Arya Sedatı görünce korkuyla hemen önüne döner. Gül farkeder.
G: noldu?
A: O-orda biri var... Karanın aradığı adam..
Gül arkasına bakar, hemen telefonunu alır. Aslan'ın numarasını bulur. Aramadan önce Arya'ya döner.
G: tanıyor musun?
A: tanıyorum... Okuldan hocam... Karan peşindeydi bu adamın...
G: adı ne?
A: Sedat...
Gül hemen kocasını arar.
A: hatunumm
G: Aslan
Der endişeli şekilde
A: kadınım? Sesin niye böyle? Noldu?
G: sedat diye biri.. Takip ediyor bizi... Aryaylayım..
Aslan hemen ayağa kalkar.
A: ne? Sedat mı? Neredesiniz siz?
G: her zamanki a-avmdeyiz... Nolur çabuk gel
Aslanın sedat dediğini duyunca arkadan bir adamı konuşur.
X: Sedat mı? Yasemin hanımın katili olan herif mi? Aslan bey adamlara haber vermemi ister misiniz?
Aslan kızgın bakar adamına. Gül duyar. Şok olur. Gözleri dolar. Başı döner.
G: kızımın katili o kansız mı?
Aslan sinirle ve telaşla telefona döner.
A:hatun... Sakın kıpırdamayın... Sakın
Der telefonu kapatır. Silahını alır. Hızlıca arabasına biner. Son hızla avm'ye sürer.
Gül'ün gözünden yaşlar akıyordur. Arya Gül'ün elinden tutar. Gül delirmiş gibidir. Kocasını bekler. Aslan adamlarıyla avm ye geldiğinde gülün yanına koşar hemen. Gül ağlarken aniden hırsla bakar. Aslana sarılır gibi yapıp silahını alır. Ateş eder.
G: Sedat! Çık! Geberticem seni! Seni ben öldürücem!
Aslan kocaman bakar. Silahı elinden almaya çalışır.
A: hatun... Bırak şu silahı
G: bırakmam... Çık dışarı... Sedaat!
Aslan karısını tutmaya çalışır. Karan gelir. Annesini görünce bağırır.
K: anne bırak silahı!
Gül bırakmaz. Arya korkmuş şekilde bakar. Titrer. Sedat ateş seslerinden sonra koşarak uzaklaşır. Güvenlik görevlisi gelir.
X: siz napıyorsunuz? Silah sıkmak ne avm de?
Karan tehlikeli bakar.
K: bas git. Bizimle uğraşmak istemezsin...
A: hadi hatun... Bırak gidelim
Gül ağlayarak sürekli mırıldanır.
G: kızımı öldürmüş... Kızımı öldürmüş... Nasıl bırakırım... Öldürücem onu
Aslan karısının omuzlarından tutup kendine baktırır.
A: yüzüme bak! Kızımı öldürdüğünü bilsem onu yaşatır mıyım sanıyorsun? Böyle peşinize takılabilir mi? Yaseminimi başkası öldürdü. Buna eminiz. Ama bizi katile ulaştıracak tek kişi o şerefsiz! Bu yüzden onu yaşatıyoruz... O katili söyleyecek... Kızımız rahat uyuyacak.. Şimdi onu öldürürsen katilini bulamayız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomanceMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...