Z specjalna dedykacją dla AdrienosAgrestos
Victoria
Hej nazywam się Victoria Smith. Mam piętnaście lat. Mam długie granatowe włosy i ciemnofioletowe oczu. Moi rodzice to para królewska, tak jestem księżniczka. Moja mama to królowa Maja, a tata to król Aleks i kapitan straży królewskiej, do tego mają jeszcze dom mody współpracują z Panem Gabrielem i Emilie Agreste. Mamy dom - A raczej wielką wille obok państwa Agreste. Nigdy ich nie poznałam bo nie mogłam wychodzić z domu zajmowała się mną i nadal zajmują Skaylar - asystentka moich rodziców i Dzenkins lokaj i też czasami moi szofer i mój ochroniarz Jake. Oprócz tego mam też wiele zajęć dodatkowych takich jak; sesje zdjęciowe, szermierka, grę na fortepianie, lekcje tenisa, lekcje chińskiego, angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego, jazdę konną i do tego dochodzą jeszcze obowiązki księżniczki. Do szkoły nigdy nie chodziłam. Dzisiaj lecimy do Paryża, właściwie już w nim jesteśmy teraz jedziemy do domu. Rodzice zaprosili państwo Agreste na kolacje. Dojechaliśmy do naszego domu, wysiadam z limuzyny i wraz z moim psem owczarkiem niemieckim Demonem, udałam się do mojego pokoju. W pokoju znajduje się: wielkie łóżko, biurko z trzema najnowszymi komputerami, nad nimi jest wielki monitor, biała kanapa z wielkim telewizorem, biblioteczka, piłkarzyki, ściana spinaczkowa, fortepian, kosz do gry w koszykówkę i wiele innych rzeczy. Usiadłam na łóżku, a koło mnie położyła się Demon. Mimo tego, że ma dopiero pół roku, jest bardzo mądry i opiekuńczy. Dostałam go od taty, by się mną zajmował. Demon jest bardzo wrażliwym psem, wie kiedy jest mi smutno i zawsze poprawia mi chumor.
Mam jeszcze trzy godziny do kolacji z państwem Agreste. Naszykowałam się godzinę przed czasem. Ubrała czerwoną długo do ziemi sukienkę, włosy uczesania w koka. Tak oto ubraną udałam się do moich rodziców. Jak tylko przyszłam moim oczami ukazał i się państwo Agreste wraz z swoim synem. Blond włosy chłopakiem, o zielonych oczach.Mama - Choć córeczko przywitasz się z naszymi gośćmi.
Podeszłam do nich kulturalnie, jak wypadało na księżniczkę się przywitałam.
Emilie - Maja masz bardzo ładna córkę, ale ty wyrosła Victoria ostatnio cię widzieliśmy jak byłaś mała.
- Dziękuję Pani.
Emilie - Jaka pani mów mi ciocia Emilie.
- Dobrze.
Gabriel - Aleks, twoja córką wyrosła na wspaniałą młoda kobietę i zastępczynie tronu.
Tata - Tak to prawda, ale jak narazie nie musisz się martwić córeczko to jeszcze nie twój czas.
- Dobrze tato.
Nagle do mnie podszedł blond włosy chłopak ukłonił się jak prawdziwy dzieltelmen przed mną.
Adrien - Hej jestem Adrien, miło mi cię poznać.
- Hej Adrien jestem Victoria, mnie też miło Cię poznać.
Dzenkins - Kolacje podano.
Tata - Choćmy na kolacje.
Siedzieliśmy w jadalni i jedliśmy kolację. Moi rodzice oraz rodzice Adriena rozmawiali o różnych sprawach. Po kolacji, udałam się z Adrienem do mojego pokoju.
Adrien - Wow, masz większy pokój odemnie.
- Adrien nie przesadzaj.
Adrien - Nie, naprawdę masz większy pokój odemnie.
- Dzięki...
Wyszliśmy na balkon. Księżyc był dzisiaj w pełni a niebo było pełne gwiazd. Podeszłam do barierki, Adrien zrobił to samo patrzyliśmy w panoramę miasta.
CZYTASZ
Moja przygoda z Adrienem Agreste |Miracoulos| Adrien x OC
Short StoryKsiążka opowiada o pewnej piętnasto letniej dziewczynie, która jest księżniczką. Dziewzyna ma na imię Victoria Smith. Zakocha się w pewnym blond włosym superbohaterze. Jak potoczą się ich losy? Czy będą razem? Czy Czarny Kot zakocha się w młodej K...