murderer

366 28 30
                                    

bu bölüm aşırı yarım kaldı ama hikayeleri yarım bırakmayı seviyorum galiba. oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ayrıca bölüm elite dizisinden bir kaç şey alıyor

"Draco sakin ol!"

Hermione yerdeki cesete ve Draco'ya bakarken beyni ışık hızında çalışıyordu.

Draco ağlarken Hermione hızla onu ayağa kaldırdı.

"Gitmemiz lazım!"

"Ben... Ben teslim olacağım."

"Draco. Sinirimi arttırmaktan başka bir şey yapmıyorsun."

"Ben gidemem."

"Draco sen şimdi içeri gidiyorsun, hiçbir şey olmamış gibi partide dans ediyoruz. Bu kadar."

Hermione, Draco'nun gömleğini çıkarıp çantasına sıkıştırdığında yanındaki Blaise'in koluna vurdu.

"Çıkar gömleğini ve Draco'ya ver."

Blaise hızla gömleği çıkarıp Draco'ya verdiğinde Hermione telefondan Blaise'e Uber ve babasını onları acilen buradan alması gereken bir mesaj yazıyordu. Draco elleri titreyerek gömleği giymeye çalıştığında Hermione hızla düğmeleri ilikleyip Blaise'e döndü.

"Sana Uber çağırdım. Evine git."

Blaise daha şoktan çıkamadan ilerlerken Draco ve Hermione elele partinin olduğu yere ilerledi.

"Sakin ol."

"Nasıl sakin olmamı bekliyorsun kadın?"

Kendi aralarında fısıldaşırlarken Draco'nun gözü Ron'a takıldı.

"Lanet olsun! Ron orada, onun suratına bakamam."

"Bakacaksın ve bununla yaşamayı öğreneceksin. Öğreneceğiz."

"Çocuğun kız kardeşini öldürdüm. Nasıl yüzüne bakacağız?"

"Eskiden nasıl yapıyorsan öyle. 12 yaşımızdan beri arkadaşız Draco 13 yaşımızdan beri de ikimiz beraberiz ve emeklilik planlarımız bile belli. Önümüzdeki muhteşem hayatı minik bir pürüz yüzünden mi bozacağız?"

Draco cevap vermediğinde Hermione etrafı incelerken konuştu.

"Bende öyle düşünmüştüm."

İçeri giren polislerle beraber herkesin dikkati oraya çekildi.

"Ron Weasley, konuşabilir miyiz?"

"Burada söyleyin."

Polisler birbirlerine baktıklarında geri Ron'a döndüler.

"Kardeşiniz, Ginny Weasley -1. kattaki havuzun yanına ölü bulundu. Yanında sevgilisi Dean'i bulduğumuz için onu tutukladık ama senin de ifadeni almamız lazım."

Ron şok içinde polislere bakarken yavaş adımlarla polislere doğru ilerledi.

Harry hızlı adımlarla ikilinin yanına geldiğinde Hermione, Draco'nun elini daha sıkı tuttu.

"Lanet olsun! Ne bok oluyor burada?"

Harry'nin, Ginny'den hoşlandığını Ginny dahil herkes biliyordu. Hermione çocuğun omzunu sıvazladığında Harry'nin gözlerinin dolduğunu farketti.

"Biz artık eve gidelim."

"İfadeleriniz alınacak. Lütfen bekleyin."

"Pardon ama en yakınımız ölmüş burada, biraz erteleyebilirsiniz."

dramione one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin