Victoria
Nie wiem dlaczego, ale oddałam pocałunek i znowu to dziwne uczucie, że Kot to Adrien. Znowu tak czułam. Może jednak to tylko moje przypuszczenia, że Adrien to Kot. Adrien przejechał językiem po mojej dolnej wardze prosząc o wejście. Wachałam się ale pozwoliłam mu wejść, jego język stykał się z moim, nagle poczułam ręcę Adriena pod moją bluzką wtedy się o pamiętałam. Odsunełam się lekko od Adriena.
- Adrien to za chwile zajdzie za daleko.
A(Adrien) - Tak przepraszam...
- Spokojnie nic się nie stało.
Nagle do pokoju weszła wysoka kobieta. Szczupła, miała czarne włosy z czerwonym pasmem, na nosie miała okulary.
N(Natalie) - Panienko Victorio pański ochroniarz przyszedł po panienienke.
- Dziękuję pani już idę.
N - Dobrze przekażę.
Kobieta wyszła z pokoju.
- Na mnie już czas Adrien.
A - Tak, tak...
Adrien że mnie zszedł i usiadł na łóżku.
- To pa Adrien do jutra.
A - Do jutra księżniczko.
Pocałowałam Adriena w policzek na pożegnanie i wyszłam z pokoju. Koło drzwi stał Jack mój ochroniarz. No proszę przyszedł o równej 20.00. Zeszłam ze schodów. Pożegnałam się z państwem Agreste i razem z Jack'em wyszliśmy z rezydencji. Pod bramą czekała na mnie limuzyna. Serio nawet koło sąsiada limuzynę przesyłają. No trudno. Wsiadłam i wyjechaliśmy na posesję mojego domu. Pod drzwiami czekał na mnie Dzenkins.
Dzenkins - Witam panienkę zapraszam na kolacje, panienki rodzice już na ciebie czekają.
- Dobrze Dzenkins już idę.
Weszłam do środka i skierowałam się w stronę mojego pokoju. Szybko się ogarnęłam i poszłam do jadalni. W jadalni czekali już na mnie rodzice. Usiadłam na drugim końcu stołu.
Tata - I jak było u Adriena?
- Fajnie.
Mama - A pocałował cię?
Zaktusiłam się pitą woda.
- Co!?
Mama - Córeczko to widać na pierwszy żyta oka, że on cię kocha.
- No tak ale...
Tata - Ale co?
- No ja tak by poznałam takiego chłopaka i on mi się podoba...
Mama - A jak on ma na imię?
- Czarny Kot...
Mama i Tata - CO?!?!
- No tak on mi się podoba proszę was pozwólcie mi wybrać. Dobrze?
Tata - Wiesz, że musisz wyjść za księ...
Mama - Jasne córeczko.
Tata - Maja...
Mama - Aleks twoja córka zakochała się w superbohaterze, on będzie w stanie ją obronić. Pamiętasz jaki ty byłeś...
Dodała mama szeptem.
Tata - Zgoda...
- Dziękuję. Mogę już iść do pokoju?
Mama - Jasne.
Udałam się do mojego pokoju. Jak tylko weszłam usiadłam przed biurkiem i zaczęłam rysować szkice. Nagle przerwało to ciche pukanie w okno. Za oknem zauważyłam czarnego kota. Podeszłam do okna i go wypuściła.
CZYTASZ
Moja przygoda z Adrienem Agreste |Miracoulos| Adrien x OC
Short StoryKsiążka opowiada o pewnej piętnasto letniej dziewczynie, która jest księżniczką. Dziewzyna ma na imię Victoria Smith. Zakocha się w pewnym blond włosym superbohaterze. Jak potoczą się ich losy? Czy będą razem? Czy Czarny Kot zakocha się w młodej K...