Nakil Öğrenciler

32 4 0
                                    

"Lavin kalk artık servisin gelicek!"
Annemin o güzel cırtlak sesiyle bir güne daha kalktım. Hemen lavaboya gidip yüzümü elimi yıkadım. Okul formamı giymek için gardırobumu açtım. Lanet olası okul etek gömlek giyiyorduk. Özel okula gidiyordum. Ailemin durumu iyiydi.  Neyse her zamanaki gibi sabah kahvaltı yapmadan evden çıktım. Annem yine arkamdam "Okulda bir şeyler yemeyi unutma" diye bağırıyordu. Bende arkama dönüp öpücük attım ve servise bindim. Aslında ev ve okul arasında çok mesefa yoktu ama yine de servisle gidiyordum. Bide servisten indikten sonra sevgili biricik kankamı almaya gidiyordum. Şuan yaptığım gibi.
Okula gelmiştim sıra Azrayı almaktaydı ama sorun şu ki o yolda hep köpek oluyordu. Ve yine vardı. Bazen deli cesareti gelip geçiyordum bazen geçemiyordum. Neyse bu seferde deli cesareti geldi ve geçtim.
Azragilin evine yaklaşmıştım. Ve her zamana ki gibi apartmanın kapısı kapalıydı. Genelde aradığımda duyuyordu alışık olduğu için bu duruma hemen kapıyı açtı. Her zamanki gibi güler yüzüyle karşıladı beni. Daha okulda diğer deli kankam vardı. Onu da okulda tanıtiyim.
Biraz Azrayla oturduktan sonra çıkmıştık. Zaten 5 dakika içinde gelmiştik.

Sınıfa girdiğimizde Azra her zamanki neşesiyle "Mekanın sahibi geri geldi" dedi. Sınıftan biri de "Bebeleri pistten alalım alalım" dedi. Allahım sabah sabah bune böyle derken Yağmur sınıfa girdi. O da deliydi. İkisini de çok seviyorum çok. Yerlerimize geçmiştik. Sorun şu ki bizim yan yana oturmamız yasakdı bundan dolayı da ben cam kenarı son sırada oturuyordum. Yağmur orta sıra son sıra oturuyordu. Azra benim önümde otuyurdu.

Bu arada ben bizi tanıtiyimm.
Ben Lavin Korkmaz. 18 yaşındayım. lise sona gidiyorum. Azra ve Yağmurla ortaokuldan beri arkadaşım. Tüm doğru ve yanlış anlarımda yanımdalardı. Hep birbirimize destek olmuştuk. Ama bir ara koptuk. Yani olmaması gereken şeyler oldu. Bu yüzden Azra ve Yağmur'un arası eskisi gibi değil. Ayy bide Azranın 9 yıllık saçmalığı bir arkadaşı var pardon kardeş tarzı bir şeyler. Kızla bir ara ben de yakındım ama bazı şeyler yaşandığı için ben ilişkimi kestim. Yağmurla aramız açılınca kızla biraz yakın olduk ama sonra yaptıkları aklıma gelince tekrar soğudum ve uzaklaştım. Kızı sevmiyorum hatta nefret ediyorum ama Azra için katlanıyorum. Şuan tekrar süper üçlüyüz sadece onlar biraz soğuk olsun ben düzeliceklerine inanıyorum.
Sıradı kişimiz Azra Eksik.
18 yaşında sarı saçları ve o güzel gözleriyle çok dikkat çekiyor. İkiz bir erkek kardeşi var adı Ediz. Bide ayreten abisi var Barış. Barış abi bizden 2 yaş büyük.
Karakterinden bahsediyim bırakın dış güzelliği ve aile yaşantımızı zaten ilerde anlarsınız. Azra hayatımda tanıştığım en temiz, saf kız. Ama tersi çok pis. Ve eğer birini seviyorsa çekilmez bir hal alıyor ama tatlı bir çekilmezlik. Çok tatlı oluyor. Hepimiz lise 1 den beri sevgili yapmıyoruz. Ben erkeklere güvenmiyorum. Azra bir çocuğu hala unutamadı ama ben inanıyorum unutucak. Yağmur da doğru kişiyi bekliyormuş. Yani flörtü oluyor ama ilerisini yapmıyor. Neyse ben Azrayı anlatmaya devam ediyim. Biraz fazla kinci. Ona karşı yapılan hiçbir şeyi asla unutmuyor. Her dakikası laf sokmak. En sevdiğim huyu ise her ne olursa olsun pozitif hafif yıkılsa bile sonra toparlanıyor. Dersleri de iyi bu arada.
Sırada Yağmur Taş. Soy ismi gibi taş bu arada. O da 18 yaşında. Tek çocuk.
Onunda saçları sarı. Yağmur çok fazla ağlıyor. Her ilişkisinde illa bir olay yaşıyoruz. Gerçi biz her zaman olay yaşıyoruz. Neyse :)) Yağmur biraz kavgacı bir tip ama her ortama ayak uydurabilir. Biraz fazla inatçı bu arada inatçı demişken hepimiz birbirimizden inatçıyız.
Başımıza ne olay gelse %80 Yağmur sayesinde.
Bence bu kadar yeter zaten bizi ilerki bölümlerde çok iyi tanıyacağınızı düşünüyorum.

