Aradan 1 hafta geçmiştir. Arya kendisinin takip edildiğinden bir haber okuluna gidip geliyordur.
Karan Arya'yı iyice takar kafasına. İçindeki sert ve mafya olmasından gelen kavgacı ruhuyla sürekli kavga eder. Aryanın karşısına çıkmak istemez. Tekrar korkutacağından emindir. Aryanın da kendi zehirli hayatında acı çekmesini istemez. Uzaktan sever. Sevdiğini bile farkında değildir. Güney karanın yanına girer.
K: Bugün bir aksilik oldu mu Aryada?
G: Hayır efendim.. Ama şey...
Karan Güney'e bakar.
K:ne şey?
G: kızın bir hastalığı olabilir. Hastaneye gitti bugün. Saatlerce çıkmadı da. Normal bir bölüm değil.. Hastalığı anevrizma diye bir şey.. Araştırdım...
Karan bir an kendini kötü hisseder ama soğuk kanlılığını korur.
B:ne demekmiş anevrizma?
G: onu bilmiyorum karan bey.. Kayıtlardan öğrendiğim isim bu...
Karan düşünür.
K: Bana doktor bulun getirin.
G:emredersiniz Karan bey
Der çıkar.
Karan aryaya zarar gelmesinden korkar. Ama soğuk kanlı durur. Bir kaç saat içinde karanın doktoru gelir.
D: Beni çağırmışsınız karan bey?
Karan masadan adama bakar.
K:anevrizma ne demek?
D: Zor ve tehlikeli bir hastalık... Beyinde.. Beyinde bir balon düşünün... Patlamaya hazır... Her an patladığında ölebilir...
Karanın nefesi gider gibi olur.
K:tedavisi var mı?
D: birkaç yol denendi... Beyindeki kanama için geciktirici ameliyatlar var... Ama kurtarma şansı az... Hatta yok denecek kadar az..
K:tedaviyi bulun yoksa hepinizi öldürürüm.
D: E.. Efendim bu bizim elimizde değil...
Karan bir anda ayağa kalkar. Bağırır.
K:bulacaksınız lan!
Doktor başını eğer.
D: Efendim.. Tedavisi var... Ama onda işe yarama ihtimalini bilmiyoruz...
Güney lafa girer.
G: kız tedaviyi reddetmiş...
K:niye reddetmiş tedaviyi
Çıkarlar ikiside. Karan sinirle masada ne varsa her şeyi yere devirir. Burnundan solur. Ne yapacağını bilemez. Sağa sola yürür.
K: buraya geleceksin... Ne kadar kaldıysa benle yaşayacaksın o zamanı... Arya Akyıldız
Der ve dışarı bakmaya başlar. Arya ise okuldan çıkmış evine gidiyordur. Arkadaki simsiyah arabayı farkeder.
Aniden kalbi hızlı atar. Araba yanında durur. Güney iner. Karanın emri vardır.
G: Arya hanım? Bizimle gelmeniz lazım
Arya Güney'i tanır. O olaydan dolayı kendisine birşey yapacaklarını sanar.
A:ben kimseye birşey söylemedim.
G: Sakin olun... Sizi kötü bir şey için götürmüyoruz.. Zarar vermek niyetinde değiliz. Arabaya binin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomanceMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...