we dont talk anymore (part-1)

712 39 117
                                    

Hermione dolu gözlerle Draco'ya bakıyordu, Draco ise kıza bakmamak için çırpınıyordu.

"Bitti mi yani ?"

"Bitti galiba."

"Böyle olmaz Draco, bizim sonumuz böyle olmayacak."

"Hermione, bende istemiyorum ama yapamıyoruz farkında değil misin? Sürekli kavga ediyoruz, birbirimize zarar vermeye başladık."

Hermione, Draco'nun yanına ilerlediğinde Draco'nun da gözleri dolmuştu.

"Draco, 12 yaşımızdan beri beraberiz milyon tane sorun atlattık. Bunu da atlatırız."

"Hermione, buna sen bile inanmıyorsun. Biz beraber büyüdük ve hiç sensiz olmadım. Nasıl yapacağımı bende bilmiyorum ama bence ikimiz içinde daha iyi olacak. Hayatımdaki şu son 5 yılın güzel geçmesinin tek tarafı sensin."

"Tamam o zaman. Bizimkilere sen söyleyebilir misin?"

"Şey, Ron ve Harry'e sen söyle. Pansy'e ben söylerim. Biliyorsun Pansy biraz fazla tepki verebilir. Ama önemli olan hepimizin eskisi gibi arkadaş kalması."

Hermione ve Draco dolu gözlerle el sıkıştıklarında Hermione hüngür hüngür ağlamamak için zor duruyordu.

"Seni seviyorum Draco."

"Bende seni seviyorum Mione."

Hermione son kez olacağını düşündüğü için Draco ile dudaklarını birleştirdiğinde Draco'da ona karşılık verdi.

Hermione ayrıldıklarında koşar adımlarla binaya ilerlerken göz yaşları dökülüyordu. Hızla şifreyi söyleyip içeri girdiğinde koltukta oturan Ron ve Harry ağlayan kızı gördüklerinde hemen yanına geldiklerinde Hermione bir anda ikisine de sarıldığında ikili ne olduğunu anlamamış bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı.

Draco ayaklarını sürükleye sürükleye binaya girdiğinde Pansy koşar adımlarla yatakhaneden indi.

"Bu halin ne Draco?"

Draco cevap vermediğinde dolu gözlerle Pansy'e baktığında Pansy ne olduğunu anlamıştı.

"Aman tanrım! Hayır! Şaka yapıyorsun Draco! Draco, Hermione'den ayrılmadığını söyle! Lütfen!"

"Söyleyemem."

"Nasıl bir kafayla kızdan ayrıldın?!"

"İlerleyemiyorduk, sürekli kavga ediyorduk."

"Biz de Ron ile kavga ediyoruz ama ayrılmadık."

"Biz farklıyız, siz farklısınız."

Draco kendini deri koltuğa attığında Pansy'de yanına oturdu.

"Biliyorum, kötü çocuk havalarındasın ama sarılmamı ister misin?"

Draco'nun göz yaşları dökülürken kafasını salladığında Pansy çocuğa sarılıp çocuğun saçlarını okşadığında Draco kafasını Pansy'nin omzuna koyup ağlamaya devam etti.

Hermione'nin de ondan pek bir farkı yoktu. Kafası Harry'nin bacaklarında vücudunun geri kalanı Ron'un bacaklarındaydı.

Harry kızın saçlarını okşarken Hermione durmadan ağlamaya devam ediyordu.

"Hermione, Draco ile sen asla ayrılmazsınız. Bu sadece küçük bir ara."

"Ara falan değil! Benden ayrıldı."

Harry ve Ron sustuğunda Hermione ağlamaya devam ediyordu.

"Saat geç oldu, nasıl yatakhaneye götüreceğiz? Burada tek kalmasın."

dramione one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin