söyledi bende benim de kendi şirketimde işim olduğunu söyledim beraber hazırlandık ve arabalarımıza binip şirkete geldik. Ben odama geçtim yaklaşık 4 saatlik bir çalışmanın ardından kahve alıp Yağız'ın yanına gitmeye karar verdim. Kahveleri alıp onun şirketine sürdüm. Girince herkes bana selam verdi bende onlara. Yağız'ın toplantısı olmadığını bildiğim için kapıyı çalmadan içeri girdim. İçeri girince en ilk gülüşüm soldu sonra kahvelet elimden düştü sonra isr gözlerim doldu. Karşımdaki manzara dehşet vericiydi. "Çıplak" olan Yağız'ın üstünde "Çıplak" olan çakma sarı bi kız duruyordu ve öpüşüyorlardı. Sekreter olmalıydı bu kız kahvenin yere düşme sesini duyan Yağız başını kaldırdı ve beni gördü. Ardıdan kucağındaki kızı attı ve yanıma geldi hâlâ daha çıplaktı. Tam ağzını açacakken elimi dudaklarının üstün koydum ve susmasını işaret ettim. Hiç beklemeden kapıyı açıp dışarı çıktım sanki hiçbirşey olmamış gibi. Hemen arabama bindim ve son hız eve sürdüm odama çıkıp valizlerimi hazırladım her şeyimi içine koydum. Eşyaları indirip bagaja koydum ve araba bindim. Deniz kenarındaki iki katlı küçük sempatik evime gitmeyi düşünüyordum. 2.30 saat süren yolculuğun ardından 3 büyük bavul ve 2 küçük olan bavullarımı alıp eve girdim. Eşyaları yerleştirdim ve markete gitmeye karar verdim.YAĞIZ'DAN
Şirkete geldiğimde odama girdim ardından da yeni sekreter girdi. Imm dolgun göğüs ve kalça kalın dudaklar ve uzun saç konuyu anlatmak için yanıma sokuldu ani bi hareketle geri gidip onu kucağıma aldım. Halinden memnun görünüyordu dudağına yapıştım ve devam ettik. Biraz sonra kucağımda koltuğa götürdüm ikimizde ani hareketler ile soyunduk tamamen çıplak kaldık. Ani bir şekilde onun içine girdim. Ona sahip olduktan sonra tekrar kucağıma oturdu ve öpüşmeye başladık. Öğle arası olduğundan ve kimseye odama gelmemesi için talimat verdiğim için kapıyı bile kilitlemedim. Öpüşürken bir şeyin yere düşme sesi ile kafamı kaldırdım ve bize dolu gözlerle bakan Papatya'yı gördüm. Kucağımdaki kızı atıp yanına gittim tam konuşacakken susturdu beni ve ani bir hareketke kapıdan çıktı. Ben üstümü giyip suratımdaki rujları silene kadar çokgan arabasına binip gitmişti bile. Üstüne tam gidecekken sürtük kız anahtarı alıo camdan attı ve tekrar üstüme geldi.
-Hayatım o sürtüğü bırak işimize dönelim dedi her ne kadar rezil etsemde izin vermedi çıkmama 45 dakika sonunda kapıya tekme attım ve dışarı çıktıml eve gittiğimde evde kimsenin olmadığını fark ettim. Papatya'nın odasına çıkıp baktım. Tüm eşyalarını toplamıştı. Odada yere çöküp saçlarımı çekmeye başladım nasıl yapardım ben bunu ona.Eveeet geldik bi sona daha
Sizce Papatya Yağız'ı affetmeli mi?
Küfür serbest...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionPapatya normal kızların aksine babasının mesleğini devam ettiren bir mafya kızıdır. Babası ölünce babasının yerine geçti ve diğer tüm mafyalara meydan okudu. Bu konuda gayet başarılıdır çünkü babası kızını tam bir mafya edası ile yetiştirmiştir. Bab...