Arya yavaşça kalkar. Kapıya gidip açıp çıkar. Karan arkasını dönüp ona bakar.
A:ben burda kalmıcam... Gitmek istiyorum.
K: son sözümü söylediğimi hatırlıyorum... Zorluk çıkarma...
Karan gider. Gül aryaya bakar.
G: kızım.. Odan hazır.
Arya Gül hanıma döner.
A:ya siz ne dediğinizin farkında mısınız? Beni burda zorla alıkoyuyorsunuz... Düpedüz suç bu
G: kızım... Oğlum bir şeye karar vermişse... İmkansız inadını kırmak... Bırak bir süre istediği olsun... Sonra senden de vazgeçecek...
A:kusura bakmayın ama o istedi diye ben kendimi bu yere kapatamam... Beni burda zorla tutamazsınız.
G: Aksini istesen de yapamazsın.. Canından olmandan iyidir... Oğlumu tanıyorum sana zarar vermez.
A:buna zorbalık denir. Beni buraya zorla hapsediyorsunuz... Bakın nolur bırakın gideyim... Nolur
Der ağlayarak.
Gül üzülür kıza. Anne gibi davranır. Sessiz konuşur.
G: şştt... Tamam... Sana yardım edicem... Ama şimdi değil... Anla beni de.. Hadi odana götüreyim.
Arya çaresizce bakar.
A:zorbasın
Diye bağırır. Karan duyar. Sinirlenir. Ama gitmez kızın yanına. Gül hanım koluna girer. Odaya geçerler. Arya yatağa oturur.
Oda tek başına bile saray gibidir. Arya için her şey düşünülmüştür. Dolapta çeşit çeşit kıyafetler vardır. Masada kitaplar vardır canı sıkılmasın diye. Baş ucunda su, kullanabileceği şekilde eşyalarla düzenlenmiştir. Aryayı karanın iyi tanıdı bellidir kitap seçimlerinden ve odanın renklerinden.
Arya etrafına bakar. Baş ucundaki kitaplara bakar. Gül hanım sessizce çıkar odadan oğlunun yanına gider.
Arya odada tek kalınca inceler sessizce. Korkusunu yenmeye çalışır. Yatağa oturur. Dizlerini karnına çeker. Titrer. Karan Balkondadır sigara içer.
Gül hanım yanına gelir. Arkasında durur.
G:o kızı burada zorla tutamazsın.
K: Anne.. Fazla vicdan yapıyorsun...
G:oğlum kız istemiyor.
Karan yutkunur. Kendi isteğinden çok o kızı iyi etmek için tutar yanında aslında. Ama bunu söylemez.
K: Sultanım... İşime karışmayın.. O kız buraya alışacak.
Gül hanım sinirlenmiştir.
G:baban da senin gibiydi.
Karan babası anılınca yutkunur.
K: o yüzden mi deli gibi aşık oldun peşinden nerelere gittin onunla?
G:oda ilk zorladı beni burada zorla tuttu. Evet aşık oldum... Ama ben Arya'nın bu eve kendi rızasıyla gelmesini istiyorum... Benim gibi geçmişini hatırlayıp da üzülüp pişman olmasını istemiyorum.
K: sizinki farklıydı anne.. Babama seni verem dedemdi... Babam seni sen onu istemedin diye istememiş sen isteyene kadar... Ama bu iş bizden farklı.. Ben aryayla evlenmem... Aşık da değilim.
G:o zaman niye burada tutuyorsun.
K: Anne... Sen benim bu güne kadar buraya bir kadın getirdiğimi gördün mü? Gönül eğlendirsem bile senle yaşadığım eve başka kadın sokmadım ben... Demekki bir şey var söyleyemediğim... Uzatmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN AŞKI
RomanceMAFYA AİLESİNİN TUTKULU AŞKLARI... Bu hikayede mafyaların aile hayatını göreceğiz. Aslan ARSLANOĞLU :43 Yaşındadır. Mafya aleminin lideridir. Karısı Gül'e ölesiye aşıktır. 2 çocukları vardır. Gül ARSLANOĞLU : 40 Yaşındadır. Mafya aleminin lideri ol...