bu hiç istediğim gibi olmadı ve bu konu hakkında çok büyük hayallerim vardı ama boka dustulee
"Bu yılki Karanlık Sanatlara Karşı Savunma profesörünüz Draco Malfoy."
Draco ayağa kalkıp öğrencilere selam verdiğinde Hermione yeni gelen profesörle alakalı Harry ve Ron ile konuşuyordu.
"İyi birine benziyor."
"Umbridge gibi olmasın da bana yeter."
"Lockhart manyağını unuttunuz herhalde."
"Quirell'i de unutmayalım."
"Size eğlenceli bir bilgi, şu ana kadarki en iyi KSKS hocası Remus'du."
Harry ve Ron kıza hak verdiğinde üçü de Dumbledore'a döndü.
"Bu seneki öğrenci başkanlarımızı da duyurup yemeğimize geçelim."
"Gryffindor'un öğrenci başkanı Hermione Granger. Slyhterin'in Pansy Parkinson."
Hermione ve Pansy birbirlerine el salladıklarında ikiside gülümsedi.
"Hufflepuff'ın Hannah Abbot ve Ravenclaw'ın Terry Boot."
"Hepimize afiyet olsun."
Dumbledore yerine geçerken tüm masalardaki öğrenciler yemeklere saldırıyorlardı ama Hermione gözlerini yeni profesöre yani Draco Malfoy'a dikmişti.
"Hermione, artık bir şeyler yer misin? Daha ilk günden yemek yemezsen senenin geri kalanında yemeğini biz yedireceğiz."
Hermione gözlerini Draco'dan alıp Harry'e çevirdiğinde gülümseyip çocuğun tabağından rastgele bir şey alıp ağzına attı.
Yemek boyunca Ron ve Harry konuşsa bile Hermione resmen yemek boyunca adamı izlemişti ama adam bir süre sonra kendisine bakıldığını hissetmiş ve Hermione'ye dönmüştü.
Draco kıza gülümsediğinde Hermione'de gülümseyip ayağa kalkmıştı.
"Ben birinci sınıflara ortalığı gösterip binaya götüreceğim. Siz de geç kalmayın."
İkisi kafa sallayınca Hermione eteğini düzeltip ayağa kalktığında ikisili öksürük krizine girmişti.
"Hermione, eteğin gerçekten çok kısa."
"Bu yıl minik değişikler havasındayım."
Harry kızı süzüp kıza döndü.
"Etrafına sapık toplama da bize yeter."
"Toplamam."
Hermione, Harry'nin omzuna dokunup birinci sınıfların önünden dışarı çıktı.
Hermione birinci sınıfları gezdirirken yanlışlıkla birine çarptı. Yeni profesörüne.
"Özür dilerim efendim."
"Hiç sorun değil Miss. Granger ama sorun olmazsa bir şey sormak istiyorum."
Hermione sorabilirsiniz anlamında kafasını salladığında adam yutkunup kendini duvara yasladı.
"Bildiğim kadarıyla yarın ilk dersim size, biraz daha erken gelebilir misin? Biraz konuşmak istiyorum da."
"Ne kadar erken gelmemi istersiniz?"
"1 saat önce sana uygun olur mu?"
"Tabii ki de."
Hermione adama kibarca gülümseyip birinci sınıflara döndü.
"Biz devam edelim o zaman çocuklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dramione one-shots
Teen Fictiondramione hakkında her bölüm farklı konulardan oluşan tek bölümlük hikayeler