yorum yapmayı unutmayın iyi okumalarrr
Hermione hızla parmağını kaldırdığında Draco göz devirdi."Granger sen söyle."
Hermione cevabı söylemeye başladığında Harry, Draco'yu dürttü.
"En inek kızdan hoşlanıyorsun ama kıza sinir oluyorsun."
"Sorgulama. Elimde olan bir şey değil."
"Hocam, benim erken çıkmam lazım. İzin kağıdım da var."
Hoca ilgilenmeden kafasıyla çık işareti yaptığında Draco'da tuvalete gitmek için izin aldı. Sessizce Hermione'nin peşinden giderken kendini kötü hissettiğinden dolayı yolunu değiştirip gerçekten erkekler tuvaletine yöneldi. Derse girmek istemediğinden üst kat koridorunu turlamaya başladı, saatine dönüp baktığında on beş dakika olduğunu farkedip sınıfa gitmeye karar verdi. Bu sefer gerçekten tuvaleti gelince tuvalete ilerdi.
Tuvalete girdiğinde şokla ağzından küfür fırladı. Hermione'nin sadece iki arkadaşı vardı Pansy ve onun sevgilisi Theodore. Draco halen şoka girmiş bir şekilde dururken Hermione hızla Theo'nun kucağından atlayıp eteğini ve gömleğini düzeltti. Arkasını dönüp Theo'ya pantolonunu geri yukarı çekmesi için işaret ettiğinde Draco tuvaletten çıktı.
"Civciv! Biraz konuşalım."
"Ne oldu?"
"Şimdi zaten gün bitti, biz okuldan çıkalım."
"İzin kağıdı lazım."
Hermione nöbetçi öğrencinin olduğu odaya ilerlerken Draco'yu durdurdu.
"Sen içeri girme."
"Alamayacağını biliyorsun değil mi?"
"İzle ve gör."
Hermione kapıyı içeri girip yarımına kadar kapattığında çocuk şokla kıza bakıyordu. Hermione minik kare kağıdı alıp içine otelin adını ve numarasını yazdığında Draco kızın ne yaptığını halen anlamamıştı.
"Ödemeyi bu seferlik sen yaparsın, ayrıca bir tane daha izin kağıdı lazım."
Çocuğun elleri hafif titrediğinden Hermione sinirle kağıtları alıp gelişi güzel dört beş tanesine mühür bastı.
"Geç kalırsan beklemem giderim."
"Saati söylemedin?"
"Tahmin etmeyi deneyebilirsin."
Hermione ofisten çıktığında Draco daha ne kadar şaşırabileceğinin sınırlarını zorluyordu.
"İnek olduğunu sanıyordum."
"Zaten öyleyim."
Okuldan çıktıklarında Hermione konuşmaya başladı
"Bir anlaşma yapalım. Sen ağzını açma."
"Benim çıkarım ne bu olayda."
"Seni sekiz parçaya bölmemem ve seni herkese rezil etmem yeterli bence."
"Hermione, beni tanımıyorsun bile."
"Civciv olduğunu biliyorum, adın bana lazım değil."
"Beni ne ile rezil edeceğini düşünüyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dramione one-shots
Teen Fictiondramione hakkında her bölüm farklı konulardan oluşan tek bölümlük hikayeler