Bol bol İlan-ı aşk olan bir bölüm...
Sizleri seviyorum... ;)
Medya:Urasİyiliğimi isteyen bir dost
İyiliğimi isteyen bir dost
Banyoda yere çökmüş bir şekilde olanları ve fotoğraftarı düşünüyorum. Ve son cümle kafamda yankılanıyor. İyiliğimi isteyen bir dost dolu olan gözlerimi silip yüzümü yıkadım. Ne yani ben Papatya Sokyan 2 gündür tanıdığım ve bana sürtük diyen bir adam için mi ağlayacaktım hah. Bundan sonra zerre umrumda değil. Sadece yapacağım şey şu Uras'a mesaj atmak.Gönderilen:
*FOTOĞRAF
*FOTOĞRAF
*FOTOĞRAF
*FOTOĞRAF
*FOTOĞRAFHadi ama hala olmak için çok gencim umarım korunmuşsunuzdur. Eğer bu yaşta hala olursam kendimi yaşlı hissederim abi 😂.
Gönder >
Evet bitti şimdi hazırlanabilirim. Odama gidip makyaj malzemelerimi aldım. Tekrar yüzümü yıkayıp sadece az bir miktarda rimel ve nemlendirici sürdüm ve saçlarımı düzgüm bir at kuyruğu şeklinde bağladım. Hemen banyodan çıktım ve Yağız'ın yanına uzandım. Yüzümü çıplak göğsüne koydum bir elimi de beline doladım. O şekilde uyumaya başladım.
YAĞIZ'DAN
Sabah uyandığımda başı göğsüme yaslı bir elini de belime dolamış olan bir Papatya ile gözlerimi açtım. Öyle masum ki ama sadece uyurken gerçekte şeytan ama benim şeytanım. Papatya kıpırdanınca uyandığını anladım içimden bir ses uyumuş taklidi yap dedi. Seni mi kıracam be hemen gözlerimi kapadım ve bekledim. İlk önce birşeyler mırıldandı sonra gerindi ve yüzümde bir tebessüm ile bana bakmaya başladı. Eliyle saçlarımla oynadı, yanaklarımla oynadı en sonunda dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. En son olarak ise tekrar başını boyun girintime soktu ve sarıldı. Bende oyuna son verip tek bir hamlede yatakta üstüne çıktım. Şaşkın gözlerle bana bakıyordu bu hali acayip tatlıydı.
-Şaşkın şaşkın bakarken çok tatlı olduğunu daha önce söylediler mi?.
-Ben her halimle tatlıyım bir kere dedi ve sırıttı.
-Bir daha benden başkasına şaşkın şaşkın bakmamanı tavsiye ederim.
-Bu demek oluyor ki sen beni kıskanıyosun.
-Hayır...yaniii....öf be tamam kıskanıyorum dedim ve dudaklarına yapıştım. Oda bana karşılık veriyordu. Bir süre sonra üstünden indim be yanına uzandım beraber sarıldık ve Papatya kalktı.
-Ben kahvaltıyı hazırlamaya başlıyorum sende üstünü değiştir ve bana yardıma gel yakışıklı dedi ve piç smayl attı.
-Emredersiniz prensesim dedikten sonra odadan çıktı. Bende üstümü değiştirip yanına indim. Öyle dalmıştı ki beni bile fark etmedi. Lavabonun önünde arkası dönükken bende arkasına geçtim. Tam masaya doğru ilerlerken beni fark etmediği için bana çarptı.
-Ben sana beni kes demedim bana yardım et dedim. Zaten her şeyi hazırladım sen ne işe yarıyosun ki dedi ve yapmacık bir sinirle bana kızdı.
-Hmm bi düşününeyim bak bu işe yarıyorum dedim ve dudağına yapıştım. Oda hemen karşılık verdi.
-Bak bu iyiydi dedi ve beni itip masaya malzemeleri yerleştirmeye başladı.
Her şey tamam olunca sofraya oturduk.
-Ya bugün dışarı çıkalım mı Papatya?
-Olur ama şirkete uğrayıp buluşsak olur mu?
-Tamam o zaman sana sürprizlerim var?
-Ow sürpriz mi severim dedi ve yemeye devam etti. Bende yemeğimi bitirince ayaklandım ve toplama başladım. Papatya anında kalktı ve tabakları elimden aldı.
-Sen hiç elini kirletme ben hallederim dedi ve bana baktı.
-Tamam o zaman ben şirkete geçiyorum saat 6'da alırım seni şirketten.
-Tamam olur dedi ve hemen banyoya gidip elini ağzını yıkadı. Sonra koşarak kapıdan çıkan benim yanıma geldi ve dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. Bende alnını öptüm ve vedalaşıp evden çıktım. Ben bu kızı çok seviyorum. Her ne olursa olsun üzülmesine asla izin vermem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Novela JuvenilPapatya normal kızların aksine babasının mesleğini devam ettiren bir mafya kızıdır. Babası ölünce babasının yerine geçti ve diğer tüm mafyalara meydan okudu. Bu konuda gayet başarılıdır çünkü babası kızını tam bir mafya edası ile yetiştirmiştir. Bab...