Yorum ve oy atmayı unutmayın lütfen
Yarı uyanık yarı uyurken bir anda okul koridorlarından yükselen seslerle tamamen uyandı.
"Beyefendi, okulumuza böyle girip ögrenci alamazsınız."
Sınıf kapısı açıldığında Hermione şokla ne olduğunu farketti.
"Hermione Jean Granger adam yaralama ve uyuşturucu satımından tutuklusunuz."
Sınıftaki ölüm sessizliğini konuşan müdür bozdu.
"Öğrenci mi kaçırıyorsunuz? Bu nasıl bir şeydir."
Yanında oturan Pansy kızın elini tuttuğunda Hermione ona döndü. Neler olduğunu anlamamıştı. Hermione kafasını hızla çalıştırdığında ne yapması gerektiğini planlıyordu. Ondan önce polislerin Draco'ya gittiğinden emindi ama yakalanmadığını ve buraya geldiğini umdu. Müdürle polis konuşurken Hermione göz ucuyla camdan dışarı baktı. Pansy'nin elini bırakıp ayağa kalktığında polisler ona döndü.
"Teslim oluyorum."
Onlara yaklaşırken hızla dönüp ikinci kattaki camdan aşağı atladı. Ayağı hafif acısa bile suratı yara doluydu ve şu an en son umursadığı şeydi bu.
Okuldan uzağa doğru koşmaya başladığında siyah bir araba tam önüne kırdı. Arabadakinin Draco olduğunu anladığında hızla ön koltuğa bindi.
"Draco! Bu olay nasıl bu kadar büyüdü!?"
"Hermione, durum özeti geçiyorum ve sonrasında planımı anlatacağım."
Hermione tepki vermediğinde geri devam etti.
"Şu an ikimiz de kaçak olarak gözüküyoruz-"
"Avukat bulabilirim."
"Hermi-"
"İyi bir avukat."
Draco her konuştuğunda kız sözünü kestiğinden bağırdı.
"En mantıklısı bu olacak güzelim."
"Biraz mantıklı düşünsen ne kadar aptalca olduğunu görürdün. Bunu halledebilirim."
"Hermione ben senin suçunu da üstleneceğim."
"Niye mal mısın?"
"Güzelim zaten 50 yıl alacağım. O yüzden benim için hiçbir şey değişmeyecek ama senin suçların en fazla 10 yıllık. Hayatından 10 yıl çalınmasına izin veremem. Gidip aşık olacaksın, arkadaşlarınla gezeceksin, çocuğun olacak. Benim sonum her türlü orada bitecek ama seninki daha temiz olabilir."
Hermione'nin gözleri dolduğundan konuşmadı.
"Bıçaklanmanın kendini korumak için olduğunu söyleyeceksin. Uyuşturucu satımını ise sonuna kadar reddedeceksin. Kaçma sebebin ise korkman olacak."
"Ben seni bırakmak istemiyorum."
Hermione'nin göz yaşları döküldüğünde Draco kızın elini tuttu. "Ben seni ne olursa olsun seveceğim. Ama sana sorulanlara böyle cevap vereceğine söz verir misin?"
Hermione ağlayarak onayladığında Draco kızın elini tutup öptü.
Hermione biraz sakinleştiğinde Draco okulun orqya gelmişti.
"Burada ne yapıyoruz?"
Draco hızla gaza bastığında okul kapısını kırıp okul bahçesinin en ortasında durdular.
Polis arabaları halen oradaydı.
"Ellerinizi kaldırın ve arabadan çıkın."
Arabadan çıktıklarında polisler silahlarını ikisine döndürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dramione one-shots
Teen Fictiondramione hakkında her bölüm farklı konulardan oluşan tek bölümlük hikayeler