Bazı aşklar tek taraflıdır... Ya da bir insan zaman geçtikçe sevebilir mi zorla karşısındakini? Belki de asıl sevdiği sevilmek duygusudur... Bakalım çiftimiz duygunun mu tutkunu olacak birbirlerine olan tutkularından aşk mı doğacak?
Arya yine her zamanki gibi uyuyakalmış... Çok hızlı bir şekilde üzerini giyinip koşarak derse yetişmek için koşturmaya girişti...
Karan Arslanoğlu ise her zamanki gibi sinirle kalkmıştır. Baş adamı Güney ona kötü bir haber vermiştir çünkü... Hızla kalkmış simsiyah takım elbisesini giyinmiş arabaya binmiştir.
Karan kardeşinin katilinin peşindedir. Ve o kişi Arya'nın hocalarından biridir. Karanın ilk işi dersi basıp o adamı ordan almak olacaktır. Arya koşarak derse gelmeye çalışır hala
Karan okulun önüne gelmiştir. O arabada oturmuş adamlarının hocayı almasını beklerken bir kızın okula koştuğunu görür. Kızı izler. Tam o anda kız yerdeki taşı görmeyip çok kötü şekilde düşer
Karanın bakışları büyür. Tüm sakinliğini koruyup sessizce başta kızı izler. Arya acıyla inler. Kanayan dizine bakmak için başını hafifçe kaldırır. Saçlarının rüzgarda uçuşmasıyla yüzü iyice ortaya çıkar. Karanın da bakışı değişir. Aryanın güzelliği karanda tebessüm oluşturur. Sonra mafya olmanın ciddiyetiyle o tebessümü siler.
Sonra adamlarından birisi inip kızın yanına gider. Kıza kalkması için elini uzatır. Kız onu görünce korkar. Geri geri gider.
Karan kapısını açar. Arabadan iner.
K: Çek elini!
Gözlüğünü çıkarır karizmatik şekilde. Mavi açık gözleri ortaya çıkar. Karan çok yakışıklı ve bir kızın ilgisini kolayca çekebilecek biridir. Emin adımlarla aryanın yanına gider.
K: Yardım edebilir miyim küçük hanım?
Arya karşısındaki korkunç ama yakışıklı adama bakar.
A:g-gerek yok... Teşekkür ederim
der hemen yerinden zorla kalkar.
K: Siz onun kusuruna bakmayın. Arkadaş yardım etmek istemişti. Diziniz kanıyor. Yardım etmeme müsaade edin
Arya adamlara bakar.
A:gerçekten gerek yok b-ben hallederim.
K: fazla inatçısın... Hoş...
Karan etkileyici bakar. Sonra ciddiyetle kalkar.
Arya topal bir şekilde okula gitmeye çalışır tam kapıdan girecekken adamlar hocayla çıkar. Arabaya sokarlar Arya bunları görür.
Hoca kötü durumdadır. Arya bu durumdan korkar. Karan farkeder bunu. Bağırır.
K: Ulan sizin yapacağınız işe! Göstere göstere yapın bir de!
Arya kendini kastettiğini anlar. Korkarak.
A:ben kimseye birşey demem.
der hızlıca topal şekilde içeri koşarcasına girer.
Karan kıza bakar arkasından. Etkilenmiştir. Yanındaki adamı çağırır.
K: Bu kızı araştırın bana.. Detaylıca... Ve yanlış yapmayın bu kıza
G : emredersiniz Karan bey
der kapısını açar. Karan biner depoya giderler.
Depoda karan hocayı karşısına alır.
K: Yine karşılaştık bak dünya küçük yermiş Sedat hocaa
Sedat'ın ağzı burnu kan içindedir. Zorla
S:ne istiyorsun lan benden?
K: Kardeşim diyorum! Kardeşime nasıl kıydın diyorum! Biraz geç yükleniyor sende onu biliyoruz. Cezasız mı kalacak sandın?
S:ben birşey yapmadım lan bırak beni
diye bağırır.
K: yapmadın tabi... İntihar dimi..? İntihar... Kime yutturacaksın lan sen?!
Yumruk atar sinirle. Daha çok vuracakken Kenan girer.
G: Karan bey.. Araştırmamı istediğiniz kız.. Araştırdım efendim.. Arya Akyıldız...
Sedat ismi duyunca kocaman bakar.
S: Arya'nın suçu yok! Sakın dokunmayın ona!
Karan o kızın adını başkasından duyunca yine sinirlenir. Yumruğu tekrar suratına patlatır onun.
K: O ismi anmayacaksın!
Kendisi sedatı öldürmemeye karar verir arya konusunda bişeyler öğrenme düşüncesiyle.
A: bağlayın şunu. Dursun şurada! Kenan gel benimle.. Evde konuşucaz.
G::emredersiniz Karan bey
Der Sedat'ı bağlayıp eve geçerler. Koskoca villanın önünde dururlar. Karan arabadan iner eve girer. Annesini Gül hanım onu karşılar.
Karan annesinin yanında şefkat doludur. Gül'ün elini öper.
K: Annem.. Nasılsın bugün? Aldın mı ilaçlarını?
Gül hanım şefkatle gülümser. Yüzünü sever oğlunun.
G:çok şükür iyiyim evladım... aldım canım oğlum... Benim herşeyim.
Karan kardelene gülümser.
K: çok yakında sana güzel haberlerim olacak...
Gül hanımın yüzünde gülümseme ve heyecanla
K: neymiş o güzel haber
K: Görürsün annecim zamanı gelince.
Karan kemale eliyle işaret eder çalışma odasına geçer oturur deriden siyah koltuğa
K:söyle bakalım Güney... Arya kim?
G: 2.sınıf üniversite öğrencisi... Güzel sanatlar okuyor. Resmi çok iyi. Resim kurslarına da gidiyor. Ayrıca öğrendiğim kadarıyla kitaplara merakı var.. Çok okuyormuş... Babası ve annesi boşanmış. Annesi yurt dışında. Babası da başka bir kadınla evli. Arya hanım ikisiyle de kalmıyor. Yurtta kalıyor.
Karan iç çeker.
K: kaldığı yurdu öğrendiniz mi?
G: Öğrendik karan bey.. Adresi ve bilgileri kağıtta yazılı..
Adresi yazılı kağıdı uzatır.. Karan kağıdı alır.
K: Sağol Güney... Bu kızı takip etmeye devam edin... Koruyun kollayın.. Ama gizli.. Korkutmayın onu
G:emredersiniz Karan bey
Der çıkar. Karan arkasına yaslanır. Kızı düşünmeye başlar.
K: Arya...
Karan eline aldığı bilgisayarından sosyal medya hesaplarından birine girer. Aryanın hesabını bulur. Resimde aryanın gülüşünü görünce yüzünde gülümseme belirir. Arkasından annesi konuşur.
G: Güzel kız...
Karan bir an sıçrar. Hemen bilgisayarını kapatır. Arkasını döner.
K: Sen hani kapı çalmadan gelmeyecektin be annecim?
G: kapı çaldım. Ama duymadın... O kadar mı daldın kıza? Güzelmiş ama..
K: kimseye dalmadım ben... Dalmam da
G: o yüzden mi resme böyle bakıyordun? Bak oğlum.. Eğer bu kız... Yani... Kötü bir şey yapacaksan bu kıza... Sakın yapma.. Sana ne yaptı bilmiyorum... Ama mafya işlerinde canını yakma kızın.. O pek masum duruyor...
Karan hafif gülümser. Annesinin yanına gidip yanağından öper.
K: yok sultanım... Kıza birşey yapmayacağım.
G: bu iyi haber sanırım.
Kucaklar oğlunu ve çıkar. Karan tek kalır. Resme bir kez daha bakar. Fısıldar kendi kendine.
K: Gerçekten bir şey yapmayacak mıyım sana?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomanceMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...