Plan

24 3 6
                                    

Sabah çok güzel kalkmıştım. Okul kıyafetlerimi giyip aşağı inmiştim . Abim kahvaltı yapıyordu.
"Günaayydın canm ailem"
"Günaydın güzelim" abimin yanağına öpücük kondurdum.
"Hadi gidelim"
"Kızım sen kahvaltı etmiyorsun diye abin de mi etmesin"
"Annecim abartma"
"Geldim"
"Yürüyerek gidelim"
"olur"
"hangi sınıftasın"
"tabiki sizin sınıfta"
Hadi bakalım.
"Yüzün düştü noldu cimcime"
"Cimcime ne be"
"İlk gün diye kimseye bir şey yapmicam"
"Ya sen dünyadaki en tatlı abi falann olabilir misin?
" olabilir "

Sonunda okula gelmiştik. Azra daha gelmemişti. Yağmur ve Yağız vardı. Ve tabiki benimki vardı.
" Herkese günaydın "dedim
" Günaydın cücüğüm"
"Yağmurcum bu bir sırdı ya arkadaşım"
"cücük mü?" dedi Mert
"Evet bilmem kaçıncı lakabım" diyip gülmeye başladım.
"Şişt dinaazor"
"Ya Lavin susar mısın"
"Tamam tamam"
Yağmur abimi daha yeni görmüştü.
"Yiğit abicim hoş geldin aramıza"
"hoş bulduk fıstık"
"Abi benim yanım boş istersen gel yanıma" dedim. Mert sen napıyorsun bakışı attı.
İçeri birden el ele Talha ve Azra geldi. Azra birden "Mekanın sahipleri geldi çekilin bakiyim" dedi.
"Azra napıyorsun abicim"
Azra Yiğit'i yeni görmüştü.
"Sevgilimin elini turıyorum" diyip göz kırpmıştı.
"Kızım seni deli mi s*kti" dedi Yağmur.
Ben birden anırdım. "Azra abinlerden okey almış olabilirsin ama burda bir kişi daha var hatırlatırım" dedi abim.
Kıskandı mı bu?
"Ya sen kıskandın mı?"
"Bende abinim unutma bu arada Yağmur"
"Yaaa kıyamam kıskanmış bu" diyip hepimiz sarıldık. Yazık lan bizimkiler bize böyle sarılmadınız der gibi bakıyordu.
"Hadi kantine inelim" dedim.
"Siz gidin" dedi abim.
"İstediğin bir şey var mı?"
"Hayır"

Hepimiz kantine iniyorduk. Bu arada okulun en havalı grubu olduğumuzu söylemiş miydim. Söylemediyseö şimdi söyliyim. Biz okulun en havalı grubuyuz.
"Abi bana her zamankinden" dedim.
Azra ve Yağmur da aynı şeyleri dedi.
Geri dönerken salak kızın biri bana çarpmıştı. Elimde de çay vardı.
"Dikkat etsene be" diye çirkefleşmiştim. Kızın umrunda olmamıştı. Bak bir daha böyle bir şey olsun sakin kalıyor muyum ben müdüre bile yol vermeyen insan sen gel bana çarp. Konuyu fazla uzattım pardon.
"Kıza bak ya umrunda olmadı" dedi Yağmur.
"Bir daha yapabileceğini sanmıyorum"
"Kızlar sizcede biraz abartmadınız mı alt tarafı görmeden çarptı" bunu diyen Yağız olsa neyse Talha olsa neyse de Mert sevgilinin tarafını tutman gerekirdi.
"Erkek çarpsaydı aynı tepkiyi verebilecek miydin acaba Mert"
"Ağzını yüzünü dağıtırdım"
"Aaaa ama görmeden çarptı neden dövüyorsun ki" dedim. Azra ve Yağmur sırıtıyordu.
"Siz kızlar tehlikeli canlılarsınız" dedi Talha.
Yağız ve Yağmur aynı anda "Kadın" dedi.
"Tamam sakin" dedi Talha.
"Arkadaşlar bir şey daha var." dedim.
Hepsi bana bakıyordu.
"Hani benim elime çay döküldüya ELİM YANDI LAN BENİM HALA NEYİ TARTIŞIYORUZ" diye bağırmıştım.
Hepsi kafasını elime doğru çevirmişti. Azra bir koşu kantinden buz alıp gelmişti.

Olaydan 15 dk sonra zil çaldı. Sınıflara giderken sevgili maviş müdürümüz "Çocuklar sıraya" dedi.
Ama maviş böyle olmaz ki. Söylene söyleyene sıraya girmiştik.
Müdür yine gereksiz şeyler söylüyordu. Canım sıkıldığı için etrafa bakınıyordum. Gözlerim Cem ve bana çarpan kıza takıldı. Cem çok sinirliydi
Bana çarpan kız da tık yoktu yani umursamaz bakıyordu. Kızları dürtüp "Şimdi size bir şey söylicem eğer ki bunu dediğim an aniden oraya bakarsanız kafanızı ısırırım"
"Noldu"
"Merak ettim"
"Yavaşça 10ların sırasının arkasına bakın" dedim.
İkiside müthiş bir hızla oraya baktı.
"Ya siz cidden"
"Ohaaaaa" dedi Azra
"Ne alaka lan" dedi Yağmur.
"Bu sefer yavaşça bana dönün"
İkiside döndükten sonra "Sizce ne olabilir?" dedim.
"Bence Cem bunu da saplantı haline getirdi sana yaptıklarının aynısı yapıyor şuan kıza"
"Baksana seni kızın yerine koyalım umursamaz bir şekilde onu dinliyorsun o da büyük bir ihtimalle instagram şifreni vermediği için sana kızıyor" Yağmur bunu diyince sesli bir şekilde güldüm. Müdür bize bakıp "Azra, Yağmur ve Lavin komik bir şey mi var? Varsa bize de söyleyin"
Tipik öğretmen vakası yaşıyoruz. Yağmur durumu kurtarmak adına "Yok hocam sadece gıybet biri birine instagram şifresini vermemiş sanırım" dedi. Hasss...
Yağmura şok bir şekilde bakıp Cemgilin olduğu tarafa baktım. Cemle göz göze geldik ve bana o iğrenç gülüşünü attı. Yağmurun bu durumu toparlaması imkansızdı. Şimdiden tüm okul gıybet time geçiş yapmıştı.
"Yok hocam sadece geçen sene olan olay aklımaza geldi" dedim ve tüm okul güldü. 9lar hariç. Onların hiçbir şeyden haberi yoktu. Müdür anlamış olacak ki o da güldü. Olay da şu geçen sene bizim sınıf din dersi için camiye gitmiştik. Bazı beyin yoksunu arkadaşlarımız camide tesbih savaşı yapmıştı, bazıları camiye sigara katmıştı hatta ve hatta bazıları ezan okunan mikrofonda mekanın sahibini söyledi kim acaba onlar neyse olay bu.
Azraya bakıp salak salak gülmüştüm. Erkekler bizi dürtüp "Size sonra anlatırız" dedik. Ama çok iyiydi ya.

Mekanın Sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin