Arya kızarmış yanaklarla bakar. Odasına kaçar. Çok utanmıştır. Karan annesi ve babasına bakar.
K: siz napıyosunuz? Güzel miydi bari film?
Gül konuşmak istiyordur. Ama kocasının eli ağzındayken konuşamıyordur. Aslan Karan'a bakar.
A:geçerken gördük oğlum... Görmedik say
Der karısının ağzını bırakmadan belinden tutup hafif kucağına alarak odaya geçer.
Karan arkalarından bakar. Sonra az önce yaşanan şeyi hatırlar. Hafif gülümseme belirir yüzünde. Odasına geçer. Aryaya mesaj atar
K: Uyudun mu?
Arya mesajı görür.
A: evet
K: uyur yazar olduğunu bilmiyordum. Neyse prenses... Az önce için kusura bakma.. Yani annemlerin bakmasını kastediyorum.. Öpme olayında kusura bakabilirsin
Arya uzatmak istemez utanmıştır.
A: iyi geceler
Der. Karan mesajına güler. Bırakır telefonu gözlerini kapatır. Aryayı düşünerek uyur. Aynı şekilde Arya'da Karan'ı düşünerek uyur.
Gül güler odalarında. Kocasına söylenir.
G: bırakmadın iki laf edeyim ya
Aslan karısına döner.
A: ne diyecektin hatun?
G: bulurdum bir şey. Kaynanayım ben
A: yav hatun gel hele yanıma... Boşver
Gül gülerek gider yanına.
G: oğlun gibi öpme de şimdi. Dur önemli bir şey konuşuyoruz
Aslan güler.
A: yav hatun bak öperim
G: öpmee durr. Gidip karanı uyandırıcam sorucam. Ne zamandır sevgililer
A: saçmalama hatun gel buraya
Deyip çeker yanına karısını. Gül kahkaha atıp kollarına girer. Kocasına döner. Yanağını okşar.
G: ben sana çok aşığım... Onlarda bu kadar aşık olsun ki oğlumuz mutlu olsun
Aslan gülümser. Yaklaşır karısına.
A: görmedin mi ikisini nasıl da aşık bakıyorlardı.
Der daha da yaklaşarak.
G: ben daha çok bizim gençliğimizi görüyorum onlarda... Mıknatıs gibi.. Zıt kutuplar... Ama çekiyor birbirini... Çekimine kapıldım yıllardır gidiyor böyle be adam...
Aslan güler.
A: nasıl oluyormuş anlamış oldun
Der yaklaşıp dudağının kenarından öper. Gül kızarır. Hala kocasının yaptığı en ufak harekete utangaç olur. Çok aşıktır. Aşkları tazedir hep.
G: anladım tabi... Aşk dolu oluyormuş... Napıcam ben seninle böyle?
Aslan yandan hafif gülümser.
A: bilmem napabilirsin...
Deyip belinden kendine çeker. Gül kızarmış şekilde bakar.
G: kaç yaşında insanlarız hala kızarıyorum sen öpünce...
Çok yaşlı değillerdir aslında. Çok erken yaşta evlendiği için herşeyi erken tatmıştır. O yüzden şimdi kendini olduğundan daha yaşlı hisseder öyle olmasa bile. Ama aşk konusunda hep gençtir ruhu.
Aslan güler. Aralarında bir nefes kadar ara vardır. Belini okşar.
A: utanma hatunum utanma
Gül mavi gözlerini diker kocasına utangaç şekilde. Nefesini tutar. Öpeceğini hisseder. Gözlerini kapatır.
Aslan haline güler. Yeşil gözleriyle bakar karısına. Yaklaşır. Dudağından öper.
Gül kızarır. Ensesini okşayarak karşılık verir. Dudaklarını ayırınca gülümser.
G: oğlunun kime çektiği belli oldu
A: ah hatun bırak şu oğlanı
Der. Öpmeye devam eder. Gül gülerek artık karşılık verir tamamen. Kocasına bırakır kendisini...
Sabah olur. Arya bu sefer erken kalkmaz. Daha doğrusu kimse erken kalkmaz.
Arya uyandığında saat öğlene geliyordur. Kalkar. Sessizce karanın odasına gider. Karanı uyurken görünce şaşırır. Yanına oturur. Sessizce kızarmış şekilde izler onu. Karan gözlerini açar.
K: beni mi izliyordun sen?
A: h-hayır... Ben şey için geldim
K: ne için?
A: Bugün... Ee... Şey.. Sen bıraksana beni.. Güney değil...
K: hayırdır niye?
A: şey için işte... Şey... Belki okulu asarız?
Karan şok olur.
K: ne?
Arya kızarır.
A: açık olmamı istedin benden sana karşı.. Oluyorum işte...
Karan şaşırmıştır.
K: okula götürürüm de zaten bugün 1 dersin var dersten sonra gideriz olmaz mı?
Karan yataktan kalkar Arya'nın elinden tutar.
K: tamam tamam kırarız okulu
Arya hafif güler. Eline bakar. Sonra çeker elini. Heyecanlı bakar
A: napıcaz kii?
K: ne yapmak istersen?
A: deniz... Uzun zamandır gitmedim... Deniz kenarına gidelim mi?
K: olur gideriz. Sen hazırlan hadi
Arya sevinçle kafa sallar. Çıkar. Karan hazırlanır. Aryayla çıkacakları sırada Güney gelir yine.
G: Abi... Sedatla ilgili önemli olay var.. Gitmemiz lazım...
Karan Arya'ya bakar. Gitmek istemez ama gitmesi gerekiyordur. Arya anlayışla karşılar.
K:gitmem lazım
A:git tabiki
Der. Karan Arya'nın yüzünü sever. Çıkar.
Arya tam çıkacakken Gül'le karşılaşır. Gül uzun uzun aryaya bakar.
G: kızım... Hayırlı olsun... İlişkiniz..
Arya başını eğer.
A: t-teşekkür ederim...
G: 1 saatlik dersin varmış madem sonra alışverişe çıkalım mı?
A: tamam.. Nasıl isterseniz... Çıkınca ararım ben sizi..
Arya çıkar. Ders bitiminde gül arabada bekliyordur onu. Aryayı alır. Avm ye giderler. Arya arkasını döndüğünde yine sedatı görür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomanceMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...