oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın ayrıca dün attığım bölüm 8 oy olmuş az kalsın mutluluktan ağlayacaktım o yüzden çok teşekkürler✨
Bu bölüm muggle evreninde geçiyor
Hermione kol çantasından çıkardığı ruju kızlar tuvaletinde sürerken bir kız koştur koştur içeri girdi. Hermione gelen kişiye bakmadan rujunu sürüp kıza döndü.
"Ne oldu tatlım?"
"Okula yeni bir çocuk geldi."
"Kimmiş peki?"
"Draco Malfoy. Fakir bir ailede büyümüş ve daha önce uyuşturucudan tutuklanmış."
Hermione uzun tırnaklarıyla saçını düzelttiğinde kıza baktı.
"Gitmeyi düşünüyor musun?"
Kız utanarak çıktığında Hermione telefonunu çıkarıp en yakın arkadaşı Pansy'i aradı.
"Nerede kaldın gerizekalı?"
"İkinci kattayım."
"Tuvalete gel."
Hermione telefonu kapatıp topuklu ayakkabılarının üstünde dönüp duvara yaslandı. Kapı açılıp Pansy'i girdiğinde Hermione gülümsedi.
"Seni öperdim ama yeni rujumu sürdüm."
"Ee noldu? Sesin heyecanlı geldi."
Kapı açılıp bir kız grubu tuvalete girecekken Hermione gözlerini Pansy'den alıp kızlara çevirdi.
"Dışarı!"
"Ama-"
"Dışarı dedim!"
Kızlar geri tuvaletten çıktığında Hermione, Pansy'e döndü.
"Micheal bana yeni bir kolye aldı!"
Hermione saçlarını geriye doğru atıp kolyesinin gözükmesini sağladı.
"Bunu görmüştüm! Almak istemiştim ama babam çok fazla alışveriş yaptığım için kredi kartımı almıştı ve bu fazlasıyla pahalıydı."
"Çok güzel değil mi?"
"Bu çocuk seni gerçekten seviyor."
"Galiba."
"Ee yeni çocuk kimmiş? Haber geldi mi?"
"Draco Malfoy diye bir çocuk. Duyduğuma göre biraz fakirmiş ve keşmiş."
Pansy öğürme sesi çıkardığında Hermione kahkaha attı.
"Şu okulda son ihtiyacımız uyuşturucu satıcısıydı."
"Babamın burs verdiği çocuk bu galiba."
"Neyse! Biz Micheal ve sana geri dönelim."
Hermione ve Pansy kolkola koridora çıktıklarında ikiside dolaplarına yöneldiler.
"Babam beni çağırmış o yüzden ben onun yanına gidiyorum, sonra görüşürüz tatlım."
Hermione, Pansy'e öpücük atıp müdürün yani babasının ofisine giderken gözleri yeni çocuğu arıyordu.
Hermione ofise girdiğinde koltukta oturan sarı saçlı çocuğu gördü. İçinden galiba yeni çocuk bu diye geçirip babasına döndü.
"Efendim babacığım?"
"Tatlım, yeni öğrencimize okulu gezdirebilir misin?"
"Seve seve."
Draco koltuktan kalkıp Hermione'nin yanına geldiğinde Hermione içinden çocuğun boyunun gerçekten uzun olduğunu düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dramione one-shots
Teen Fictiondramione hakkında her bölüm farklı konulardan oluşan tek bölümlük hikayeler