Z specjalna dedykacją dla AdrienosAgrestos
AdrienByła już za dziesięć dwunasta. Powiadomiłem Biedronce jako Czarny Kot, że Vika została porwana. Powiedziała, że pomoże. Powiedziałem jej, że będę wszystko obserwował z ukrycia. Do tej akcji zangarzowała: Ream Rouge, Viperiona, Carapace, King Monkey, Pegaz, Ryuko i Queen Bee. O równej 24 byłem pod Katedrą Noter Dam. Martwiłem się i to cholernie o Vikę to normalne chyba nie?
Lila - W końcu przyszedłeś Agreste.
- Gdzie jest Vika, gadaj Lila!
Lila - Spokojnie jest bezpieczna. Moi ludzie się nią zajmują, za pięć minut wybuchnie bąba. Masz pięć minut na ocalenie swojej Pani jest w starej opuszczonej szkole.
- CO?! Czemu ty to robisz!?
Lila - Śpiesz się puki możesz Agreste.
Nie zwracając uwagi na Lile szybko się przemieniłem w jednej z uliczek i pobiegłem do Biedronki.
LB - I co gdzie jest.
- Jest w starej opuszczonej szkole. Mamy jeszcze cztery minuty by ją ocalić szybko.
LB - Pegazie przenieść nas tam szybko.
Pegaz - Dobra.
Zostaliśmy przeniesieni do budynku gdzie prawdopodobnie jest Vika.
- Szybko Pacerniku użyj tarczy i wchodzimy.
Pacernik - Dobra.
Używa tarczy i wchodzimy do budynku. Widzę Vikę która leży a za nią są płomienie. Przeraziłem się. Szybko tam pobiegłem i wziołem Vikę na ręcę. Oddychała ciężko i to bardzo. Przeraziłem się Wybiegliśmy w ostatniej chwili, kiedy wybuchł pożar.
LB - I co... o nie... Nic jej nie jest?
- Nie wiadomo ile leżała w środku. Zadzwońcie po karetkę proszę.
RK - Już dzwonię.
Powiedziała Ruda Kitka i zadzwoniła po karetkę, ja w miedzy czasie cały czas sprawdzałem jej oddech. Na szczęście oddychała, ale bardzo słabo. Po dziesięciu minutach przyjechała karetka i zabrała Vikę do szpitala. Szybko pobiegłem do uliczki i się przemieniłem, a następnie pobiegłem do szpitala. Podeszłem do recepcji i zapytałem się gdzie leży moja narzeczona.
- Przepraszam panią, ale gdzie leży Victoria Smith?
Pielęgniarka - Leży w sali 125. Proszę iść prosto wodą na drugie piętro prosto i w prawo.
- Dziękuję.
Szybko poszedłem do windy i pobiegłem w miejsce wskazane przez pielęgniarkę. Po dziesięciu minutach na korytarz przebiegli: Alya i Nino, Mari z Luką i Alexander z Kagami. Kagami tiaaa ona. Na samą myśl przechodzą mnie dreszcze.
Mari - I co z nią Adrien?
- Lekarze nadal ją badają.
Po chwili z sali mojej księżniczki wyszedł lekarz.
- I co z nią?
Lekarz - Musieliśmy zostać na OIOM-IE dzisiejsza noc będzie decydująca czy przeżyje... za duże nałykała się dwutlenku węgla...
- Mogę do niej wejść?
Lekarz - Tak proszę...
Lekarz pozwolił mi wejść na salę. Usiadłem obok łóżka dziewczyny. Złapałem ją za rękę i zacząłem ją delikatnie całować.
CZYTASZ
Moja przygoda z Adrienem Agreste |Miracoulos| Adrien x OC
Cerita PendekKsiążka opowiada o pewnej piętnasto letniej dziewczynie, która jest księżniczką. Dziewzyna ma na imię Victoria Smith. Zakocha się w pewnym blond włosym superbohaterze. Jak potoczą się ich losy? Czy będą razem? Czy Czarny Kot zakocha się w młodej K...