Zil çalmıştı. Sıraya girmeye gittik. Çok güzel bir sürü yeni insan gelmiş.

Sevgili canım maviş müdürümüz konuşmaya başladı.
"Sevgili çocuklar bu sene okulumuza başka bir okulun yanmasıyla nakil öğrencilerimiz geldi. 9lara 20 tane 10lara 30 tane 11lere 20 tane 12lere 5 tane yeni öğrencimiz gelmiştir. "
....

Müdür bir şeyler söylerken ben arkamı dönüp kızlara bir şey söylicekken bir egolu meteor gördüm. Neden egolu dedin derseniz her yakışıklı egoludur.
Kıvırcık saçları baya iyiydi. Tüm kızlar ona bakıyordu. Ona biraz daha bakarken onun da bana baktığını fark etmiştim direk kızlara "KIZLAR" diye bağırdığımda çoğu kişi bize bakmıştı o grupta dikkatini buraya vermişti.
Kızlar aynı anda "Noldu?" dediklerinde. "Öylesine bağırmak isteedim" diyip 32 diş sırıttım.
"Lavin noldu söyle biz bu suratı biliyoruz" dedi Azra hanımcım.
"Offf peki ya yavaşça ve dikkat çekmeden arka sağdaki kıvırcık çocuğa bak---" demeden gerizekalılar direk hangisi nerde dediler. Allahım lütfen bunu yaşamış olmiyim. Bunlar yaşanmadı dimi. "Siz gerçekten hayatımda gördüğüm en salak insansınız iyi ki dikkat çekmeden dedim."
"Ne abarttın be " dedi Yağmur.
Aynen aynen ben abartıyorum.
"Ee nolmuş o çocuğa" dedi Azra.
Alayla "Nolcak ya öyle biraz dibim düştü falan" dedim . Yağmur anırarak
"Ağzının suyunu topla" dedi. Hepimiz gülmeye başladık.
"Değerli öğrencilerim artık sınıflarınıza gidebilirsiniz."
Ayy müdür vardı dimi ya. Ben onu unutmuşum.

Sınıfa geçerken tüm okul bu nakil öğrencileri konuşuyordu. Duyduğumuza göre üç kişi bize gelincemiş.
"Lavin cidden o çocuğu mu seviyorsun?" Azra'nın sorusuyla afallamıştım. Çünkü ciddi sormuştu.
"Hayır tabiki de bildiğiniz gibi erkeklere güvenmiyorum." dedim tüm ciddiliğimle.
İkiside kafasıyla onaylamıştı.
"Kızlar o değilde senin kıvırcığın yanında ki baya hoştu" dedi Yağmur
"Benimki diye biri yok" dedim.
Tam Azra bir şey diyicekken hoca arkasındaki tanıdık yüzlerle içeri girdi.

-------------------
SELAMLAR CANLARIM İLK KİTABIM SAYILIR HATALARIM OLDUYSA ÖZÜR DİLERİM.
💜

Mekanın Sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin