Aslan ve Karan hemen Arya ve Yasemin'in yanına gider. Yasemin ağlıyordur. Arya napacağını bilmez şekilde sadece teselli etmeye çalışır yasemini. Aslan panikle gelir.
A: karım nerde!?
Herkes onlara döner. Yasemin küslüğü falan unutup koşarak babasına sarılır. Aslan kızına sımsıkı sarılır. Sakinleştirmeye çalışır.
A: yaseminim... Mis kokulum... Kızım annen nerde?
Y: b-baba a-annemin üstüne şarap döküldü... O-onu temizlemek için lavaboya gitti geri gelmedi
Der panikle ve korkuyla. Aslan sinirlenir. Kızına sarılır aynanda.
A: korkma... Onu bulucam.. Getiricem tamam mı? Hadi... Aryayla sen eve gidiyorsunuz. Güney sizle gelecek..
Y: tamam baba
Der arkadan çantasını alır. Arya Karan'a bakar. Karan yüzünü okşar. Güven vermek ister. Arya yüzündeki elini tutup okşar. Sonra da arabaya geçip eve giderler
Karan babasına bakar.
K: nerden başlıyoruz işe baba? Hangi it kaçırdı annemi?!
A: bilmiyorum oğlum. Tek bildiğim karımın saçının teline zarar verene nefes bile aldırmam
Yusuf gelir.
Y: Aslan bey davetin sahibi olan adnan beyle konuşup kamera kayıtlarına baktık. Garson üzerine dökmeden önce bir adamla konuşup masaya öyle geliyor
A: kiminle konuşuyor? Göster bakalım
Yusuf telefonuna attığı görüntüyü açıp gösterir. Aslan düşünür.
A: tanıdık geliyor.. Kim bu?
K: bu... Bu geçen bizim ihaledeki adam.. Kaybetmişti
Aslan damarının attığını hisseder. Tam o anda telefon çalar. Aslan telefonuna bakar. Numara gizlidir. Açar. Aslan konuşmaz. Karşıdakini dinler.
X: Oo aslan bey.. Yine mi karşılaştık?
A: kimsin?
Der net şekilde.
X: kim olduğumu isteğimi dile getirdiğimde anlayacaksın zaten...
A: ne istiyorsun lan!?
X: ikimizin de istekleri var şuan... Benim isteğim... İhalede bana kaybettirdiğiniz o büyük servetim... Senin istediğinse karın... Değiş tokuş olarak düşün.. Karşılıklı memnuniyet...
A: tamam istediğini vericem... Eğer karımın saçının teline zarar verirsen yemin ederim seni öldürürüm... Şimdi karımı telefona ver.
Adam telefonu hoparlöre alır. Gül konuşur. Kendinden bu halde bile ödün vermez.
G: sakın Aslan. Ben ölsem dahi bunların istediğini yapmayacaksın
Aslan karısının sesini duyunca derin bir nefes boşaltır. Gözlerini kapatır.
A: merak etme Gül'üm... Sakın korkma tamam mı?
G: korkmuyorum... Korkması gereken onlar... Aslan sakın dediklerini yapma..
Adam sinirle bağırır
X: lan seni bunu de diye mi konuşturduk kocanla?! Bağlayın şunun ağzını
A: sakın... Sakın karıma dokunma... Lan kırarım senin o elini
Diye bağırır. Gülün ağzını kapatırlar.
X: adres yollarım sana.. Getir parayı oraya.. Karın da orda olacak
Aslan adamın yüzüne telefonu kapatır. Kendini oradaki sandalyeye bırakır. Karan babasına bakar. Göz işareti yapar yusufa. Adamları toplarlar. Kaçıranlar adres atar.
Aslan adrese bakar. Eski depo yeridir.
K: baba gerçekten istediklerini vericek misin?
A: sence? Ben daha ölmedim. İstediklerini vermediğim gibi bir de karımı kaçırdıkları için canlarından olacak şerefsizler
Yusuf gelir.
Y: hazırız baba
Aslan bir şey demeden arabaya biner. Karan da onu takip eder. Gelirler depoya. Yusuf elinde çantayı tutar.
Aslan ve Karan aynı anda inerler arabadan. Depoya doğru ilerlerler. Depoya girdiklerinde bir 3 adam bakar onlara.
X: karını gerçekten seviyormuşsun Aslan bey... Saydım.. Tamı tamına 27 dakika da geldin..
A: çok konuştun... Karım nerede?
X: önce parayı göreyim..
Aslan yusufa işaret eder. Yusuf para dolu çantayı kapağını açıp adama teslim eder.
X: şimdi karına kavuşabilirsin... Arka kapıda...
Adam parayı alıp tam giderken aslan ateş eder ve öldürür üçünü de.
O an bütün adamlar meydana çıkar. Büyük bir çatışma çıkar. Aslan çatışmayı diğerlerine bırakıp gizlice karısının yanına gelir. Yanında duran 2 adamı kurşuna dizer. Karısının iplerini çözer hemen.
Ağzındaki bezi de yavaşça açar. Gül hemen kocasına sarılır.
A: hatunum... Burdayım... Geldim
Gül ayrılır.
G: gidelim buradan nolur
A: gidicez birtanem...
Aslan karısını kollarına alıp arabaya geçer. Beraber giderler. Karısını sakinleştirmek için eskiden gittikleri bi ormana getirir. Onların yeri vardır orda. Oraya geçerler.
Beraber otururlar. Gül Aslan'ın omzuna yatar. Sıkıca tutar kolunu.
G: adamım... Şey... İstediklerini vermedin dimi?
A: verdim...
Gül omzundan kalkar.
G: hani vermeyecektin?
Aslan güler.
A: hatunnn. Erken evlendiğim için boyumca çocuğum olabilir ama daha yaşlanmadım şükür. İstedikleri paraydı. Bende a4e bastırılmış kağıtlar verdim. Para görünümlü
Gül güler. Geri yatar omzuna.
G: sen maşAllah herkesi cebinden çıkarırsın Aslan efendi
Aslan güler gururla.
A: ne sandın?... Aklım çıktı sana bir şey olacak diye...
Gül yandan hafif gülümser.
G: çok mu korktun?
Aslan karısına iyice yaklaşır. Güçlü kollarını dolar ona. Boynuna kafasını sokup kokusunu derin derin içine çeker.
A: bu kokuya ben 22 yıldır doyamadım ki be hatun... Nasıl korkmam
Gül'ün yüzüne kocaman gülümseme yayılır. Dudağını ısırıp gözlerini kapatır. Aslan boynunu öpe öpe kokusunu içine çeker karısının. Gül o sırada yasemini hatırlar.
G: yasemin çok korkmuştur.. Bebeğe bir şey olmasa bari..
Aslan duyunca aniden kafasını boynundan çıkarır kocaman bakar.
A: ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomantikMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...