we dont talk anymore (part-2)

469 43 42
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

2. hafta

Hepsi masada otururken Draco, Hermione'ye döndü.

"Hermione yemeğini bitirdiysen kalkalım mı?"

Draco bunu onlar sevgiliyken yapmasına rağmen şu an yapması herkesin tuhafına gitmişti. Hermione ayağa kalktığında Draco'da kalktı.

İkisi akşam yemeklerini yedikleri salondan çıktıktan sonra boş boş koridorlarda dolanmaya başlamıştı.

"Ne olduğunu söyleyecek misin Draco?"

"Annem sana elbise yolladı, bizim mezuniyetimizi kutlamak için bugün bir kutlama düzenliyor da."

"Ve sen onlara bizim ayrıldığımızı söylemedin?"

"Söylemek istedim ama her mektubunda sürekli seni soruyordu. Bir şey diyemedim."

"Tamam, bugün birlikte gibi davranırız akşam da onlara ayrıldığımızı söyleriz."

"Süper fikir ama şimdi gitmemiz lazım."

Hermione derin bir nefes aldığında Draco'ya döndü.

"Ne kadar vaktim var?"

"Yaklaşık bir saat."

Hermione, Draco'nun koluna girdiğinde siyah elbisenin içinde ne kadar rahat bile olsa ayağındaki topuklular yürümesini zorlaştırıyordu.

Draco ile malikaneye girdiklerinde çoğu kişi toplanmıştı. Hermione gözleriyle Narcissa'yı ararken Narcissa ve Lucius onlara doğru geliyordu.

"Selam gençler."

Lucius kızın elini tutup öptüğünde Hermione gülümsedi.

"Nasılsınız?"

Hermione göz ucuyla Draco'ya baktığında Draco'da ona bakıyordu.

"İyiyiz, biraz mezun olma stresimiz var."

"Hermione, tatlım. Bu yıl geçen yıl yaptığımız gibi sizi minik bir tatile göndermek istiyoruz. Mezuniyet sonrası bir yıl da bekleyip düğüne hazırlanmaya başlayalım bence."

Hermione kahkaha attığında hepsinin gözleri Hermione'nin tuhaf yüz haline dönmüştü.

"Önümüzde daha uzun bir zaman var, o süre içinde olacaklara göre bakarız."

Narcissa tek kaşını kaldırdığında Draco kızın koluna girdi.

"Biz içecek bir şeyler alalım mı tatlım?"

Hermione ile Draco giderken Hermione'nin stresten elleri terliyordu.

"Bu kadar zor olacağını düşünmemiştim."

"Ağzını açıp biraz bana yardım etseydin, emin ol daha kolay olurdu."

"Burası çok kalabalık, nefes alamıyorum."

dramione one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin