+Merhabalarr Güneş karakterimiz de belli oldu (Emma delury)
Medya:Güneş (Papatya'nın yakın bir arkadaşı )
Sizleri çoook seviyorumEve geldiğimizde bir süre sonra annemler iş görüşmesi için yurt dışına çıktılar evde biz ikimizden başka kimse yoktu ama ikimizde olanlardan sonra konuşmamak içn direniyorduk. O o adamı köstebek olduğu için öldürdüğümü zannediyordu fakat olay tam olarak öyle değildi. Ama ona açıklamayı düşünmüyordum. Daha fazla konuşmamak canımı sıktı ve bende akşam için bi ziyafet hazırlamak istedim. Saçımı ev topuzu yaptım ellerimi yıkayıp önlüğümü taktım. En ilk başta biftek yapmaya karar verdim. Et harmanlayım sosuna buladım ve gerekli olan her şeyi yaptıktan sonra fırına attım. Yanında ise nohutlu bir pilav, salata, mercimek çorbası,içki, ve çeşitli ezmeler ile sofrayı tamamen hazırladım harika görünüyordu. Ama hayır tatlıyı unuttum hemen yapmaya başladım. Hazır keki ikiye böldüm ve süt ile ıslattım içine az miktarda ise kahve döktüm. Kremşanti ile kapladım 2 katlı bi pasta yaptım. Etrafına kremşanti sürdüm ve yanlarını ve üstünü rengarenk soslar ile ince ince süsledim. Tekrardan yan tarafını bonibonlar ile tamamen kapladım. En üstü ise gül şeklinde kesilmiş çilekler ile süsleyip dolaba koydum. Masa harika görünüyordu. Şimdi ise gidip bir duş alayım ve Uras'ı çağırayım. Odama gidip duşumu aldıktan sonra saçlarımı kuruttum ve üstümü giydim. Kısa siyah nike şort üstüne nike sporcu atleti ayakkabı olarak ise siyah nike spor ayakkabı giyip konbinimi tamamladım.
Saçlarımı üstten sıkı bir at kuyruğu yaptım uçlarını dalgalandırdım ve parfümümü sıkıp Uras'ın kapısını çalıp odasına girdim.
-Abiii Uraaas!
-Ne var?
-Gerizekalı suratsız yemek hazırladım hadi gel aşağıya.
-Ben gelmiyorum sen ye.
-Hadi ama o kadar hazırladım lütfeen.
-Gelmiyorum demiştim.
-Bende geliyosun demiştim hah sen şimdi görürsün dedim ve arkasını dönen Uras'ın beline atladım oda refleks olarak ben belindeyken elleri ile düşmemem için bacaklarımı tuttu.
-Hadi yemeğe götür beni atım deehh!
-Bunu sen istedin dedi ve beni yatağı üstüne bıraktı.
-Ne olu... demeden beni yatakta altına alıp karnıma oturdu ama yükünü vermeden. Ardından gıdıklamaya başladı.
-Yapmaa hahahah l-lütfeen N-ne istersen hahaha yaparım Uraas!
-Ne istersem mi?
-Evet yeter ki gıdıklama.
-Tamam ama bana engel olmayacaksın dedin ve sırıttı.
-Ne isteyeceksin Uras?
-Öp beni.
-Nee saçmalama!
-Ciddiyim hadi dedi ve ben öpmeyince yavaş yavaş eğilmeye başladı bana doğru ve konuştu.
-Sakın bana engel olma yoksa kötü olur dedi ve devam etti.
Yaklaştı yaklaştı dudaklarını tam dudaklarıma değecekken durdu önceki gibi konuşsak dudaklarımız birbirine değecekti.
-Kapıyı kilitledin mi ? Ayrıca bunun doğru olduğunu düşünmüyorum dedim. Konuşurken dudaklarımız değmesin diye kendimi yastığa gömdüm ve başarılı oldum. Oda daha da yakınlaştı ve konuştu.
-Bana engel olmayacaksın yoksa sadece öpmekle kalmam haberin olsun dedi. Bunun üzerine kalp atışlarım hızlandı ve yutkundum. Yavaş yavaş dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Hemen geri çekti.
-Karşılık ver bana dedi ve tekrardan dudaklarını dudaklarıma bastıdı. Bende karşılık vermek için ağzımı araladım ve alt dudağımı yakaladı. Bende onun üst dudağını öptüm ve elimi boynuna attım. Dudağımı sertçe dişledi ve bunun acısıyla inledim hoşuna gitmiş olmalı ki daha sert bi şekilde devam etti. Bende karşılık veriyordum durmayıp beni kucağına aldı ve erkekliğinın üstüne koydu. Nefeslendi ve sırıttı. Tekrar devam etti omuzlarımdan beni bastırdı ve resmen erkekliğini içimde hissettim. Ne vardı da şort giydim ki ben? Erkekliğine bastırınca erkeksi bir şekilde inledi ve öpmeye devam etti bende öperken onun dudağını dişledim ve tekrar inledi. Beni kucağından indirim yatağa sertçe yasladı ve kendini bana yasladı her hattını içimde hissettiğime yemin edebilirim. Ne yaptığımı düşünerek kendimi geri çektim bana şaşırmış şekilde baktı.
-Kendine gel sen benim üvey abimsin ve bu yaptığımız hiçbir şekilde uygun değil Uras.
-Biraz önce öyle demiyordun ama bi anda ne oldu.
-B-ben bilerek yapmadım...
-Tamam neyse ne dedi ve yataktan kalktı. Bende rahat bir nefes aldım ve odama girdim. Nefeslenip aşağıya sofraya oturdum ve Uras'a seslendim
-Uras hadi gel yemeğe gel dedim ve bir süre sonra oda karşıma oturup yemeği yemeye başladı. Yemek boyunca hiç konuşmadık . Yemeğini bitirince ellerine sağlık dedi ve toplamama yarım etti. Ne olduysa o an oldu. Evim camları tuzla buz oldu. Ve biz üst kata çıkıp silahlarımızı hazırladık. Hazır olunca kapıyı açıp arka bahçeye temkinli adımlar ile çıktık. Karşımdaki manzara ile dondum.#Sizce karşısındaki manzara ne olabilir ?
#Youmlarda belirtirseniz sevinirim♡
#Sizleri çok seviyoruum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
Teen FictionPapatya normal kızların aksine babasının mesleğini devam ettiren bir mafya kızıdır. Babası ölünce babasının yerine geçti ve diğer tüm mafyalara meydan okudu. Bu konuda gayet başarılıdır çünkü babası kızını tam bir mafya edası ile yetiştirmiştir. Bab...